Spring naar bijdragen

Woensdag 11 september 2019


nancy

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Myle:

:heart::rose: Voor wie het nodig heeft.

Dank @Myle, i could use it :unsure: Hoe ga ik weer hier uit komen.. Jeetje. Nouja goed, morgen laat en overmorgen vroeg werken dus dat gaat niet zo lastig zijn maar dan het weekend weer... Pfffff waarom ben ik weer begonnen :( achterlijke slippery slope, als je een klein beetje begint dan....... dan... Ja 

bewerkt door Morgon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unfortunately, yes :( kan mezelf wel echt zo voor m'n kop slaan en ik snap er ook geen snars van....... Maar toch. Het gaat wel ok, ik zorg wel dat ik genoeg slaap ga krijgen tot morgen maar jeetje ik had mezelf nog wel zo plechtig beloofd nooit meer te drinken de dag voordat ik moet werken..... Wat een ruggengraat he? Ik wil mezelf zo SNOEIHARD bashen en de grond in trappen maar hoe veel zin heeft dat? Oh well... Dankjewel voor je belangstelling lieve @Myle hoe gaat 'ie nu met jou? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve schat, @Morgon, jezelf de grond in heien heeft echt geen zin. Dan komt het volgens mij enkel uit op meer spijt en schuld- gevoelens. Dat kun je nu juist niet gebruiken. 

Wel de wil om je weer op te rapen en verder te gaan. Dat kun je echt! Anders zou ik het niet zeggen.

Hoe het met mij gaat hou ik zoveel mogelijk bij hier maar ik heb nu ook gedronken. Weer een kruis in mijn agenda, waar sinds 12 augustus vooral uitroeptekens staan. De uitroeptekens staan voor niet gedronken dagen. Vandaag een X. 

Sterkte @Morgon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schuld, schaamte, spijt.. Ja, een heel thema in m'n therapie tijdens de kliniek. En inderdaad, het heeft geen zin I know.. Beter ben ik even wat milder voor mezelf. Check. Ja.. Het hoort bij het proces... :( Maar lieve @Myle dat geldt nu ook voor jou. Zeerzeker ook voor jou! Wat is het plan? Heb je al veel gedronken? Heb je nog veel over? Hoe voel jij je nu? Ga je ajb er voor zorgen dat het er niet meer is morgen? Veel vragen I know.. Maar ik wil niet dat deze X uitmondt in een langere reeks X'en... :rose: Dus wat is het plan? Mijn plan is iig alles weg te gooien als ik ga slapen zo.. Want anders weet ik wel hoe het gaat. What about you? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte @Morgon!! Ik snap jouw gevoel natuurlijk helemaal. Jezelf de grond instampen, heeft weinig zin lijkt mij. Wel een (nieuw) plan maken, althans dat helpt mij dan. Je komt hier ook niet voor niets toch? Goed dat je het wel deelt. Hoop dat je toch zo lekker slaapt en werk is idd een goede afleiding.

@Myle ga je alles opdrinken of is het al op? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd een nieuw plan maken... Ja misschien moet ik dat maar gewoon doen. Ik heb zelfs nog een persoonlijke behandelaar (niet dat ik me nu helemaal therapie-afhankelijk wil opstellen hoor want uiteindelijk moet je het helemaal zelf doen maar misschien dat ze me kunnen helpen) die ik om hulp zou kunnen vragen.. Ik heb daar stiekem al wel eerder over nagedacht.. Maar het om hulp vragen is wel een klein (lees klein x 983498349384 ofwel XXL) dingetje. @Myle .... Lieve schat, wat weet je precies niet? Dit klinkt als een hulpvraag! Vertel :rose: Ik geef je een knuffel alvast! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die hele fles gaat er ws aan............Je kunt nu ook nog de rest weg gooien @Myle is lastig natuurlijk. Of alles maar opdrinken en dan maar goed beroerd voelen morgen. Wat is wijsheid idd. Zelf kon ik het nooit weg gooien als ik eenmaal was begonnen. Maar geeft wel een sterk gevoel lijkt mij. Is aan jezelf natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat ik heel erg in tweestrijd ben. Er is nu nog iets te redden misschien. Ik schrijf niet voor niks hier. Maar ik heb echt wel de behoefte om de rest weg te zuipen en dan heb ik gewoon nergens meer last van. Maar morgen wel. Ik weet vooral even niet waarom het me nu nog iets interesseert. Blijkbaar geef ik erom, of ergens om. Want ik heb de rest niet alvast leeggedronken. Ik weet alleen niet, waarom niet. Het voelt best wanhopig en alsof - je bent al bezig, je kan nu ook wel doorgaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Morgon met mij weet je het idd nooit wb diensten :D. Zo wisselend idd. Afgelopen nacht had ik nachtdienst. Morgen een cursus in de middag van een paar uurtjes. Altijd leuk en leerzaam en daarna weer 3 avonddiensten. Werk is mijn gezonde verslaving en daardoor hou ik het niet drinken, nu ook vol. Slappe basis maar het is voor nu voor mij iig een basis.

Wist trouwens niet eens dat jij ook opgenomen was ooit. Ik ook, veel van geleerd en is niet voor niets geweest. Ik blijf dat altijd als heel positief ervaren, ook al ga je de mist in. Je kunt je daardoor wel uit een teveel drinkende periode trekken. En j hulp vragen is lastig maar zou het toch maar wel overwegen. Daar is die hulp ook voor.

Beperk het een beetje nu.....je moet/mag werken morgen. Succes en sterkte. Weet zeker dat je meer kan dan jijzelf nu denkt. Je hebt ook een ruggengraat nodig om eerlijk te zijn en dat ben jij! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Smaragd:

@Morgon met mij weet je het idd nooit wb diensten :D. Zo wisselend idd. Afgelopen nacht had ik nachtdienst. Morgen een cursus in de middag van een paar uurtjes. Altijd leuk en leerzaam en daarna weer 3 avonddiensten. Werk is mijn gezonde verslaving en daardoor hou ik het niet drinken, nu ook vol. Slappe basis maar het is voor nu voor mij iig een basis.

Wist trouwens niet eens dat jij ook opgenomen was ooit. Ik ook, veel van geleerd en is niet voor niets geweest. Ik blijf dat altijd als heel positief ervaren, ook al ga je de mist in. Je kunt je daardoor wel uit een teveel drinkende periode trekken. En j hulp vragen is lastig maar zou het toch maar wel overwegen. Daar is die hulp ook voor.

Beperk het een beetje nu.....je moet/mag werken morgen. Succes en sterkte. Weet zeker dat je meer kan dan jijzelf nu denkt. Je hebt ook een ruggengraat nodig om eerlijk te zijn en dat ben jij! 

 

Ja wel fijn en interessant @Smaragd :) En ik snap ook dat je het niet-drinken daardoor beter volhoudt! Uiteindelijk zou het fijn zijn dat te kunnen doen uit een soort van.... Zelf liefde :heart: Ja ik ben opgenomen idd, heb er veel van geleerd ook hoor! Het gaat nu ook best wel goed eigenlijk, maar toch.. Die verslaving.... Tja.. Het sijpelt nog een beetje door helaas. Maar idd, ik MAG werken en daar ben ik heel blij mee. Bovendien vind ik het werk en mijn collega's ook nog eens heel leuk.. Wat kan een mens nog meer wensen? Zucht.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei knakker:

Oeioei, myle en morgon. Zitten jullie nu in hetzelfde nare schuitje als ik?

Ehm, lieve ezeltje. Ik heb je draadje gevolgd en volgens mij heb je het zelf even moeilijk genoeg. Ik heb gedronken ja, wat k*t. Ik vind het nog wel meer dan dat maar als ik voor mezelf mag spreken, ik heb er vooral mezelf mee. Er is (op dit moment) geen kind of ander nauw verwant die last heeft van mijn wel of niet drinken. Nouja, misschien wel mijn kind, eigenlijk. Maar zij weet niet van mij af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaaaaaa goed zo @knakker en een paar glazen water erbij. He gelukkig, ik schrok al.

Nu ik dit lees, mis ik het drinken totaal niet.Bijna een afkeer ervan. Na veel drinken de volgende ochtend/middag, de hoofdpijn, hoge hartslag, droge vieze mond/tong. Verlopen kop/wallen. Beroerd op de maag. O nu ben ik wel heel blij dat ik niet drink. Heel gemeen naar jullie maar ik sta morgen lekker wel fris op. Zonder kater, zo een fijn vooruitzicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei knakker:

ik zit nu aan de cola. er is sprake van enige vooruitgang

Ja @knakker maar ik wil eigenlijk nog steeds (ik ken mezelf een beetje in dezelfde situatie dus sorry dat ik er zo op hamer) een plan de campagne voor morgen horen? Alle vaagheid is voor de Amygdala een reden om een soort van zijpad te nemen richting iets wat minder confronterend is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Myle:

Ehm, lieve ezeltje. Ik heb je draadje gevolgd en volgens mij heb je het zelf even moeilijk genoeg. Ik heb gedronken ja, wat k*t. Ik vind het nog wel meer dan dat maar als ik voor mezelf mag spreken, ik heb er vooral mezelf mee. Er is (op dit moment) geen kind of ander nauw verwant die last heeft van mijn wel of niet drinken. Nouja, misschien wel mijn kind, eigenlijk. Maar zij weet niet van mij af.

Enneh dat is meteen voor jou wel een reden om meteen eh... Helemaal niet goed voor jezelf te zorgen he lieve Myle? Maar dan heb je het wel een beetje mis want, ook al ken ik je enkel via tekst, zou toch graag zien dat je beter voor jezelf zorgt.. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...