Spring naar bijdragen

Help wil van alprazolam en imipramine af


benzonder

Aanbevolen berichten

Wie heeft tips. Heb door slechte voorlichting lorazepam5mg. Alprazolam 2 mg en imipramine 125 mg antidepressiva voorgeschreven. Bij mijn derde opname is de lorazepam heel snel afgebouwd. Die deed niks meer. Verslaafd en ik sliep er niet meer op. Nu de hele dag angstgevoelens. Ik word er gek van. Slechte slaap of helemaal geen slaap. Ochtend wakker met angstgevoelens. Dan neem ik gelijk de alprazolam. Die schijnt niet meer te werken. Voel me alleen niet depri meer maar wil met alprazolam en imipramine stoppen. Ik ga door een hel. Heb al een ts achter de rug maar wil dat echt niet meer. Please reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @Wanhopige, welkom hier! Ik lees dat je heel snel bent afgebouwd in het ziekenhuis van 5mg Lorazepam ( heel knap van je ), en dat je veel last hebt van angst en heel graag van de imipramine af zou willen.

Is de opname recent geweest of al wat langer terug? 

Ik had ook imipramine voor, tijdens en na een heftige detox in het ziekenhuis en heb het enige tijd na de opname afgebouwd. Ik had dragees van 25 mg en m’n totale dosis was 150 mg voor de juiste bloedspiegel.

Ondanks de enorm zware tijd en al de klachten na de opname lukte het mij om met 25 mg per 2 weken af te bouwen tot, let op! De laatste 25 mg... Vanaf de laatste 25 mg en daarna brak er hevige chemische angst uit en allerlei andere ontwenningsverschijnselen, bovenop de ontwenning waar ik al mee zat. Het was vooral de angst die er flink inhakte, dus mijn advies aan je zou zijn: wees hier heel voorzichtig mee, vooral omdat je al erg angstig bent op dit moment.

Ik lees ook dat je nog 2 mg Alprazolam wilt gaan afbouwen, de meest logische volgorde zou zijn: eerst de Alprazolam en daarna de imipramine afbouwen. 

Zou het ook geen idee voor je zijn om eerst de Alprazolam om te zetten in Diazepam, om zo eerst wat stabiliteit op te bouwen en dan rustig afbouwen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hllo Robin. Ik heb het aan mijn psyholoog vandaag voorgelegd. Ik zei tegen hem dat ik had gelezen dat je het eerst idd eerst kan overzetten in diazepam. Daar wist hij niks van en hij zou proberen om mijn afspraak bij de psyhiater die over de medicatie gaat zou proberen te vervroegen. Maar ik weet niet wanneer dat is. Ik ga door een ware hel. Kon je ook niet slapen? Van het weekend was ik op een camping voor een verjaardag. Ik zag daar tegen op vanwege de slaap maar ben toch gegaan. Ik heb daar ook niet geslapen. De angst was minder en heb zels zaterdag en zondag gedanst. Maandag van vermoeidheid in slaap gevallen met veel wakker worden. En nu is het weer helemaal mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wanhopige, ik ga er vanuit dat de psychiater hier meer vanaf weet dan de psycholoog. Ik heb zeker periodes gehad waarin ik slecht kon slapen, maar dat herstelde steeds wel weer redelijk. 

Fijn dat je weer hebt kunnen dansen, dat lijkt me een goed teken. Angst lijkt vaak af te nemen als je iets doet waar je eigenlijk tegenop ziet, zolang het kan en alles het een beetje toelaat zou ik dat ook blijven proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-9-2019 om 19:53 zei Robbin:

@Wanhopige, ik ga er vanuit dat de psychiater hier meer vanaf weet dan de psycholoog. Ik heb zeker periodes gehad waarin ik slecht kon slapen, maar dat herstelde steeds wel weer redelijk. 

Fijn dat je weer hebt kunnen dansen, dat lijkt me een goed teken. Angst lijkt vaak af te nemen als je iets doet waar je eigenlijk tegenop ziet, zolang het kan en alles het een beetje toelaat zou ik dat ook blijven proberen.

Dank je Robin. Ik zal het met de psyhiater bespreken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...