Spring naar bijdragen

'ervaren' partner van gezocht. lotgenootcontact


Hanneke08

Aanbevolen berichten

Ik ga niet heel mn verhaal opschrijven..... maar heel kort: 
als 20 jarige mn grote liefde gevonden, en hij vond het in mij. Hij was toendertijd 30. Niet wetende dat hij toen al een verborgen alcohol verslaving had. Eerste jaren waren dan ook rock n roll met veel sterke verhalen.

we zijn 8 jaar verder. Ben 28 nu. maand geleden hebben we er samen een punt achter gezet na zijn 2e terugval in korte tijd. We hebben alles al meegemaakt, 4x kliniek, waarvan1 langdurig (Jellinek Amsterdam) en deze langdurige opname heeft ogen geopend. is 4 jaar geleden.... afgelopen 1.5 jaar weer regelmatige terugvallen (1x per 3/4 maanden m.u.v. vorig jaar: 5 maanden niet) 
Terugvallen in de zin van: 2 weken nonstop drinken, na een dag al hulp vragen maar door blijven drinken/liegen/bedriegen/manipuleren met als gevolg een depressie/angsten en dus door blijven drinken. elke keer 15 kilo afvallen.... 

Nu weer in terugval. dit keer dezelfde film maar ik zit in het publiek. Heb afgelopen maand hard gewerkt aan emotionele afstand. Maar pffff wat is het zwaar. Net onze kat opgehaald omdat hij er niet voor kan zorgen. Hij is in handen van hulp/ouders. 

Ga emdr in, voor trauma klachten mbt slechte dronk van de man waar ik altijd zo tegen opkeek. 

Ik mis iemand die aan 1 woord genoeg heeft. die niet standaard zoals een buitenstaander zegt: blijf er van weg. Kies voor jezelf, weg met die gast. blablabla. iemand die de ingewikkeldheden begrijpt. De vele emoties. De willen en kunnen.

 

Woon in Haarlem, online is natuurlijk ook helemaal fijn. Let me know als je behoefte hebt in wat lotgenoten contact!

 

bewerkt door Vriendinvan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Hanneke,

Heftig wat je al hebt moeten doorstaan, je hebt de pech van iemand te houden die te kampen heeft met de ziekte verslaving en dat is enorm complex. Misschien is Al-Anon een optie? dit is een hulpgroep voor partners/gezinsleden van alcoholverslaafden.

Wellicht dat je er lotgenoten vindt die net als jij in dezelfde achtbaan zitten en dus weten wat je doormaakt.

Ik wens je sterkte en veel steun toe!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...