Spring naar bijdragen

Zondag 8 september 2019


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Het is Zondag vandaag Nicky... inderdaad een beetje nationale uitslaapdag :) 
Maja welkom hier, hoop dat je je snel thuisvoelt. 
Enne... je kunt op de dagdraad ook jouw ei kwijt hoor, is niet speciaal een eigen draad voor nodig. 
Mag wél natuurlijk. 
Eerst maar even een bakkie... 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                        Gerelateerde afbeelding            Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Welkom Marja. Kijk, speciaal voor jou geplukt.Bloemen PlaatjesAls het te eng wordt hier, kruip je er lekker in. Doe maar lekker rustig aan hoor.

Vandaag jaarmarkt hier. Jippie. Veel hamburgers scoren, zelf bubbeltjes drinken mee nemen daar zit een klein scheutje aanmaaklimonade in dus weinig suiker. Das dus voor het idee dat dat tenminste gezond is en verder veel snuffelen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier @bolletje! leuk.

Welkom allemaal vandaag op deze dag. Goedemorgen.

Zwemmen in mijn nieuwe badpak. Maar welke van de twee? #rijkdom!

Opruimen:was en 1 extra ding.

Koken uit de Hello Fresh box. Weer mee begonnen. Scheelt een hoop gedoe.

En vanavond naar de film. Jottum.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Mooi zonnetje hier, lekker uitgeslapen inderdaad :)

 

@Sandrohet boek over Thomas Dekker is wel aardig, interessant om te lezen over de wereld van doping en eerlijk over zijn arrogantie en scoringsdrift. Het is verder niet heel diepgaand of meeslepend. Ik heb het van een gratis boekenplankje.

Over de Grote Thema's van het leven, zoals over lijden, kom je bij mythes en religies terecht omdat mensen nou eenmaal verklaringen willen voor dit soort zaken. Als je de dogma's eraf laat, vind je in elke religie mooie teksten en zienswijzen.

Misschien kun je het in het zenboedhisme zoeken. Ik denk dat @bumperjim daar wel een mooie titel voor heeft. Mijn persoonlijke aanbeveling, als het over lijden en de lichtheid van het bestaan gaat, is "De zin van het bestaan" van Victor Frankl. Een joodse psychiater die in een concentratiekamp terecht komt in de oorlog en een filosofie en therapie ontwikkelt om met het kwaad en het lijden om te gaan. 

Dat was even het thema van deze zondagmorgenoverpeinzing.

bewerkt door Lonster
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lonster:

Welkom Maja. Je hebt  "Houd me op de hoogte van antwoorden" aangeklikt denk ik. Dat is een optie die je onderin een nieuw bericht vindt.

Eerste dag Sandro?

Ja...ga zo even hardlopen. Vanavond lezen, misschien iets zenboeddhistisch. Als je trouwens geïnteresseerd bent in meer sportboeken zoals die van Dekker dan raad ik het boek van de schaatser Ykema aan. Heel indrukwekkend.

https://images.app.goo.gl/C14eFsy6vpdF2Xs7A

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @Maja

Urglll ik heb slecht geslapen. Gisteren nog met dochter aan t berichten geweest. Ze zijn goed aangekomen in t eerste dorp. Ze boden hen daar wel vier keer hasj aan. In wat voor druggat zitten ze zeg? Ik ging er vanuit dat het een groepsreis was maar dat is dus niet. Ze zijn enkel met hun twee, chauffeur en gids. Natuurlijk, de fatalist zijnde die ik ben, begon ik te tubben en bedacht me op hoeveel manieren ze in problemen konden komen daar. Soms ben ik niet echt gelukkig met mijn rijke fantasie.

Om 2u lag ik nog steeds te keren. Hoor ik plots glas breken. Dacht eerst aan een autoaccident maar er was niet dat metaalachtige gekreun dat daar bij hoort. Toen ik uit raam keek zag ik iemand in een zwarte trui met kap de straat doorrennen en hoorde een vrouw roepen 'ik heb je gezien'.

Het volgende uur heb ik daar wakker van gelegen :angry:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...