Spring naar bijdragen

Opname partner


Ananas

Aanbevolen berichten

Goede middag, mijn partner zou nog voor weekend opgenomen worden voor detox. Maar we hebben gisteren niemand te pakken gekregen en nu nog steeds niks vernomen terwijl het urgent was...kan een noodbed ook in het weekend leeg komen ze waren nm opzoek naar een plek!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ananas,

Een noodbed is zeker mogelijk in het weekend. Maar dat kun jezelf niet regelen/om vragen. Dat moet een arts regelen. En dan moet het idd wel zo noodzakelijk crisis zijn.

Raar dat jullie niemand te pakken kregen.

Als het echt niet meer te doen is zou ik de huisartsenpost bellen en de dienstdoende arts kan de situatie dan beoordelen. Zo ging het bij mij wel.

Heel veel sterkte, nare situatie ook vooral voor jou. Machteloos gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey.... het weekend is echt *** met hulp vinden en krijgen. Heb afgelopen weekend dezelfde ellende gehad..... 

Voor vrijdag 5u hebben we geprobeerd een bed te regelen.... na 17u hebben we crisis moeten bellen, (hij zat aan de pammetjes voor afkick maar is er doorheen gedronken) om 24u zat ie met heel veel pijn en moeite in de detox... we konden eindelijk slapen. maar volgende ochtend issie zelf weggelopen. Hij wilde niet, hij heeft zn handtekening gezet, bus gepakt en is nu thuis aan het 'afkicken'..... 

als je behoefte heb om te kletsen, let me know. Na 8 jaar hebben we de relatie verbroken omdat het moest, omdat zijn terugvallen grotendeels werden getriggerd door triggers in onze relatie (4 opnames, jarenlang alles gedaan mbt alcoholprobleem en vervolgproblemen, hoef het niet uit te leggen hier denk ik) 

maar hij kon het niet aan. Met grote terugval als gevolg. 

Ik zoek iemand waar ik mee kan kletsen, die me begrijpt, en die niet zegt: blijf er van weg. 
Ben altijd zn 'redder' geweest. sta nu op emotionele afstand. ben veranderd erin, het is dus mogelijk!!!!! Met heel hard werken. 

Maar ik mis het zo, een maatje die ik niks hoef ' uit te leggen ' mbt alcoholproblematiek en de allesomvattende andere dingen die er bij komen kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd bedankt voor je bericht!

We zijn uiteindelijk maandag gebeld, en woensdag is hij opgenomen in de detox kliniek! Hij is er slecht aan toe, mag ook geen zetmeel en koolhydraten ivm dat hij aardig ondervoed was/is en dan zijn ze bang dat hij vocht gaat vast houden en dat jan gevaarlijk zijn...is dat bij jullie bekend?

Hij blijft daar max 14 dgn en gaat dan naar de kliniek...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Ananas wat fijn om dit te lezen!!!

Tijdens mijn laatste crisis opname mocht ik ook geen zetmeel/koolhydraten ivm ondervoeding. Dat zagen ze aan de bloeduitslagen.

Kreeg een heel speciaal schema/dieet, hoe ik dat per dag weer moest gaan opbouwen. Kan anders heel schadelijk voor het hart etc zijn. Na een paar dagen zullen ze weer bloed prikken bij je partner en dan is het hopelijk weer wat verbeterd en kan er weer gewoon gegeten worden.

Sterkte, denk dat je opgelucht bent dat hij is opgenomen en ik hoop hij/zij ook. Wel pittig ook voor jou maar geeft wel de liefde weer. Erg sterk van je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die vraag duidt op interesse. Wat is daar nu weer verkeerd aan? Zoals ik al aan Bor schreef: je hoeft die vraag toch ook niet te beantwoorden, @Myle? Doe er dat niks mee als het buiten je aandachts- of interessegebied valt, of probeer Ananas een tip te geven waar ze misschien beter terecht kan als je daar iets voor weet. Het kan voor anderen misschien best een eye-opener zijn iets te lezen van een partner. 

Van mij ben je hier welkom, @Ananas, maar je merkt al dat je niet heel veel respons krijgt vanuit de mensen hier. Het zij zo, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...