Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 september 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Een vroegertje, lag al een dik uur wakker en dan kun je maar beter uit bed gaan. 
Buiten is het nog hartstikke donker, binnen de lampjes aan. 
Eerst maar een bakje. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                        Gerelateerde afbeelding            Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik heb tijdens mijn drank carrière veel foute/stomme/achterlijke dingen gedaan. Een ervan blijft door mijn hoofd spoken en ik hoop dat als ik het deel, ik er wat los van kom.

mijn man vroeg mij op een avond of ik hem de volgende dag om 18 uur bij de garage (45 min rijden), op kon halen ivm APK. Ik wist niet zo snel een smoes (dronk altijd overdag) dus zei ja. Ik heb toen in paniek de volgende ochtend kokend water over mijn arm gedaan, zodat ik een smoes had dat ik niet kon. 

Schaam me hier enorm voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed om dat op te biechten Penny. Afschuwelijk hoe groot de drang kan zijn, als je zulke fratsen uit moet halen. 

Ik stond weer met hoofdpijn op. Vervelend, maar wel fijn om te bedenken dat het niets met een kater te maken heeft of dat ik me schuldig moet voelen. Ja misschien over te lang doorwerken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Waar zijn koko en smaragd? :angry:

@Penny, herkenbaar! Ik denk dat we allemaal wel op zijn minst één iets hebben gedaan dat behoorlijk beschamend is. Ik wel in ieder geval. Ik probeer er niet te veel bij stil te staan maar soms speelt t ook nog wel op.

T enigste dat je kan doen is zorgen dat t nooit meer zo ver komt en soms zijn net zulke dingen de perfecte stimulans :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Penny 

Wat dapper dat je dit hier zo vertelt. En herkenbaar, het 'rare dingen' doen met drank op. Dat uitspreken kan ik goed in de groep, het delen van die nare ervaring ervaar ik als helpend. Niet makkelijk...maar wel onderdeel van het proces.

 

Vanochtend de uitzending van Mooiste meisje uit de klas teruggekeken. Wel goed dat er aandacht aan alcoholverslaving wordt gegeven...

 

Ik sluit me aan bij fleurtje. Het verleden is niet terug te draaien, hoe je nu handelt is wat er toe doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Penny, knap dat je het vertelt. Probeer het achter je te laten, dat is voorbij... 
Bor, topper, je houdt vol.... 
Waar is Quinn??? 
Waar Koh en Smaragd zijn weet ik niet. 
Na de laatste update krijgen we niet meer in beeld wanneer iemand voor het laatst ingelogd is geweest merk ik. 
Wel hebben beiden 1 september voor het laatst berichtjes neergezet. 
Ik meen dat Smaragd het er over had een paar dagen hier niet te komen (reden weet ik niet)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...