Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 5 september 2019


Leen

Aanbevolen berichten

Hi allemaal, 

er is helemaal geen huiskamer geopend. Nou, ik ben net terug van therapie en ik dacht dan doen ik het maar:D 

Hoe is het met iedereen?? Ik was vanochtend mijn diazepam vergeten en heb net de dosis van 9:00 uur genomen :)! 

Hebben jullie dat nooit?? @ELL, @doorbijter en anderen?? 

 Ik ga maar een wekker zetten. Verder nu wel een beetje moe en onrustig van de opstart van deze week. Kids naar school, ik weer naar therapie en gesprek gehad op mijn werk. Ben nu 1,5 jaar ziek ):. Maar we gaan voor herstel!!!  Herstel van de benzo en herstel van de depressie :) 

ik hoor jullie graag. X

 

bewerkt door Leen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Leen, zeker ben ik wel eens de dia vergeten in te nemen. De eerste x s avonds en daar kwam ik smorgens dus achter. Dus die helemaal overgeslagen. Niks van gemerkt. Dacht dat overkomt me niet nog een x, nou wel dus, bij de ochtenddosis. Die heb ik wel alsnog genomen en sindsdien gaat 2x per dag mijn wekker. Beide keren om 9 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Leen Toen ik op 8 mg stond ben ik in die week ook 8 mg vergeten,nou ik heb het echt geweten ....volgens de plannen wilde ik nu op 0 staan maar dat heeft andere hele vormen aangenomen,doe het nu rustig aan met vijlen en zet nu overal een wekker voor:lol: Ben vandaag heerlijk muziek aan het luisteren heb weer een nummer aan mijn playlist toegevoegd,lekker luisteren verstand op 0 en hop naar herstel.

 

bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 hoever ben je nu en hoeveel bouw je per maand af? 

@Leen,ik sta vandaag op 5 mg,
ik doe 3 weken over 1 mg ....en het mooie van het vijlen is dat je het per dag of week kan bijstellen....
wordt dit te zwaar plak ik er nog een week aan vast .Ik zie het maar als het zijn nog maar 5 mg Diazepam, en de tijd maakt me niet uit,ik kom tenslotte toch van 6 mg lorazepam. 
Ook al is het niet de eerste keus van mijn arts  laat hij mij hier gelukkig mijn gang in gaan zolang ik maar op 0 kom.
bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mevrouwtje54:

 hoever ben je nu en hoeveel bouw je per maand af? 

@Leen,ik sta vandaag op 5 mg,
ik doe 3 weken over 1 mg ....en het mooie van het vijlen is dat je het per dag of week kan bijstellen....
wordt dit te zwaar plak ik er nog een week aan vast .Ik zie het maar als het zijn nog maar 5 mg Diazepam, en de tijd maakt me niet uit,ik kom tenslotte toch van 6 mg lorazepam. 
Ook al is het niet de eerste keus van mijn arts  laat hij mij hier gelukkig mijn gang in gaan zolang ik maar op 0 kom.

Goed bezig @mevrouwtje54

@Leen dat zou een teken kunnen zijn dat je er niet de hele tijd mee bezig bent, en dat lijkt mij heel goed. Diazepam kan je ook makkelijk wat later nemen, al zou ik er geen gewoonte van maken om het te vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...