Spring naar bijdragen

Donderdag 5 september 2019


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Lukt het stoppen met roken Bor? 

Ik ben ook gestopt met echte shaggies en overgestapt naar een e-smoker een aantal jaar terug. Maar daar heb ik ook plannen mee om te stoppen. Dit weekend terug naar 0 mg nicotine. En dan uiteindelijk helemaal stoppen. Ik denk dat ik het nog moeilijker ga vinden dan niet drinken:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op Quinn, ook jij succes!

Bij mij werkte dat goed Bor. Maar, eerlijk is eerlijk, ik heb de ene gewoonte voor de andere ingewisseld. Ondanks dat ook die e-smoker niet heel gezond zal zijn, ben ik wél van mijn hoest af én heb ik niet één keer meer bronchitis gehad. Dat had ik anders jaarlijks wel een of twee keer.

Ik ga maar eens richting werk vertrekken. Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké dames, dan verhuizen we naar het rookforum :) 
Fleurtje.... laat je niet triggeren meis, je kúnt het, jij was indertijd samen met Witte de motor achter míjn stoppen :lips:

Bor, ja, ik kan me zo goed indenken dat het je goed doet dat je telkens op de hoogte wordt gehouden. 
Niet weten hoe de boel reilt en zeilt lijkt me vreselijk. Goed dat jullie 1 lijn trekken, daar heeft zoonlief alleen maar profijt van op de lange duur. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu mensen,

Vannacht weer eens gedroomd over drank. Mij werd een pilsje aangeboden waarop ik zei "hahaha nee dank je wel ik drink al 10 jaar geen alc. meer".

Oké wat wil je dan drinken. "O doe mij dan maar een aperitiefje ".  :wacko: Heu??????? Kanjers ik ben werken. Doeiiiiiiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei fleurtje:

Sorry, ben viesgezind en moe. T is niet dat ik dadelijk naar de winkel spring om sigaretten. Totaal niet maar ik ben er meer mee bezig dan anders nu.

T rookdraadje is zo goed als dood. Dat was t altijd.

Ik overleef t wel zolang t geen pagina's aan een stuk zijn

 

heb zojuist het rookdraadje gevonden van weleer... van toen jij en Witte stopten.... 
Maar ik zal het er niet meer over hebben Fleur, dikke knuffel en doe een beetje rustig aan vandaag hè? 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou willen zeggen, goedemorgen, maar mooi niet. Al wens ik die voor jullie wel natuurlijk. Welkom ook hier @Marloe gewoon tussen schuiven en je plek innemen hoor!

2 uur geleden zei Bor:

En @Quinn ook.:)

Haha, die Bollie:lol:

Nope, Quinn schrijft hier of Quinn schrijft niet. 

Verder ben ik gruwelijk chagrijnig en schreeuwt mijn lijf om nicotine. Damn, waar ben ik aan begonnen? Zou er van gaan drinken, zo ellendig. Zit nu aan warme chocolademelk met slagroom en saucijzenbroodjes, dat sprong zo weer in mijn hoofd. Was jij dat niet gisteren @Vol

DAGPACT
Lika 
Yvonne 
Rapilos
Morgon

Quinn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marloe, welkom. Iedereen is ooit met dag 1 begonnen.

Ik ben 8,5 jaar geleden ook gestopt met roken. Pfffff, dat viel niet mee maar...net als met drinken begint het met onthouding. Trekmomenten in overvloed maar ze gaan voorbij! Echt waar. Het gaat over. Niet meteen, soms ook niet snel maar het gaat voorbij. Net als met stoppen met drinken ben ik afleiding gaan zoeken. Na het eten meteen afruimen, niet blijven zitten want dat was zo'n moment. Niet teveel koffie want...een wandeling gaan maken etc. 

En, niet teleurgesteld raken als je je niet meteen fitter voelt want vaak is dat niet zo. Ik vond het soms wel erg teleurstellend dat ik niet meteen meer energie had. Tja, het moet ook altijd meteen he, de beloning. De langere termijn is nog steeds wel een dingetje zeg maar. Ik blijf leren ook al gaat het soms verrekte traag:rolleyes:

Een dag tegelijk en soms per uur of per kwartier. Wat er maar voor nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...