Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 3 September 2019


Kannietmeer

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Kannietmeer:

Dag lieve mooie mensen,Plaatjes Goedemorgen

Het weer is hier bijzonder grijs en dat vind ik toch wel jammer merk ik. Love the zon!
Heeft iedereen lekker geslapen?   Ik merk dat ik me een beetje kribbig voel in mijn humeur..... <_< ZOOOOO niet 'hoe ik ben'

Ik zit ongeveer 260 km van huis vandaan en hier is het mooi weer en schijnt de zon! Ik trek mijn hardloopschoenen maar eens aan, het is hier prachtig. 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgeu allen,

Gisteren een erg drukke dag dus was even niet op t forum te vinden.  Maar de dag goed doorgekomen. Viel me niets tegen. Maar wel vandaag een eglrf rustig dagje. Alhoewel, gisteravond kwam ik er achter dat ik me medicatie vergeten was in de bus bij de apotheek ye stoppen. Dus vanmorgen stond ik al om half 9 bij de apotheek, anders zat ik zonder, dom dom. En daarvoor de Kids al naar school gebracht. En vanmiddag weer ophalen. Maar in de tussentijd niet ik niks. Heerlijk. Maar heb die tijd ook echt nodig om op te laden. Verder gaat t met mij nog steeds ok. Merk nog weinig van de afbouw, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik nog hoog in de dia zit. Nu op 16 mg. 

@Cyclad58 geniet van je vakantie. Ik hoop dat t droog blijft. De voorspellingen zijn nl niet al te best. 

En hopelijk voor iedereen verder een goede dag

Knuffel van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo doorzetters,

ik was voor mijn doen vroeg wakker, ik gok rond half 10. Mijn kat krabbelde ook aan de deur, vraag me niet waarom. Dat doet hij anders nooit. Ik voel me weer ontzettend slecht. Niet te harden. Ik zit op mijn tandvlees. Zelfs nog even op bed liggen is niet echt prettig. 

Ik hoop dat jullie een goede dag hebben, ik wil nog gaan zwemmen vanmiddag, 1 kmetertje...

gr. Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Even een update hoe het me vergaat: erg goed! Zit nu op 1.5 mg dia per dag, we zijn er dus bijna. Doch ik ben realistisch en weet dat dan het eigenlijk werk begint. Bij tijden van stress eraf blijven. Ik lees wel zo nu en dan met jullie mee hoor. Iedereen een fijne en rustige dag gewenst.

Huisvrouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...