Spring naar bijdragen

Dinsdag 03 september 2019


Vol

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

@Bor hoop dat je naar de dokter gaat, voordat er nog een keer zoiets gebeurt. @nancy succes vandaag! Vervelend zo weinig slaap, zal je altijd zien, juist als je goede nachtrust nodig hebt krijg je dit.:blush: Gisteren terug van weekend weg met vriend. Was fijn alleen s ochtends heel vroeg werd er in het hotel keihard geboord vanwege verbouwing. We kregen ter compensatie ontbijt aangeboden maar daar waren we te laat voor. Wel attent gebaar van het hotel. Kan altijd wel lachen om dat soort dingen. Nu weer aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor Lief dat je ernaar vraagt. Het gaat even wat minder. Voel me niet zo spraakzaam. Ik lees wel mee intussen. Hopelijk ben je een klein beetje van de schrik bekomen. Sterkte morgen bij de huisarts alvast :rose: Enne, ik moest wel lachen hoor om de spin met 't missende pootje (:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik belde maandagmorgen de HA omdat ik ook bang was een tia te hebben gehad, ik kon een half uur later terecht
en kreeg uitgebreid testjes en bevragingen hoor. En waarschijnlijk is het heel iets anders, maar een tia dacht ze zeker niet.
Maar omdat over de telefoon wel te benoemen en er geen spoed van te maken, is ongehoord.  Juist de eerste 24 uur zijn dan belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de tel. gaan ze vragen stellen, daarom is het goed die vragen te beantwoorden. Er zijn symptomen die specifiek bij een Tia horen. Bij mij was dat, praten of ik gezopen had en ik was verlamd. binnen een paar uur kunnen ze je nog helpen. Ik was naar bed gegaan, ik wist niet wat er aan de hand was.

Dus vertrouw je iets niet, een tel. kan  je een hoop leed besparen. Verlammingsverschijnselen, slepen met m'n voet, dingen willen vertellen en dan niet meer kunnen praten omdat m'n keel te moe wordt, beperkt in je bewegingsvrijheid omdat ik maar een paar min. kan lopen enz. en dat in dag uit die rotmoeheid.

En dan vind ik dat ik nog zo slecht er aan toe ben, heb hele andere dingen gezien.

Bel bel bel, want de hersenverlamming zelf duurt maar een paar minuten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan blijft het je de rest van je leven achtervolgen en wordt je er ieder moment van de dag aan herinnerd.

Tja als je niets verteld kunnen ze niets doen, anders zijn ze er heel gauw. En vertrouw je het echt niet, MAG JE IN ZULKE GEVALLEN 112 BELLEN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Jane, Bedankt  voor het vragen. Hier ist goed. Ik hou het kort vandaag(ja echt waar:-)

Wilde weten of ik nog in kon loggen. Zag op het jaarpact dat je me een berichtje gestuurd had. Ik vermoed naar een emailadres wat ik niet meer gebruik. Heb het niet voorbij zien komen. Hoest met jou? Bolletje ook in da house.

Jane, las ik nou dat je contact had gezocht met de huisarts omdat je dacht dat je een tia had? Jeetje. Take care. Fijne avond allemaal.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb met de nachtdienst gepraat. Ik ga nu even muziek luisteren. Het voelt als vechten tegen de bierkaai. Ze vroeg zich af wanneer mijn vaarwater wat rustiger zou zijn. Ik zei dat mijn vaarwater prima was, maar ik overboord was geslagen. Misschien moet ik de wereld eens wat minder depressief bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...