Spring naar bijdragen

Zaterdag 31 augustus


gelukkigzonder

Aanbevolen berichten

Goedemiddag 

@rapilosEindelijk "uit-afgeteld". Het zit erop! Hoop dat je heerlijk van je pensioen kan gaan genieten. 

Ben ook wel benieuwd naar hoe het met @Sandro is.

Morgen feestje van dochter. Die is alwéér jarig. Is die vorige verjaardag nou echt al een jaar geleden? Anyway, taart is in huis, cadeaus ook en de slingers hangen. Dus het belangrijkste is geregeld:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter had trouwens wel wat commentaar op de verjaardagsboodschappen. Ik heb namelijk bier gekocht. Dat snapte ze niet. Waarom niet een feestje zonder alcohol? En eigenlijk ben ik het volledig met haar eens. Het is notabene een kinderverjaardag 's middags. Dus ik leg dan uit dat mensen soms alcohol drinken omdat ze het lekker vinden. Dat vond ze maar raar. Het is toch ongezond? Tja kind, jij drinkt chocolademelk, ook niet heel gezond maar af en toe mag dat best.

Ik merk eigenlijk dat ik het best lastig vind om met haar over alcohol te praten. Ik ben nu enorm rechtlijnig. Ik drink niet. Nooit. Want het is niet goed voor me. Punt. Maar het is zo "gewoon" om wel te drinken. Dat legt lastig uit. En ik vind het eigenlijk ook niet handig dat zo'n uk het alcohol drinken veroordeelt. Euh, het is wel opa hè. Die hoef je niet de les te lezen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het eigenlijk wel dat het daar naartoe gaat uiteindelijk Kohtje. Dat alcohol óók wat minder algemeen geaccepteerd wordt. Sowieso is alcohol niet "nodig" op een feestje natuurlijk. Of nou ja, natuurlijk...makkelijk praten nu ik niet meer drink. En ik vind het geen enkel probleem dat dochter anti-alcohol is. Hoop alleen dat ze dat blijft in (en na) de puberteit:D 

En ja, roken. Ik damp inmiddels. Dat mag binnen. Maar dat wil ik ook vaarwel gaan zeggen. Alleen nu nog even niet.

Achter de pannen nu! Hup hup

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sandro Hoe gaat het vandaag? 

Ik ben me door een stapel schone was aan het werken die niet op lijkt te houden. Kast herindelen en daarbij veel wat de afgelopen tijd (maanden:blush:) was blijven liggen. 

Het helpt wat dat er een flinke bui is gevallen met onweer. Een beetje afgekoeld nu dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar moedertje en naar de kringloop geweest. Het ontspullen zet zich (met hele kleine beetjes...) voort. Maar toch beetje iets dan niets.

Moeiig. Gisteren en vandaag zomaar even op de bank in slaap gevallen. 

Zo blij dat ik weer mijn oude werk doe. Morgen zwemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben trots op mezelf.

Had het weekend gepland met allerlei dingetjes die voorkomen moesten dat ik zou drinken: sporten op zaterdagmorgen, zaterdagavond bij mijn lief en zondag de BOB na een festival. Begin van de avond bleek dat avondje met lief niet door kon gaan. Winkel was nog open, ik was al op weg naar de supermarkt toen ik dacht, nee, dit gaan we niet doen. Ben omgedraaid, heb thee gezet, een rol pinakaas-oreo's erbij en een leuke serie (Better then us is inderdaad een aanrader zeg!) en nu dus droog naar bed. Hoera!

Slaap wel altesaam.

bewerkt door Fiet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...