Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Cleo66

Vrijdag 30 augustus 2019

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei spirit:

Dagpact

Myle

Lika 

Etty

Smaragd

Tesje

Quinn 

Lonster

Spirit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik sta niet op de dagpact maar zoals ik vandaag al gemeld had heb ik ook gedronken. Ik heb het bij 2 halve liters bier gehouden en niet verder gedronken en gewoon gekookt en gegeten.
Nu wordt er hier op dit moment wel geborreld maar daar zit ik dus niet bij, ik heb me ervan weg gemaakt en doe mijn eigen ding.

Gaat het @Myle? Kun je het zoveel mogelijk beperken?

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik probeer het @Bor. Ik drink zo langzaam mogelijk. Ik zoek afleiding 'tussendoor' . Voor zover dat logisch klinkt. Het is dus niet een 3/4 fles ineens achterover kiepen alhoewel dat wel eigenlijk mijn doel is van het drinken. Nu is het misschien een beetje het doel verleggen. Ik weet het niet precies. 

Ik be. in een stomme bui naar de slijter gefietst, eigenlijk compleet futloos. En ik heb meteen 2 flessen wodka gekocht. Wat slecht en stom. En. nu weet ik niet wat ik ermee moet. Behalve drinken tot uk erbij meerval. Maar wat dan morgen? Ik pieker me daar nu al suf over terwijl ik al wat op heb. Waardeloos dit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je al wat gegeten dan vanavond dan Myle?

Wat eten helpt vaak wel om in ieder geval langzamer te gaan drinken. Of water drinken tussendoor, of een douche..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Myle:

. En. nu weet ik niet wat ik ermee moet. 

Je begeleiding inschakelen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@BorNee, niks gegeten. Ik moet er ook niet aan denken maar het is waarschijnlijk wel een goed plan. Ik heb brood en kaas, en een kant en klare opwarmmaaltijd. Het voelt als een opgave een van die dingen klaar te maken . Maar misschien en waarschijnlijk wel goed.

Douchenn helpt even niet. Ik wil niet geconfronteerd worden met mijn lijf. Toch bedankt voor het meedenken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat je er mee moet?

Opdrinken of wegkiepen.

Misschien wat kort door de bocht, maar dat zijn toch de enige twee opties uiteindelijk

Wat dan morgen?

Als je drinkt..

Ziek..beroerd,  kotsen, koppijn, schuld en schaamte. Dat weet je zeker.

Wegkiepen

Sja...misschien nog steeds futloos...en niet happy. Maar wel euh, opgelucht? Dat je de schade wist te beperken? In ieder geval lichamelijk niet brak? 

Ik wens je wijsheid en moed Myle,

ook om hulp te vragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Myle:

@Fiet Ik voel me even te beschaamd om begeleiding in te schakelen. Misschien later.

Begrijpelijk. Ik schat in dat het morgen wél een goed gevoel zal zijn als je nu even met de billen bloot gaat. Beter ten halve gekeerd,  enzo verder. 

You go girl. 

bewerkt door Fiet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@kruidenthee67 Ik kan enkel beamen wat je zegt. Ik vind het bij alleen heel moeilijk om anderhalve liter wodka weg te spoelen en daarbij: Ik hoop de schade te beperken. Ik doe mijn best. (oké ja ik weet prima dat dat vast niet zal lukken, en dat ik morgen vol spijt ben enzovoort. Je geeft een goed advies wat ik nu in de wind sla, sorry want het is niet zo verkeerd bedoeld,)

%#*₩£÷&'b sorry

Het voelt even machteloos. het gevecht tegen de drank.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ai myle :(

Ben het met Fiet eens..maar begrijp ook wel dat t moeilijk is eenmaal je de stap naar drinken hebt gezet en je mindset op doorgaan staat. Veronderstel ik toch aangezien je 2 flessen in huis hebt gehaald. Doemme toch :(.

Eten en water tussendoor als t echt moet. En als t vandaag niet meer lukt dan morgen weg die handel. Niet over denken, gewoon weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste die een keer onderuit gaat @Myle. Zolang je er van leert is er niets verloren. 

Dust yourself off and try again 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weggeven gaat niet. Wegspoelen wel. Morgen. @fleurtje ik was inderdaad echt even compleet van het padje af. Waarom heen twee flessen. Meteen genoeg voor 2 dagen.:blush: Hoef ik morgen niet naar de winkel voor die schaamtevolle drank . Maar nu schaam ik me voor hoe ik er nu bij zit. Niet nuchter, nog steeds door willen gaan en ik zou zoveel andere en gezondere dingen kunnen doen. Maar ik kom er niet toe, simpelweg omdat ik er te gezopen voor ben. Of wil worden. Of iets wat ik er nu tussenin ben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zin heeft het altijd @knakker het dringt op enig moment wel door en er komt een keer dat het wel lukt. Misschien niet vandaag of morgen, maar het komt. En he, iedere dag niet gedronken is er één.

@Myle ik zou zeggen, fles dicht draaien, koffie zetten en douchen. Rustig aan. 

Man, je wilt niet weten hoe vaak ik gestopt ben. 

bewerkt door Quinn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bor:

Yes! Die paprika chips dat doet het hem, goed zo!

Dat is troostfood voor mij. Gewoon die zak leeg kanen.

Van die sensations, extra pittig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Myle

Sorry hoeft niet. Ik weet ook heus hoe het werkt. Net als Quin..je wilt niet weten......

Advies geven heeft geen zin als iemand wil drinken..dat weet ik verdomd goed. En ik neem me ook voor dat niet te doen als iemand drinkt. Of het van plan is. Ik luisterde ook nooit.  Werd boos.Ja, de dag later....maarja..ben ook maar mens....dus lezend over de schaamte...het zo graag willen en ondertussen toch drinken...het is zo herkenbaar. Zorg goed voor jezelf. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lees je net @Myle. En ik ben blij dat je gestopt bent. Hou vol nu he.

Ik heb gesport en 550 calorien verbruikt op de crosstrainer zag ik. Maar door al dat lezen over paprikachips heb ik daar ineens heel veel trek in. Dat is ook zoiets toch, zo'n zak?:) dat betekent dat ik dat mag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...