Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Cleo66

Vrijdag 30 augustus 2019

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers . The eagle has landed.  Ik ben weer onderweg naar het Brabantse land . Duurde erg lang voor de koffers en dan mag je nog even 135 euro aftikken voor het parkeren.  Aangezien dat valet parking zo slecht in het nieuws is , maar weer P3 gedaan . Nu schijnt het 32.50 euro goedkoper te zijn als je thuis al reserveert.  Wisten wij weer eens niet . Wij dachten al,  waarom betaald er niemand. 

Nou ja , toch een goede morgen !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. Cleo welkom thuis. Ja, wij boeken ook altijd van tevoren bij P3, prima regeling. 

Nu eerst even wakker worden met een kop koffie en dan laatste werkdag van de week. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! Wat is het nog vroeg... En welkom thuis Cleo. 

Wat mij betreft is het al weekeind. Al moet ik nog wel het een en ander doen vandaag. 

Dagpact:

Myle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Gister toen ik heeeeeeeel laat thuis was, nadat ik was ingevallen in een avonddienst van een aantal uren, dat liep natuurlijk giga uit. Halve nachtdienst gedraaid er achter aan.

Kreeg ik weer de behoefte om te bestellen. En ja om 3 uur in de nacht wat moet je????? Je kan dan alleen bestellen om aan bier te komen door die taxi. Die Biertaxi....

Ik belde en terwijl ik belde , dacht ik NEE. En heb opgehangen. Ben thee gaan zetten met gember.

Kunnen 100 mensen zeggen, je weet alles al, maar dat is niet zo. Dat is nooit zo. En dan nog fijn dat die mensen wel meteen hoe het moeten na 1 keer misgaan(sorry dit was idd wat cynisch) Ben gewoon moe.

Wakker gebleven en ineens bedenk ik mij  om 8 uur kan ik al boodschappen doen. Maar ik ben nog droog, ja de maand ga ik halen, sowieso. Maar wat zou ik graag willen verdoven. * Gevoel.

@Cleo66 hoop dat je veilig bent thuis gekomen en alles thuis nog heel is:)

Fijne droge dag allemaal.

Nu kamille thee, wil zo slapen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@rapilos, sterkte met alle gebak, cola helpt tegen de misselijkheid:) Ik hoop voor je dat het een dag wordt zoals je hem zou wensen. 

@Smaragd het weten is nooit genoeg, het gaat om het (niet) doen.  Goed dat je het niet gedaan hebt man.  Dat kl gevoel kun je gewoon hebben. Het is maar een gevoel en wappert weer weg:)

Ik ben ook weer onderweg naar het Brabantse @Cleo66 voor een tweedaags vervolg van deel ll van het Pelgrimspad, tot Maastricht.  Vandaag met B&B ipv tent.  

En om te voorkomen dat het eventuele welkomsflesje iets in mijn moegelopen hersenen losmaakt, je weet maar nooit (welkom in de hel) :

Dagpact

Myle

Lika 

Etty

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Djw Etty dat gevoel wappert ook wel weer weg, je hebt gelijk daarin. Veel plezier btw.

Zak langzaam weg door die kamille thee, werkt vaak rustgevend voor mij.

Wil wel op het dagpact. Hoop dat ik het goed heb gedaan zo

Dagpact

Myle

Lika 

Etty

Smaragd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Djw Myle, jij weet ook wel wat strijden is. Ga nu echt uitloggen en slapen. Zie mij al in de winkel staan nu. Geen zin in. Ik ga mij vanavond droog afmelden, dat gaat een feit worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ik kan het heel mooi brengen maar liefst haal ik er gewoon 4(halve liters bier) en dan stop ik meteen weer.  Mag het niet doen maar dan voel ik mij wel wat beter. Ben gewoon eerlijk sorry. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap het ook heel goed..Smaragd

De laatste paar dagen lijkt het wel alsof werkelijk alles me triggert..en speel ik ook steeds met de gedachte "laat me maar eventjes dan, heel eventjes maar dan is het daarna wat beter".

Dat constante vechten in me....ik wordt er @#$%^& * kwaad van!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan weten we beide al hoe laat het is Bor! Maar moet niet bingen gaan worden, dat echt niet meer hoor. Die hel kan ik op mijn leeftijd niet meer aan. Ben iets jonger(paar maanden) dan jij bent.

Ga nu echt slapen, snap het ook maar kan er met niemand over praten, het gecontroleerde drinken. Sommige mensen functioneren nou eenmaal wel beter op, om de zoveel dagen een paar liters bier. Of een paar glazen per dag. En soms niet. Hoe meer ze ons onder druk zetten, hoe meer het mis gaat. 

Mijn hersens zijn er gewoon op ingesteld, wil door dat gehele stoppen niet gaan flippen , net zoals je van veel kan drinken ook kan gaan flippen. Daarom komen we hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...