Spring naar bijdragen

Donderdag 29 augustus 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen

@knakker hoop dat je vandaag ook nog even je rust kunt pakken, net als bebi:) slopend kan dat zijn. Die van mij waren als baby ook veel wakker s nachts, maar dat was mijn eigen schuld want ik ging er bij ieder kikje op af. Meestal namen ze dan een slokje melk en vonden het voor de rest wel gezellig zo, een beetje knuffelen. Het had ook wel wat, iedereen sliep en alles was donker en stil, alsof alleen wij bestonden. Dan vielen ze zo tevreden weer in slaap tegen me aan.  Ik vind babies sowieso zo lief. @Cleo66 goede terugreis en geniet van de massage. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

He @Myle Ik las wat je gister schreef over dat je je zo herkende in de kinderen waarover wij schrijven. Wist je al dat je even jong bent dan mijn oudste kinderen, ik heb een tweeling van 27.

Ik dacht dat ze net iets jonger waren, maar wel bijzonder eigenlijk. Dezelfde leeftijd. Ik schreef inderdaad dat ik herken nog van het afzetten en tegen dingen (willen) aanschoppen. Geen al te beste eigenschap. Zou nu toch wel over moeten zijn...:blush: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Cleo66:

Dat doe je goed @Gezond2019, op het dagpact maar weer . Tja waarom doen we dat toch telkens weer , het forum staat er vol van . In het hoofd van ons probleem drinkers zit een vervelend mannetje die daar niks anders doet als proberen ons weer aan het drinken te krijgen en daar moet je dus niet naar luisteren .  Pfff moeilijk. Ik weet ook nog hoe je je nu voelt al is dat voor mij inmiddels 14 maanden geleden . Lieverd wees niet re streng voor jezelf . Zo als iemand zei , tis een slingerpad omhoog . Je  bent een doodlopend pad ingeslagen.  Nu weer terug de goede weg omhoog , moedig voorwaarts 

Het drinken, roken, tja, wat een rare verslavingen zijn het toch.

het gevolg weet ik, de onderliggende behoeftes weet ik (rust in mijn hoofd, gewoonte en wellicht ook impulsiviteit).

deze dag maar eens rustig doorkomen.

morgen is alles weer een stukje beter.

dank je voor je fijne reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Marika:

En ik snap jarenlange verlengingen ook niet

Nee, akelig.

Wat ontzettend knap Bor, dat je de keuze voor een pleeggezin hebt gemaakt voor je zoon. Ik neem mijn hoed voor je af.

bewerkt door Fiet
Akelig werd kaasjes in de autocorrectie haha.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei knakker:

 

Ik ben maar even zo vrij om mijn daad bij jouw woord te voegen @Gezond2019

Maar meteen maar weer doorpakken, heel goed. Raar goedje inderdaad, die alcohol. Je voelt je zo'n rund door te doen waarvan je weet wat slecht voor je is. En het advies is inderdaad ook voor de hand liggend: doen wat wél goed voor je is. Grotere wijsheden heb ik vandaag niet vrees ik. Ezel moe. Maar ik hoop dat je de dag goed doorkomt, met desnoods groene thee en geitenkwark in plaats van glazen vloeibare treurigheid. Sterkte!

Idd, een rund, echt precies zoals het is. Je bent ook moe he? Ik las het. Goed dat je jezelf op het dagpact hebt gezet. 

Vanavond groente thee en toevallig heb ik geitenyoghurt in huis. 

Jij ook sterkte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top @Denise! Ik moet wat dat betreft nog beginnen met stoppen. Ik heb wel de afgelopen tijd mijn lege pakjes sigaretten opgespaard om te zien hoeveel overbodig en (veel:blush:) geld ik er eigenlijk aan verspil. En het is een grote berg.

Verder gaat het hier mwah. Niet top maar ook niet extreem slecht. Geen drank in huis dus dat scheelt. Nu maar 'Gewoon' de avond en nacht doorkomen. Hopelijk slapend. Ik ben moe van dit plakweer en van mezelf. En ongesteldheid. En heb overal last van. Hè wat een gezeur. Even kijken of er iets ontspannende of vrolijks te zien is op Netflix. Als WiFi er niet weer uitligt. OK. positief blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook uit mijn hum. Een zak dorito's met dip als avondeten en nu zit ik maar op de bank. Te zitten. Totaal geen energie. 

Ik denk dat het beste nu is mezelf een schop onder mijn kont te geven en even maar het café op het terrein te gaan (is alcoholvrij) 

Misschien even daar tomatensoep oid. bestellen. Iets gezonds. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...