Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 28-82019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Nog niets gelezen, dus even doen.

Robin en FFje :rose:

Doorbijter doe je wel rustig aan met afbouwen? Het is toch al moeilijk genoeg.

Jeroen katten kunnen er tegen hoor, mijn 2 katten willen nu niets liever.

Wat fijn Leen dat je zo'n groot compliment krijgt van je vriendin, dat stimuleert om door te gaan.

En hoe is het met onze superkanjers Cyclad en K.N.M. zelf?

Zo'n ik ben vandaag een dagje thuis. Heerlijk met m'n diertjes. Dus rustigan hiero.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje ja dat is fijn. Vandaag alleen weer een dag met veel angst en onrust. Ik heb dan ook veel last van tinteling van mijn huid. Ik lees hier soms weinig over bij andere mensen op het forum. Ben ik dan de enige of is het voor iedereen een vaststaand feit dat je angst en onrust hebt als je benzo’s afbouwt. Ik hoor het graag. Ik doe verder even rustig aan vandaag.   

Groetjes heleen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Leen Ik had zelf ook veel angst en onrust na het stoppen en ook tijdens gebruik... Nu voornamelijk nog onrust in de ochtend als ik wakker word rond vijf uur. Ook had ik last van tintelingen, dat is wel over gegaan. Het komt echt heel veel voor. Doe inderdaad rustig aan en probeer wat afleiding te zoeken in kleine dingen. Het gaat nu even wat minder, maar het komt goed. X

Vanmorgen CGT groepstherapie gehad, was wel weer leerzaam, maar ook emotioneel. Het hakt er wel in zo'n heftige tijd... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Leen,

Die onrust is wel herkenbaar maar gek genoeg heb ik daar sinds de Diazepam geen last meer van. Weet niet of het nog komt natuurlijk. Jij bent ook aardig vlot  gaan afbouwen, een hele stap kan er best inhakken. denk dat het bij mij ook geholpen heeft dat ik op een aardig hoge dosis ingestapt ben. Dat heeft de onrust weggehaald. Ik stuur je later nog even een privebericht terug. 

@bolletje: ja raar he, dat die katten zo in de zon gaan bakken?

@EefjeJ: knap dat je toch bezig bent met die therapie. Is dat fijn in een groep? Heb ik zelf nog nooit gedaan namelijk, lijkt me ook wel heftig. 

 

Sterkte allemaal met afbouwen en de warmte! Liefs 

 

p.s: las nu pas de zwaardere verhalen in de huiskamer van gister. Dan valt bij mij alles mee! Ik haal ff wat weg. Ik vind niet dat ik dan moet klagen. 

 

bewerkt door ELL
Geen reden tot klagen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Leen:

@bolletje ja dat is fijn. Vandaag alleen weer een dag met veel angst en onrust. Ik heb dan ook veel last van tinteling van mijn huid. Ik lees hier soms weinig over bij andere mensen op het forum. Ben ik dan de enige of is het voor iedereen een vaststaand feit dat je angst en onrust hebt als je benzo’s afbouwt. Ik hoor het graag. Ik doe verder even rustig aan vandaag.   

Groetjes heleen

Hoi @Leen, niet iedereen zal last hebben van angst, onrust en/of tintelingen bij afbouw, maar het komt wel erg vaak voor. Kortom, het hoort er helaas bij. Het komt en het gaat in waves en windows, tot het over is. Mooier is het niet, maar erger ook niet. Sterkte en liefs! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ELL ik vind het wel fijn zo'n groep(je)... Het is best wel vermoeiend natuurlijk, maar erg leerzaam. Vandaag gingen we mijn gedachte uitdagen en dan komen er toch verschillende helpende opmerkingen. En ook leer ik wat van andermans gedachte schema's Ik zag er wel tegenop hoor, maar het valt me alles mee. De psycholoog die de cursus geeft is ook een fijne vrouw. Ze schrok best van mijn verhaal en gelooft het ook wel, het is in ieder geval niet gelijk van dat kan niet! Dus al met al ben ik blij dat ik het doe :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei EefjeJ:

@Leen Ik had zelf ook veel angst en onrust na het stoppen en ook tijdens gebruik... Nu voornamelijk nog onrust in de ochtend als ik wakker word rond vijf uur. Ook had ik last van tintelingen, dat is wel over gegaan. Het komt echt heel veel voor. Doe inderdaad rustig aan en probeer wat afleiding te zoeken in kleine dingen. Het gaat nu even wat minder, maar het komt goed. X

Vanmorgen CGT groepstherapie gehad, was wel weer leerzaam, maar ook emotioneel. Het hakt er wel in zo'n heftige tijd... 

Dank voor je lieve woorden. Xx morgen vast een betere dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...