Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
knakker

Dinsdag 27 augustus 2019

Aanbevolen berichten

ja Bor, the best place to be, met dit weer:)
al beginnen de treinreizen me wat op te breken hoor
's morgens te korte treinen, dan voel ik me niet welkom
staande op het balkon met vouwfiets. bijna flauwvallen!
En 's avonds zijn de treinen bloedheet want de airco werkt
alleen in de zit coupé's.
Maar dat is 2 x 20 minuten lijden en minimaal 4 uur genieten steeds.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat ze dan te korte treinen doen he, dat snap ik dan niet. Bezuinigingen ofzo?

Maar dat heb ik dan ook wel met bootje hoor, voor ik te water ben heb ik er een autoritje opzitten, boot er nog in, bla bla..dan heb je het al zo warm van alles..
Eenmaal op en in het water is alles weer allemaal goed.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die vergelijking knakker, met het leger, is wel een goeie wb die survival tochten voor jongeren.
zoon van mijn zus is ook een periode onhandelbaar geweest en niets leek te helpen.
toen hij bij het leger ging bloeide hij op aan de uitdagingen en discipline, tekende bij zelfs na
afloop. Is echt volwassen geworden toen.
Ik denk Bor dat jouw zoon heel wezenlijk veranderd is in deze korte intense periode.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja klopt Bor, ik zie het als investeren om er te komen, maar baal wel van NS; slechte planning, bezuiniging?
Ze erkennen het niet, ook niet na duizenden klachten. Het mooie weer is voorspeld, ook dat het aanhoudt.
Vakantietijd denken ze. En vergeten al die arme toeristen maar even, ik schaam me dood soms. Ik heb letterlijk
mensen zien flauwvallen. En heb zelf lage bloeddruk en een beetje last van te veel te vaak nu haha.
Maar goed, bij Zoetermeer loopt het spoor langs de snelweg en dan zie ik dat in de auto ook vaak geen pretje is.
In het weekend 6 uur file naar Hoek v Holland!!! Ben je toch ook gek dat je daarheen wilt dan met de auto?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop het echt @lady jane

Ik heb dit dan ook puur toegezegd vanuit m"n verstand want me gevoel zei wat anders. Al zei me gevoel wel dat het gevoel niet de wijste was in deze.

Kom ik eigenlijk weer uit op KMW ontdekte ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben er ook van overtuigd dat je zoon hier op een goede manier veel van heeft opgestoken Bor. 

Sjonge, wat zou ik toch graag dichter bij zee wonen. Ik vind de zee wel zo mooi. Niet alleen met dit weer trouwens, maar altijd. Het mooiste wel als het stormt en de golven op de rotsen te pletter slaan. Zucht.

Maar hier thuis is het ook lang niet slecht. Ochtendkrant, Bach, verse cappuccino en de kinderen die op de achtergrond zorgeloos rond køtelen. Het leven is goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ben even uit beeld geweest,moest even van mijzelf,ben goed bezig, geen druppel aangeraakt al meer dan 4 weken niet, nu volhouden.

Heb bewust even mij afzijdig gehouden en heb leuke dingen gedaan, zinnen verzet, gewandeld op de eilanden, het mooie weer, daar geniet ik van.

Heb leuke wandelingen gemaakt langs de zee, kopje koffie bakken bij de strandtent, flesje water gevuld en weer door.

Hotelletje gepakt,eten was perfect,na een dagje wandelen baantjes zwemmen in het overheerlijke zwembad en ook nog de zee in geweest, maar was koud.

Nu weer thuis.

Mijn weg bewandelen die ik wil, en in de spiegel kan kijken, en denken zo jij mag er zijn.

Uit het mooie Drenthe wens ik jullie een heerlijke dag toe.

Liefs

Wiplala 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He,mooie naam Wipkip:),

Het is fijn geen drank in mijn lijf te hebben.

Ik voel me stukken beter, mijn lijf voelt goed, wel af en toe spierpijn omdat ik over mijn grens af en toe ga, maar dat is ook eens goed voor je herstel weer.

Nu auto in want ik moet naar een afspraak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mogguh allen, nog 2 dagen en dan is de hitte verdwenen, als ze gelijk hebben.
Vanavond maar op de slaapkamer tv kijken, scheelt een slok op een borrel.

And the Lord said unto John, ”Come forth and you will recieve eternal Life.”
But John came fifth, and won a toaster.

:D

bewerkt door Asterix

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Komt een vent een cafe binnen en besteld een dubbele whiskey. Als hij die achterover geslagen heeft besteld ‘ie nog eens een dubbele whiskey om het te besluiten met 3 potten bier en geeft daarna nog een rondje voor de hele zaak. Als iedereen voorzien is klampt hij de kroegbaas aan “eigenlijk, eigenlijk he, zou ik dit helemaal niet moeten doen met mijn gebrek”. “Hoezo gebrek, wat voor een gebrek heb je eigenlijk”. “Geldgebrek”.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee ik ben niet chagrijnig. Ik voel me feitelijk vrolijk en opgeruimd. Maar ik wil toch even zeggen dat ik gek word van dat heen en weer springen van dagdraad. Ook weer iets van afgelopen jaar. Is het niet veel handiger om desnoods een bericht van gisteren opnieuw aan te halen en hier gewoon verder te gaan?? En ik weet dat quoten niet kan, van gisteren naar vandaag, vandaar dat aanhalen. 

Zo, eindelijk eens gezegd haha, in het kader van: maak van je hart geen moordkuil. Nu weer verder met huishouderen.....( by the way: het woord verprettigen van Lika vond ik wel erg leuk gevonden :lol:). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt dit probleem ook oplossen door te proberen te onthouden welke dag het vandaag is. Als je daar na enige oefening in bent geslaagd ga je in het lijstje kijken of er een draadje is met een titel die overeenkomt met wat je hebt onthouden. Zo ja, dan klik je daar op. En ziet: de verwarring is opgelost en u kunt tevreden uw weg vervolgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nancy doe niet zo moeilijk, het is al zo heet.

Ga je nu echt huishouden doen? Het is mij even lang dat het breed is allemaal, mij niet gezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voorlopig ga ik niet meer op de kleien passen.

Ben weer terug bij af met huilbuien en paniekaanvallen.

Heb het er met mijn psych ook al over gehad. Ik raak het overzicht kwijt en dan komt de paniek.

Laat mij nu maar lekker in de natuur lopen met de hond. Veel beter voor mij.

Nu ze uit haar bedje komt, is het helemaal niet meer te doen om haar op bed te leggen

Ik kan niet meer tegen die driftbuien van haar, ik raak ervan in paniek. 

Hele dag worden mijn beesten opgejaagd, zodat de poes weer overal gaat plassen van angst en ik het hele overzicht weer kwijt ben.

Dit is niet goed voor mij. Moet aan mezelf denken nu. Geen zin om er aan onderdoor te gaan.

Bah, ik baal van mezelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja Bor, ik ben druk aan het huishouderen, hele wassen weggestreken en nu nieuwe gordijnen gewassen en straks allemaal inkorten. Enz enz...krijg energie van dit weer, zalig! 

Spirit, ik vind dit heel naar voor je. Wel zie ik al jaren ( los van je kleindochter) een patroon hierin: van pieken naar dalen, keer op keer. Hartstikke rot voor je. In plaats van de " schuld" te zoeken in je koren, je kleindochter, de buren enzovoort zou het misschien best wel eens een idee zijn om met je psycholoog eens te kijken naar hoe dit nou kan. Misschien helpt dat je meer dan elke keer een " probleem" in je omgeving aan te wijzen, dus kijken naar het probleem in jezelf. Sterkte. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je moet je ook nooit moreel verplicht voelen om als oma op je kleinkinderen te passen Spritz. Omgekeerd moeten ouders zich ook goed beseffen dat opa of oma ook geen gegarandeerd gratis oppasadres voor ze is. Bij onze oudste zoon pasten zowel mijn ouders als schoonouders één dag in de week op. Inmiddels vermoeden we dat beiden dat bij de jongste niet meer zien zitten, dus hebben we hen ook niet gevraagd. Mijn zus doet dat bijvoorbeeld wel, dus hebben we oma moeten leren dat ze best gewoon nee mag zeggen.

Grootouders zijn geen oppasdienst. Het belangrijkste is dat je het contact zo weet te houden dat het voor jou zelf nog ontspannen en leuk is. Oma moet tenslotte die gezellige, vriendelijke oma voor haar kleinkind kunnen blijven. Dat zullen jou kinderen ook moeten kunnen begrijpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...