Spring naar bijdragen

Maandag 26 augustus 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Leuk @Rosee dat van die tuinslang en dat nat spuiten met water. Was altijd ook bij mijn oma en opa. Zo leuk dat je dat noemt. Zo simpel maar gillen en lachen omdat het zo koud dan altijd was, dat water en wat een plezier hadden we toen. Zonder drank kun je nagaan. Heerlijk onbevangen.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet meer wie het precies zei, maar ik ben ook zo warrig de laatste tijd. Vergeet veel. En als ik eenmaal.mijn koers heb gezet, kan ik maar heel lastig van de route afbuigen. Kost gewoon bijna fysiek moeite.

Dingen onder druk doen en deadlines vind ik helemaal armpjes.

Overgang? Ouder worden in het algemeen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika denk ook wel de leeftijd een beetje haha. Herken het wel deels, alhoewel ik bepaalde dingen dan weer weet, tot aan de kleinste details aan toe. Selectief geheugen dat meer.

Ben bv steeds mijn mobiel kwijt, dan moet partner het nummer bellen en dan ligt ie meestal onder een kussen of ergens bovenop, heel beschamend soms. Maar beter dan hysterisch gaan lopen zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het zo lees,is het niet altijd gemakkelijk met de kids soms. Of juist wel, ook maar wat relativeren?

Heb nu neefjes en nichtjes die gaan puberen. Ze komen hier graag en ervaar dat dus anders, ook logisch.

Oudste nichtje 15, zei laatst tegen haar moeder, waar ik bij was. Wie denk jij wel niet dat je bent??? zei ze tegen mijn schoonzus. Ze probeerde het eerst te negeren en erover heen praten maar toen werd ze toch kwaad. Mijn nichtje weet haar dan ook te raken met woorden. Ze kennen elkaar door en door natuurlijk. Inwendig moest ik eerst lachen maar dit ging echt te ver. Heb het ook gezegd tegen mijn nichtje, toen had ik het gedaan natuurlijk. Leek wel een duiveltje ineens. En snel met haar woorden, was geen zinnig gesprek meer mee te voeren en de sfeer op het 0 punt. Ze zat zichzelf gewoon dwars en dat herken ik dan weer van mezelf. En ze maakte het steeds ingewikkelder voor haar zelf, ze liep echt vast. 

Was ws ook zo een puber soms. Arme ouders van mij, denk ik nu achteraf:D

Heb heel veel respect voor jullie btw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haai Liefka! Ook weer terug van die vervelende verplichte vrije dagen :)

Voor degenen die er wel van houden: Jammer dat jullie vakanties ten einde lopen maar fijn jullie weer te lezen hier! 

Even zwaaien naar @Jopie , waar ze ook moge zijn.

 @smart wat fijn je weer af en toe te lezen :heart: Hopelijk binnenkort de tijd aan jezelf! 

@Etty ik ben nieuwsgierig naar Mindhunter maar ben bang dat als ik ga kijken, ik al die seriemoordenaar trekjes bij anderen om me heen ga zien. :mellow: Daarom kijk ik liever fictie. Weinig kans zombie trekjes bij anderen te ontwaren. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...