Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Denise79

Vrijdag 23 augustus 2019

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. Geniet van deze zonnige vrijdag allemaal :sun: Het zwembad opzetten straks. Mooi weer de hele week. 

bewerkt door Denise79

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen :sun:

heerlijk hoor, en nog vrij ook vandaag! Ik begin maar eens met gisteren bijlezen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Buiten is het nog heerlijk fris met een zonnetje. 
Binnen staat een bakje klaar. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding     Gerelateerde afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen, weekend voor mij. Ik ga naar mijn ouders toe. Ze wonen vlakbij een zwembad, dus lekker even zwemmen met mijn vader. 

DAGPACT
Yvonne

Jane

Niks

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beetje gammel hier, maar 't gaat wel. Even geen koffie nu.

Huh, @lady jane, dat volleyen wat je altijd doet is in de stad? Ik dacht steeds dat het grootste deel van je zomerse leven zich op het strand afspeelde.
Maar dat stranddeel is dus pas ná het volleyen... Of is er een toernooi waar ze in de stad een paar kuub zand voor hebben gestort en zit je 'normaal'
gesproken wel altijd aan zee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goodmoaning, klinkt alsof jullie allemaal vrij hebben vandaag... geniet ervan!

Zo leuk @niks om te lezen hoe jouw leven veranderd is met baan en weekend en bezoek aan ouders. Superfijn! Is er al in de verte zicht op een eigen huisje?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Yana ik hoop het van harte, maar denk dat het nog wel even zal duren. Op zich zit ik hier goed, je bent alleen nooit alleen. Er is veel verdriet hier, schrijnende gevallen met kindjes. Dat gaat me echt aan het hart. Vrouwen die toch weer terug gaan naar huis, waar van je weet dat het weer mis zal gaan. Ik heb wel doelen voor mezelf. Sterker in mijn schoenen staan, nee is nee. Vertrouwen leren hebben in de mensen. Ben heel erg achterdochtig, ik heb 1 mannelijke collega. Hele aardige vent, terwijl ik er van alles achter zoek. Wat wil hij van mij? Wel is het fijn, dat ik niet meer bang hoef te zijn. Geen blauwe plekken meer van de klappen. Niet meer bang zijn, wie komt er vanavond en gaat met mij naar boven. Begin mezelf weer een beetje te waarderen. Ik mag mezelf opmaken, ik mag er leuk uit zien, zonder dat een ander denkt dat hij recht op mijn lichaam heeft. Er is nog veel werk aan de winkel. Stapje voor stapje, ook een eigen plekje zal er komen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet werken, thuis op de computer, moest gisteren eigenlijk al maar heb het lopen uitstellen, nog steeds weinig zin maar vandaag is de deadline, dus... aan de slag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...