Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 21-8-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Nou, ik kan de klok wel rond slapen sinds ik volledig op diazepam zit. Echt niet normaal. Jullie mogen wel eennoaar uurtjes van mij hebben hoor.

@Leen, wel goed dat je überhaupt je verjaardag hebt gevierd. Dat heb ik al 5 jaar niet meer gedaan. Soms samen met zoonlief, Ben zelf nl 2 wkn geleden jarig geweest, maar niet s avonds. Wij vieren zondag de verjaardag. Tot 5 uur, kunnen de kinderen nog even rustig aan doen. Die moeten de volgende dag weer voor t eerst naar school

Fijne dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei doorbijter:

Nou, ik kan de klok wel rond slapen sinds ik volledig op diazepam zit. Echt niet normaal. Jullie mogen wel eennoaar uurtjes van mij hebben hoor.

@Leen, wel goed dat je überhaupt je verjaardag hebt gevierd. Dat heb ik al 5 jaar niet meer gedaan. Soms samen met zoonlief, Ben zelf nl 2 wkn geleden jarig geweest, maar niet s avonds. Wij vieren zondag de verjaardag. Tot 5 uur, kunnen de kinderen nog even rustig aan doen. Die moeten de volgende dag weer voor t eerst naar school

Fijne dag allen

Hi doorbijter, heerlijk dat je zo goed slaapt. Ik sliep erg goed op de diazepam maar dat is sinds ik terug ben van vakantie helaas ook niet meer zo. Ik slaap ongeveer 6/7 uur per nacht. Ik word meestal rond 6 uur wakker. Iets te vroeg waardoor ik ga liggen denken. Ik probeer nu veel meditatie en ontspanningsoefeningen te doen in bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...