Spring naar bijdragen

Woensdag 21 augustus 2019


nancy

Aanbevolen berichten

3 grote kippendijen in een ovenschaal (1 uur)
even later schaal met 7 grote rode paprika's
klein schaaltje gekruide krieltjes ernaast
voor 3 dagen eten zonder enkele inspanning
that's me, na een middag strand
oh ja d; volkoren igestives met hazelnootpasta toe bij de koffie:blush:

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Etty:

Gisteren in netflix serie 'dark' werd iemand gekweld door naar  'You spin me round' van 'Dead or Alive te moeten luisteren, althans, zo leek het. 

Ook zo'n gaaf nummer, uit 'die tijd'. 

Etty dat is 1 van mijn favorieten ook vanuit die tijd. Nu zit dat de hele tijd in mijn hoofd :D

Lekker gekookt, was goed geslaagd.

Wat een werk, uren in de keuken maar goed dan heb je ook wel wat. 

Fijne avond allemaal

En lieve @Cleo66 veel sterkte en toch proberen te genieten daar in Greece. Hoe lastig ook, maar dat verdienen jullie ! :lips:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei CoconutWoman:

Ik heb een nummer op gezocht van Sinaed O"Connor wat besproken werd met Zomergasten afgelopen zondag. 
Ik weet dat hier ook Zomergasten liefhebbers zijn, dus ik plaats het hier. 

Als je toch eens verdriet hebt vertaalt dit nummer wel je gevoel. 
https://www.youtube.com/watch?v=kGhvFrzq7kQ

 

Prachtig, hoop dat je het goed vindt maar Woman is 1 van de weinige die ik in het echt heb ontmoet. 

Prachtig mooie vrouw, lief, weet wat haar doel is. Dus trek mij ook heus wel op aan mensen die heel goed bezig zijn. Ach dat zijn we allen op onze manier.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Clare Ik snap trouwens je gevoel buiten 'de familie' te staan, maar probeer zelf om gewoon deel te nemen aan het forum en kracht te halen uit wat hier geschreven is en wordt geschreven. Trollen en hackers komen vanzelf aan het licht. Het vergt energie maar uiteindelijk zijn het de 'echten' die hier blijven. Met gestuntel en gedoe (als ik voor mezelf spreek) hoop ik uiteindelijk die plaats in de zgn. familie te verdienen. Met vallen en opstaan, maar ook door te luisteren naar kritiek.

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat 1 persoon, of die nu uit meerderen bestaat of niet, alsjeblieft niet zo de sfeer hier bepalen. Forummers trekken zich terug en ik vind dat geen goed iets. Alcoholmisbruik is nu eenmaal een veel voorkomende comorbiditeit. Bij verschillende psychische stoornissen. 

@Lika Het klinkt heel fijn. Wens je nog een heel fijne avond en rest van de vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg familie, wat een heisa weer. Natuurlijk voel je je er wat buiten vallen als je net (terug) komt. Je kent de mensen en de grapjes niet echt, weet niet hoe je opmerkingen op moet vatten... Maar dat komt vanzelf wel. Gewoon schrijven en delen als jezelf en van jezelf, dan groei je er zomaar in en denk je op een dag hoe zou het met... zijn? Omdat die gewoon ook een beetje bij je hoort, het hele forum. Dus, dat. 

2 uur geleden zei bolletje:

In Nijmegen Quinn? Daar ben ook op geweest dat is een feest hoor zeker voor kinderen. Als je geluk hebt zien ze de kapitein ook nog.

Nee joh gewoon hier in de Stad. Geen kapitein, wel heel veel kinderen, man man man. 

Voor die menhirs was Obelix er @Lika, dat was zomaar klaar.

@Smaragd ik lees je op gisteren net, niet doen joh, laat het in dit geval aan anderen over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Smaragd:

Lijkt wel een toneelstuk met een script. Log beter even uit voordat ik echt dingen ga zeggen, die ik niet wil zeggen. Niemand heeft daar wat aan die net nieuw en echt zijn , sorry.

Ja echt he ..misschien even kijken naar je eigen script...wat voor rol heb jij in dit toneelspel..de held????? .( Hmmm..niet echt)Of de de gene die alles in twijfel laat gaan en hoopt dat iedereen mee gaat omdat je al zolang op het forum bent ..of degene die iedereen die twijfel in de oren fluistert ..( Ik begrijp dat je een hekel aan me hebt..) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe dat nou niet, @Clare, op anderen afgeven. Je hebt het tegen mij gedaan en achteraf had je erg spijt, schreef je. Nu val je Smaragd aan en morgen heb je daar weer spijt van. Maar intussen wordt het wel steeds moeilijker te bereiken wat je eigenlijk wilt, namelijk bij de groep mee te kunnen doen en daar iets aan te hebben.

bewerkt door Bob
afgeven i.p.v. schelden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben gelijk. Ik loop niet te stoken maar Nancy heeft benoemd dat ik een trol ben en dat ik weg moest. ..waarom mag ik haar naam niet noemen .waar of niet. Ik val smaragd niet aan.. Had respect voor  hem Wat bedoelen jullie met stoken..en hoezo loop ik nu te schelden.? Begrijp het niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...