Spring naar bijdragen

Ik ben nieuw op dit forum


Jocrates30

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik al een tijdje worstel met mijn cannabis gebruik.

De maand juni was ik gestopt, echter de maanden daarna viel ik weer terug in de gewoonte van dagelijks wiet roken.
Het is voor mij niet meer zoals vroeger; af en toe met vrienden, of tijdens een feestje op zaterdagavond. 
Nu is blowen prioriteit geworden, verkies ik wiet boven een gezonde maaltijd of vrienden ontmoeten en probeer ik mijn dagen zo in te delen dat er altijd tijd is om te blowen.
Want blowen geeft me rust en helderheid, het prikkelt mijn verbeelding en creativiteit.
Aan de andere kant vermijd ik hierdoor steeds meer het contact met mensen, schaam ik me voor mijn gebruik en heb ik weinig motivatie, energie of inspiratie om iets constructiefs te doen. Mijn dagen kenmerken zich door een soort futloosheid die verdwijnt door wiet te roken.
Het blowen lijkt ook mijn vooruitgang te stagneren en mijn zelfbeeld negatief te beïnvloeden. 
Ik ervaar inmiddels dat dit een vicieuze cirkel is.

Voor mij is het nu het beste om te stoppen met blowen, in welke vorm dan ook.
Ik zie het voorlopig niet voor me dat ik het bij af en toe kan houden omdat de neiging te groot is om iedere dag te roken. 
Hoe gaan jullie hiermee om? Hoe stoppen jullie? en hoe blijf je ook na twee maanden gestopt? 

Ik hoop dat dit forum mij kan helpen en dat ik ook andere mag helpen om cannabis de baas te blijven.








 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Jocrates30 changed the title to Ik ben nieuw op dit forum

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...