Spring naar bijdragen

De Huiskamer 20-8-2019


Robbin

Aanbevolen berichten

Niks van mee gekregen -_- 

Hoe gaat het met je @Kannietmeer? En met je zoon?

Ik zit inmiddels sinds gisteren op de Veluwe, gaat best oké. Vandaag een mindere dag, wat depri, iets onrustig in mijn lijf en moe...maar ook niet zo best geslapen. Hopelijk vanavond weer beter :) wel heerlijk die rust hier

Hoe gaat het met de rest vandaag? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

Een malloot, nou ja, ik weet niet hoe of wat, maar laten we rustig ons ding doen toch?

Als je je hier aanmeld om andere mensen te hacken gaat er volgens mij iets niet helemaal goed met je of heb ik mis? Daar heeft bolletje het tenminste over,  maar neem aan dat dit soort dingen opgelost worden door de moderator hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei EefjeJ:

Niks van mee gekregen -_- 

Hoe gaat het met je @Kannietmeer? En met je zoon?

Ik zit inmiddels sinds gisteren op de Veluwe, gaat best oké. Vandaag een mindere dag, wat depri, iets onrustig in mijn lijf en moe...maar ook niet zo best geslapen. Hopelijk vanavond weer beter :) wel heerlijk die rust hier

Hoe gaat het met de rest vandaag? 

Het word weer tijd voor een beetje mooi weer Eefje, kan jij daar misschien voor zorgen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Robbin:

Als je je hier aanmeld om andere mensen te hacken gaat er volgens mij iets niet helemaal goed met je of heb ik mis? Daar heeft bolletje het tenminste over,  maar neem aan dat dit soort dingen opgelost worden door de moderator hier.

@moderator dat hoop ik ook , maar weet dat ze technisch niets doen aan dit forum normaal gesproken. Kan jij die vraag beantwoorden Moderator?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei EefjeJ:

Niks van mee gekregen -_- 

Hoe gaat het met je @Kannietmeer? En met je zoon?

Ik zit inmiddels sinds gisteren op de Veluwe, gaat best oké. Vandaag een mindere dag, wat depri, iets onrustig in mijn lijf en moe...maar ook niet zo best geslapen. Hopelijk vanavond weer beter :) wel heerlijk die rust hier

Hoe gaat het met de rest vandaag? 

ik ben van de dreun bekomen, mijn zoon nog niet. Schijnt dat hij al 3 dagen niet gegeten of geslapen heeft. Ben dus wel bezorgd. Maar ik laat het ook los, want ik kan niets doen. Mijn zoon zegt dat er veel kwartjes zijn gevallen... oh my god... mijn zoon is een man.... beetje te laat ben ik bang... Ik houd hoop voor hem dat het goed komt met zijn vriendin, want ze is een practhtige meid, met een sterk kakakter en een goed hart.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kannietmeer:

@moderator dat hoop ik ook , maar weet dat ze technisch niets doen aan dit forum normaal gesproken. Kan jij die vraag beantwoorden Moderator?

Het forum is niet door ons gebouwd, wij beheren het en zorgen voor de veiligheid. Bij grensoverschrijdend gedrag grijpen we over het algemeen in. Overigens is dreigen met hacken iets anders dan het daadwerkelijk doen, wat niet weg neemt dat het veel onrust kan geven.

Vriendelijke groet, de moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei EefjeJ:

Niks van mee gekregen -_- 

Hoe gaat het met je @Kannietmeer? En met je zoon?

Ik zit inmiddels sinds gisteren op de Veluwe, gaat best oké. Vandaag een mindere dag, wat depri, iets onrustig in mijn lijf en moe...maar ook niet zo best geslapen. Hopelijk vanavond weer beter :) wel heerlijk die rust hier

Hoe gaat het met de rest vandaag? 

Ha @EefjeJ, het is heerlijk op de Veluwe. Als wij in Garderen zijn is het ook altijd optimaal genieten, prachtige natuur! 
Het was vast je eerste nachtje in een ander bed? Dat moet altijd even wennen, tenminste bij mij wel. Hopelijk slaap je vannacht als een roos! 

Fijne vakantie! 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Robbin:

Hallo allemaal, ik lees dat er een 1 of andere malloot actief is hier:face-icon-small-shocked:. Lekker laten gaan, de huiskamer is gewoon open. Hoe gaatie met jullie vandaag?

 

Ha @Robbin, de moderator heeft al aangegeven dat er geen gevaar dreigt, daar vertrouwen we dan maar op! 

@Kannietmeer, vervelend dat je zoon nog zoveel last heeft van de situatie. Hopelijk vindt hij zijn ritme weer snel terug. Fijn dat het met jou weer beter gaat! 

@doorbijter en @Leen, hoe is het nu met jullie? Ik weet uit ervaring dat het na de vakantie altijd weer lastig is om in het ritme te komen en dat het dan even wat minder gaat. 

Hoe is het met jou, @Verbloemen?

Hier gaat het z'n gangetje, nog 7 werkdagen tot onze vakantie, ik zie er wel erg naar uit moet ik zeggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond,

Ik geloof dat het op het andere forum wat rustiger is geworden. Gelukkig. Ja ik kreeg de waarschuwing van iemand en dacht "voordat men hier in de problemen komt moet ik waarschuwen". Zelf weet ik amper wat dat is hacken' Dacht dat dat een soort dans was, maar goed gelukkig is het daar rustiger.

Verder heb ik heerlijk gewerkt. Ben al bezig kerstkaarten aan het maken, anders moeten we dat vlak voor kerst doen en dan is het zo druk en gehaast.

O en ik hoop dat niemand bang is geworden. Het waarschuwen was met de beste bedoelingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Kannietmeer:

ik ben van de dreun bekomen, mijn zoon nog niet. Schijnt dat hij al 3 dagen niet gegeten of geslapen heeft. Ben dus wel bezorgd. Maar ik laat het ook los, want ik kan niets doen. Mijn zoon zegt dat er veel kwartjes zijn gevallen... oh my god... mijn zoon is een man.... beetje te laat ben ik bang... Ik houd hoop voor hem dat het goed komt met zijn vriendin, want ze is een practhtige meid, met een sterk kakakter en een goed hart.

 

Liefdesverdriet kan intens zijn...hopelijk voelt hij zich gauw weer ietsje beter... Fijn dat het met jou in ieder geval alweer wat beter gaat ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat t met t hacken allemaal mee valt. Ik ben dus ook weer van de partij.

@EefjeJ ik hoop dat je heerlijk kunt genieten van je dagen weg. En idd, t mooie weer komt er aan. 

Zelf voel ik me redelijk. Niet echt zoals tijdens of voor de vakantie, maar t is goed te doen. Ik denk ook dat ik was last heb van de laatste afbouw vorige week dinsdag. Dan is er toch in 1x 1 mg vanaf. En idd t wennen na de vakantie. Ik heb iig de 2 dagen alleen met Kids overleeft. Morgen een sinds 4 weken weer eens een dagje alleen. Erg rustig aan doen. En morgen wordt jongste zoonlief al weer 7, hij krijgt een popcornmachine, dus wordt morgenavond met de hele straat popcorn eten, haha. 

Fijne avond allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58, verjaardag was gisteren gezellig. S’avonds een klein clubje vrienden op bezoek gehad en iedereen om 22:00 uur de deur uitgezet in het kader van prikkelreductie. Ik hou nog steeds last van overprikkeling, spanning en angst en slaap sinds ik terug ben van vakantie niet zo goed meer. Vanochtend ook weer tussen 5/6 uur wakker. Vanmiddag maar even heel rustig gaan race fietsen en dat deed me goed. Ik bouw even niet verder af tot ik iets meer gestabiliseerd ben. Duim voor me dat ik nog iets meer bijtrek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...