Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Yvonne

Dinsdag 20 augustus 2019

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei Quinn:

Dagpact:

Morgon

Yvonne

Fiet 

Quinn

Kohtje

Lika

Bor

Manou

Myle

Goedemiddag Inmiddels:sun:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Tesje:

Zijn er trollen waar ik voor op moet passen? 

Mij noemden ze ooit een trol maar de mollen zagen niet dat ik een prinses was.

Ooit moest je ook voor me oppassen maar ik bijt niet meer zo vlug. 

T is altijd wat. Niets is anoniem. Soms moet je gewoon springen en vertrouwen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bah de fiets van mn oudste zoon weer gejat. Hij had m maar op 1 slot gezet, heb hem al 1000 x gezegd dat ie op 2 sloten moet, maar dat vindt hij onzin. Zo genoeg van dit soort dingen. Ik probeer me niet druk te maken, hij gaat maar werken voor een nieuwe fiets. Maar balen is het wel. Telefoon van de jongste ook weer stuk en zijn fietsensleutels kwijt terwijl zijn fiets op slot staat. Kan hier allemaal ZO slecht tegen.:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Rosee misschien kun je er niks mee, maar je weet maar nooit. Ligt er ook aan hoe oud ze zijn wellicht. Maar, komt de tip, ken je de armen over elkaar methode? Fiets gejat? Wat vervelend. Hoe ga jij dat oplossen? Zelfde met sleutels. Niet overnemen, mooi zelf laten doen.

Ik dacht trouwens dat je op vakantie was? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dagpact:

Morgon

Yvonne

Fiet 

Quinn

Kohtje

Lika

Bor

Manou

Myle

Spirit

Nog steeds twijfels hoor en het liefst zou ik de afspraak voor vanavond weer afzeggen.

Nog wat laatste kuipjes met eten gehaald voor haar, want ik wil ook niet dat ze honger heeft.

De bak des doods staat al netjes voor haar klaar. Daar gaat ze vanavond in en dan naar de dierenarts.

Ik moet nu doorpakken en niet meer twijfelen. Vannacht viel ze volgens mij ergens vanaf in het kamertje en hoorde ik ze kermen, ik denk toch van pijn.

Beesten kunnen niet praten en aangeven of ze pijn hebben, maar wie weet wat voor pijn ze heeft.

Daarna hoofdstuk bed. Niet alles tegelijk willen doen. 

Ik had vitragegordijnen eraf gehaald om te wassen, maar krijg ze niet meer opgehangen, omdat ik een aantal runnertjes mis en eigenlijk de  hele gordijnrails bijna is afgebroken.

Kale bedoening nu. Allemaal dat soort dingen die helemaal niet opschieten. Verf in huis hebben en de moed niet hebben om het op de muren te smeren.

Het voelt allemaal nog zo rommelig in mijn huis. Ik woon hier nu 2 jaar straks en heb de moed nog niet gehad om door te pakken en mijn huisje op te knappen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn profielnaam is overigens niet mijn echte naam. Dat heb ik bewust niet gedaan, maar tegenwoordig is niets veilig meer op de digitale snelweg.

Iedereen kan er zo met je gegevens vandoor als ze dat willen.

Ach, denk ik dan. Wat hebben ze aan mijn gegevens? Moet iemand zich voor gaan doen als mij? Mijn identiteit aannemen ofzo?

Wat is daar de meerwaarde van? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Rosee:

Goedemorgen

Ik heb wel gewoon mijn echte persoonsgegevens ingevuld toen ik me hier aanmeldde. Kwam niet in me op om dat niet te doen. Misschien moet ik proberen om ze weg te halen.:blush: 

Ik ook! En ik ook niet! 

Ik wist wel dat ik dom was, dat hoeft overigens niemand te bevestigen hoor. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Quinn en @lady jane gelukkig zijn jullie ook niet  an die vroege vogels. Dat was ik vroeger ook maar nu al heel lang niet meer, ik moet altijd erg op gang komen. Ik kan het morgen-enthousiasme van menigeen hier soms bij a niet verdragen (= ik benijd mensen erom, zou willen dat ik het ook weer had.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@spirit Ik herken de twijfel.Vorig jaar gehad met hondje van 18,die op was.Bleef ook maar wel-niet-wel-niet.Was blij dat ik uiteindelijk de knoop heb doorgehakt.Vond het ook erg moeilijk en verdrietig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei spirit:

Mijn profielnaam is overigens niet mijn echte naam.

Spirit is toch een heel normale meisjesnaam. Dacht echt dat je zo heette.
Ik heet wel echt Kohtje. Zou niet weten hoe anders..

Sterkte met je kattenbeestje, @spirit, of hoe je heten mag. Wel luisteren naar wat de dierenarts zegt, hè? Want je zegt en denkt nou
wel dat ze geen leven meer heeft, maar een kat op leeftijd hoeft ook niet meer perfect te zijn om toch nog een redelijk tot goed leventje
te hebben. Pijn is echter wel een grote factor om rekening mee te houden. Maar als ze ergens af valt en kermt is dat niet ongewoon, lijkt me.
Zou ik ook doen. Als ze echter blijft kermen, de hele dag door, ja dan....

Tja, wat is wijsheid in zulk soort gevallen..? Nogmaals sterkte, meis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Jannigje:

[...] ik moet altijd erg op gang komen.

Ik begin nu ook pas een beetje op gang te komen, Jannigje.. de uren hiervoor ging alles een beetje op de automatische piloot die ik gelukkig wel aan
kan zetten, 's morgens vroeg. Als ik die niet had, die automatische piloot, dan had ik lang geleden al echtscheiding moeten aanvragen.. :huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daarom die twijfels Kohtje. Misschien gaat ze toch nog een jaartje mee.

Ik zag ze vanochtend toch weer op de aanrecht springen en heb haar slagroom gegeven. Dat zat ze lekker op te lebberen.

Ik weet het gewoon niet en het is zo moeilijk. Moet ik haar dan alleen maar wegdoen, omdat het mij teveel is en omdat ik dat kamertje waar ze altijd verblijft fris wil houden voor als mijn kleindochter komt?

Dan denk ik: als ik de bak goed bijhoud, dan hoeft het ook niet zo te stinken.

Aan de andere kant is ze wel gewoon op, maar ik weet niet of ze pijn heeft. Kon ze dat maar vertellen. Hé bah, gisterenavond zat ze op schoot.

Weet het niet hoor..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@spirit, goed overleggen met de dierenarts. 
En als je het gevoel hebt dat de dierenarts jou aan het lijntje houdt, zoals de vorige keer voor jouw gevoel, waarom ga je dan niet naar een andere dierenarts in jouw woonplaats? 
Mocht ze toch nog een poosje prettig kunnen doorleven, dan de kattenbak elke dag schoonmaken. 
Zo'n bak met een deksel er op en korrels die klontvormend zijn, dan hoef je alleen de 'gebruikte' klonten er elke dag uit te scheppen, gaat er ook niets meer stinken... 
Sterkte Spirit, want het is niet niks allemaal.... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@spirit zou dat een fijn jaartje worden voor je kat? Wanneer zij echt niet meer zou eten en drinken dan heb je die kat veel te lang laten doorleven. Wast ze zich nog uitgebreid na het eten? En zijn die zweertjes op haar oortjes al over en dicht? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...