Spring naar bijdragen

Huiskamer 19/8/19


doorbijter

Aanbevolen berichten

Een laten huiskamer vandaag. 

Hoe gaat t met iedereen. Dit is mn eerste dag alleen met de Kids en vanmorgen meteen al strijd, pfff. Ben blij dat ze nu even buiten spelen en ik wat kan rusten. @Leen ik hoop idd dat als ik wat minder dia gebruik de vermoeidheid minder wordt. Daar ga ik ook eigenlijk wel van uit. 

Vandaag verder een drukke dag. 13.00 komt de thuisbegeleiding, 1,5 uur. 16.00 afspraak bij de huisarts en daarna meteen door eten bij mn schoonouders. Mmm, waarom heb ik dat laatste eigenlijk afgesproken....

Ik hoop op een goede dag voor iedereen.

Liefs

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei doorbijter:

Een laten huiskamer vandaag. 

Hoe gaat t met iedereen. Dit is mn eerste dag alleen met de Kids en vanmorgen meteen al strijd, pfff. Ben blij dat ze nu even buiten spelen en ik wat kan rusten. @Leen ik hoop idd dat als ik wat minder dia gebruik de vermoeidheid minder wordt. Daar ga ik ook eigenlijk wel van uit. 

Vandaag verder een drukke dag. 13.00 komt de thuisbegeleiding, 1,5 uur. 16.00 afspraak bij de huisarts en daarna meteen door eten bij mn schoonouders. Mmm, waarom heb ik dat laatste eigenlijk afgesproken....

Ik hoop op een goede dag voor iedereen.

Liefs

 

@doorbijter dat klinkt als een druk dagje. Misschien jij toch ook over na microtaper. Hier een bijzondere dag want ik ben jarig!! Ja 46 lentes jong..

Mijn hoofd helaas totaal overprikkeld. Die overprikkeling had ik echt niet met de lorazepam dus duidelijk ontwenning. Mijn man vandaag ook weer aan het werk. Net toch ondanks alles even met mijn dochter een broodje gegeten Bagels en Beans. Was fijn. Nu languit op de bank en wachten dat ik verwend wordt hihi.... 

Fijne dag iedereen!! En lief zijn voor jezelf :heart:

bewerkt door Leen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@doorbijter Wat een drukke dag inderdaad ! Ik hoop dat de  vermoeidheid niet  te groot wordt daarna..... 

@Leen Gefeliciteerd! Laat je maar lekker verwennen! 

Gister had ik een erg benauwde dag (COPD), maar de onrust, die door m’n lijf jaagt door de Oxazepam onthouding maakte het er niet beter op... Een kwalitatief uiterst teleurstellend dagje dus! Vannacht nauwelijks geslapen, pas om 4.00 uur na een halve Zolpidem heb ik 3 en een half uur kunnen slapen. Vandaag een hangdag dus. Wel meer lucht, dus lekker wat rondjes gewandeld met rollator. Maar, net als gister, het lukt me toch wel om met 10 mg. minder Oxa toe te komen per dag. Dit wil ik even zo volhouden, tot het me overdag geen moeite meer kost, om dan de avonddosis aan te pakken. 

bewerkt door JohannaEliesje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Leen gefeliciteerd. En een fijne dag.

Kom zelf net van de huisarts. Moet een inwendige echo laten maken. Heb nl erg last steken boven mn schaambeen. Pff, denk dan meteen weer t ergste. Wsc iets van een vleesboom of endometrose en dat was Vgls de arts niets verontrustends. Maar ik schijt al weer in mn broek voor allerlei enge ziektes. Bah. Sorry, moest t even kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Leen:

@doorbijter dat klinkt als een druk dagje. Misschien jij toch ook over na microtaper. Hier een bijzondere dag want ik ben jarig!! Ja 46 lentes jong..

Mijn hoofd helaas totaal overprikkeld. Die overprikkeling had ik echt niet met de lorazepam dus duidelijk ontwenning. Mijn man vandaag ook weer aan het werk. Net toch ondanks alles even met mijn dochter een broodje gegeten Bagels en Beans. Was fijn. Nu languit op de bank en wachten dat ik verwend wordt hihi.... 

Fijne dag iedereen!! En lief zijn voor jezelf :heart:

Van harte gefeliciteerd! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...