Spring naar bijdragen

Maandag 19 augustus.


Sowhat

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Nadia:

Het lukt me toch nauwelijks om hier te komen. Dus misschien kan die moderator eens zijn vingers uit zijn lamlendige oren rukken. Geen flikker doen in deze verdomde kwestie is te erg.

Ik ben er niet zó goed in.

Nee, is lastig hè 

blijf oefenen, ze lezen het toch niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oe, dat was een aardige tirade anders @Nadia

Beste @moderator misschien kun je even goed de dagdraden lezen waarin mensen aangeven zich onveilig te voelen en overwegen weg te gaan door één persoon en z'n psychopatische gedrag. Plus dat ie mensen bedreigt, stookt, weet ik wat allemaal. En wat open communicatie vanuit jullie naar de leden is van harte welkom.

Nee @Yvonne geen gedoe over flikkers. Misschien mag ik nu zelfs wel vloeken! *** nog aan toe. Ha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Lika:

Moet de hele tijd lachen als ik onze hond zie. Een heel klein meisje zei hier: ' mama, un petit loup!' (Een kleine wolf)

Tis wel een heeeeel kleintje en een bange, maar gedraagt zich af en toe alsof hij niet bang is. Grappig. Onze kleine wolf.

Onze jongste hond, een Basset Fauve de Bretagne, Franse roots ergens ver weg dus, heet Phelan. Keltisch voor 'als een wolf' of 'kleine wolf'..
Uiterlijk heeft ie niet veel van een wolf en qua karakter eigenlijk ook niet zo.. ook een klein schijtluisje, maar super macho heel hoog tegen bomen aanplassen. :D
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, deed ik het weer. 'Jongste hond' moet nu gewoon 'hondje' zijn.
Hij krijgt sinds gisteravond ineens pas echt door dat z'n ouwe maatje niet meer komt opdagen.. steeds naar de deur kijken, niet naar z'n
plaats willen, steeds als ik binnenkom aan me snuffelen... en de bibbers. Vandaag ook het vrouwtje nog weer naar haar werk. Ik blijf maar
heel veel in z'n buurt de komende dagen. Nu slaapt ie gelukkig gewoon z'n ochtend/schoonheidsslaapje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...