Spring naar bijdragen

Maandag 19 augustus.


Sowhat

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei jopie:

Man smaragd? Of groep? 

Als jij meer weet, meer wist, dan zit je er zelf, net als voorgaande keren, dus ook tot je oksels in. Niet zo mooi. Dat je nu, nu ze zich tegen jou keren terugslaat doet daar niets aan af. Iemand die zoiets doet, leuk vindt, is niet "lief". Ik zou wensen dat jij, voor jezelf en ook anderen, je eens zou beperken tot mensen waar je wat aan hebt. 

Groep dus, was ik al achter inderdaad.

En inderdaad: be aware of the silent one's nu. Het is een vrij vaste stategie van zo'n groep: in de hectiek van karakter1 wordt een overnemend karakter 2 gelanceerd, en zo door. Op een zeker moment (daar ben je dan oude garde voor) ga je het patroon herkennen. 

Maar zoals nu heb ik t hier nog niet meegemaakt.

 

Je leest niet goed, het is 1 persoon die doet alsof hij met meerderen dit doet(dissers doen dat). Ik zit er tot mijn oksels in? Ja dat zal wel, hij belde mij heel kwaad op net. Hij is heel slim, heel technisch en heb idd helaas mijn adres gegeven. Hoe dom kan ik zijn ja. Hij is mentaal ziek, kan ie niets aandoen. Maar enorm hoog iq, en contacten. Hij kon zelfs mijn prive berichten lezen aan een ander, had niets gezegd. Hoe kan dat? Dat moet wel een groepje zijn dan. Kan nooit alleen. Maar goed, hij komt maar. Kan veel hebben en mijn man bf/man blijft thuis en ik moet pas om 16 uur werken. Ben heus niet bang. Heb hem gesproken destijds, echt nog een jonge verwarde knul. Zat geen kwaad achter, hoe kan ik dit nu weten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Wat een gedoe! Ik ga er maar van uit dat deze meneer inderdaad een levensgroot probleem heeft en vooral veel lawaai maakt. Zonder daadwerkelijke gevolgen.

Wel vervelend @Smaragd dat je jouw privégegevens hebt gedeeld met hem. Uit sommige berichten lijkt over te komen dat je bang bent dat deze figuur irl over zou kunnen gaan tot actie. Blaffende honden bijten niet, denk ik maar zo.

Iets anders, @Kohtje, jouw hondje is een basset fauve de Bretagne ? Ik kende dat ras niet tot voor kort, maar as vrijdag krijgen wij ook zo'n hond ter adoptie. 5 jaar en al een heel verleden, maar vanaf vrijdag dus een nieuwe vaste mand! Ben heel benieuwd. Was jouw andere hond ook zo'n basset?

Fijne maandag iedereen, hoop dat de actie van Yvonne inderdaad vruchten afwerpt en het forum binnenkort gewoon weer het forum is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bor:

Zie je wel, dit bedoel ik dus.

Maar ik , althans ik ga er wel mee ophouden. Wat jij doet moet jij  weten maar voor mij is het klaar.

Die prive berichten waren zo goor, echt te goor.

Dronken of niet, nee te ver.

Nu ogen dicht paar uurtjes.

Tot vanavond laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Moeps:

Iets anders, @Kohtje, jouw hondje is een basset fauve de Bretagne ? Ik kende dat ras niet tot voor kort, maar as vrijdag krijgen wij ook zo'n hond ter adoptie. 5 jaar en al een heel verleden, maar vanaf vrijdag dus een nieuwe vaste mand! Ben heel benieuwd. Was jouw andere hond ook zo'n basset?

@Moeps, ja, ons oude vriendje was ook een fauve.
Toen hij bij ons kwam als pupje hadden we een Airedaleterriër, een fikse jongen. Acht jaar was hij en hij begon een beetje sukkelig te worden in
z'n gedrag. We kwamen toen op het idee om er een pupje bij te nemen. M'n vrouw kwam toen met het idee van een fauve. Ik kende dit ras ook niet
maar toen ik er wat plaatjes van zag zei ik: nee, ik ga niet met een soort van tekkel over straat. Maar ze bleef aanhouden. Daarbij komt dat we nogal
verliefd zijn op Bretagne. Maar zo'n hond vond ik niet echt geweldig in mijn ogen... tot ik er een paar in het echt zag. Ik was meteen verkocht. Wat
een stoere rakkers, zeg. Wel wat groter dan de gemiddelde tekkel en ze hebben ook wel wat terriërachtigs, lekker eigenwijs maar zeer zachtaardig.
Dus zo kwam onze Bihan bij ons. Bihan is Bretons voor 'klein'. Naast onze Airedale was het maar een ukkie.
Uiteindelijk hebben de fauve en de terriër vier jaar lief en leed gedeeld. Toen viel onze ouwe Chabber boven aan de trap dood neer na een hartstilstand.
Eén hond vonden we toen jarenlang wel genoeg en Bihan ging goed in z'n uppie. Met ons, uiteraard. Het voordeel van een kleinere hond is dat ie
makkelijk overal mee naar toe kan in de auto, cq camper, dus ook mee op vakanties, iets wat we met de airedale bijna nooit deden.
Toch, een jaar of vier geleden, stuitten we weer op eenzelfde soort situatie als toen met de airedale. Bihan werd oud en dat was goed te merken.
Toen kwam Phelan erbij als pup en het ouwetje leefde op, werd weer een beetje op z'n honds uitgedaagd. Uiteindelijk zijn ook deze twee hondjes
weer vier jaar samen geweest. Momenteel denken we nog niet aan weer een tweede hond er bij. Phelan wordt in november vier. Tijdens het lopen
ontmoet hij veel vriendjes en vriendinnetjes, daar moet hij het ,in elk geval voorlopig, maar even mee doen.

Ik wens je heel veel plezier met jullie fauveje. Maar ook Kalmte, Moed en Wijsheid, want ze hebben wel een sterk eigen willetje. Maar o, ze zijn
zo zacht van aard. Natuurlijk speelt het verleden van jullie hondje een belangrijke rol, maar ik hoop dat je een fijne band met hem/haar opbouwt.

Ik hoop je ervaringen te horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinn als antwoord op jouw vraag: ik heb inmiddels mijn BSc gehaald en start nu met de master. Vanaf half september heb ik een nieuwe baan die aansluit bij mijn studie en volgend jaar kan ik daar ook afstuderen. Ik heb even wat pauze genomen, maar moet nu echt weer aan de slag, haha! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie en Cleo, jullie hebben het bewijs dat er gehackt is... lijkt me dat dat het beste telefonisch kan worden gemeld, aangezien jullie exact weten wat je wel en wat je niet hebt verstuurd... 
Mail kan ook gehackt worden evenals pb's.  Telefoonnummer is: 088 382 2887..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...