Spring naar bijdragen

Zo 18 aug 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Lika:

Ik heb de hele tijd het idee dat ik van alles mis in wat hier gaande is. Ik heb het allemaal niet zo in de gaten geloof ik.

Daar ga ik me niet druk om maken (hoop ik).

Hier idem dito. Het verward wel een beetje en zorgt voor wat persoonlijke onzekerheid, maar ik laat het er maar bij. Niet voor het eerst, maar
het slijt/bezinkt/vervaagt op den duur wel weer. En ondertussen bestaat dit forum al tig jaar en maak ik er zelf zo'n tig min een beetje
jaar van uit. Dus @Lika, blijf maar gewoon komen zoals je tot nu toe steeds deed. Dat het af en toe een beetje knaagt is vervelend, maar
laat het je niet opvreten. :):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me altijd een beetje dom als anderen van alles ontdekken en ontsluieren, maar misschien bén ik gewoon wel dom. Eigenlijk ben ik daar wel
van overtuigd. Dom in mensenkennis, zeg maar. Als ik daar weer eens mee geconfronteerd word laaf ik me altijd maar aan de uitspraak 'Zalig zijn
de armen van geest'... dat geeft iets 'baarmoederlijks'.

Of zo. :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Weer terug van vakantie, het was fijn, wel veel te stellen gehad met jongste zoon qua gedragsproblemen. Dat drukt altijd weer een stempel op alles helaas. Toch hebben we genoten. Af en toe meegelezen hier. Ik hoop niet dat er 'vaste' mensen hier weggaan, net zoals voor @Cleo66 zijn de 'echten' voor mij een houvast. Verder heb ik tijdens de vakantie bij het eten af en toe gedronken, de tweede helft van de week, 1 a 2 glazen bij het eten. Ik wil niemand triggeren, dus schrijf er liever nog over op mijn eigen draadje. Nu weer omschakelen thuis met regen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, nog even iets tussendoor, wat ik nu, achteraf, heel grappig vind. Ik was ooit jaren geleden op een vreselijke allinclusive vakantie waar ik - om de moed erin te houden- op een zuipen besloot te zetten. Maar het hielp allemaal niks en ik werd ook niet dronken naar mijn idee. De laatste dag van de vakantie kwam ik erachter dat ik de hele vakantie een cocktail had gedronken zonder alcohol, de San Francisco. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach @spirit wat moeilijk joh. Snap dat je dat zo voelt. Maar hoe je het beschrijft is ze helemaal op. Dan doe je haar er ook geen plezier mee om dit te laten voortduren. Dat zal de dierenarts vast ook zeggen, hopelijk sterkt dat je. Mijn kat was 19 toen we haar vorig jaar moesten laten inslapen. Verdrietig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Dagpact:

Billy
Quinn 
Lika
Morgon
Pelle
Vol
Catoo
Yvonne

Kohtje

Spirit

Myle

Goedemiddag. Heb een fijne dag iedereen. En laat je niet van het forum jagen door wie ook maar.

En ik ga soms wat ver met in het rond reageren maar ik heb totaal geen verkeerde bedoelingen ermee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog toevoegen dat het me spijt als ik er (mede) verantwoordelijk voor ben dat op het forum een onveilige sfeer is gaan ontstaan. Als er iets is wat ik kan veranderen in mijn manier van doen zou ik dat graag horen. Ik vind het erg jammer als ik hier niet meer zou kunnen komen omdat het dan voor anderen een minder fijne en veilige plek is. Tenslotte ben ik hier met als hoofddoel ADB worden. Niet om te schrijven over allerlei bijkomende problemen. Hier zou ik dan ook bewust meer rekening mee kunnen houden bijvoorbeeld. Ik noem maar iets. Ik hoop dat jullie me niet zien als fake of een troll. Dat ben ik namelijk absoluut niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief van je, @spirit. Ik jou wel. :heart:

 

 

 

 

Haha, nee hoor, tuurlijk niet. Soms denk of dacht ik wel bij jou: och meis, je moet nu toch wel eens beter weten, zo vaak als je weer
'de fout' inging, edoch ik ben/was zelf geen haar beter, maar ik ben ook vaak aangenaam verrast door je openhartige eerlijkheid en verrassende
ontdekkingen in jezelf.

Nog even over je kat, Spirit.. tja, die beslissing daar blijf je over twijfelen tot het onomkeerbaar is. En zelfs dan kan nog twijfel toeslaan.
Ons hondje deed op z'n laatste ochtend bij ons ook ineens weer heel allert aan en hij at ineens weer wat. Een uur later zakte hij weer
helemaal in en bij de dierenarts deed de adrenaline hem weer opleven. Maar het beeld van de laatste maanden liet toch wel duidelijk
een aankondiging van het einde zien... je kunt misschien nog maanden doorgaan, maar of het diertje daar zelf op zit te wachten
durf ik welhaast zeker met 'nee' te beantwoorden.
Sterkte voor nu en morgen.

En nee, totaal domme mensen komen niet op dit forum. Daar moet je toch wel wat denkwerk (over jezelf) voor hebben verricht.
Een beetje domme mensen barst het hier van. Te vaak teveel gaan drinken is best wel een beetje dom. :ph34r:

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Ik meld me droog voor vandaag. 
Gister de enorme hoeveelheid tassen opgehaald van collega. Wat een pracht. Ondergedompeld in buikdansglitter. 
Uitzoeken en verdelen. Ik wil veel weggeven. Mijn leerlingen hebben het ook niet breed en smullen ook zo van de belletjes en mooie stoffen. 


Vanavond zomergasten! 

Fijne dag nog verder. 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spritje als de kat geen  pijn heeft laat ze dan op een natuurlijke manier haar leven afmaken. Dat vond mijn man tenminste. Niet twijfelen maar kiezen voor haar leven.

Zo vandaag een demonstratie gedaan. Was heel leuk maar ben een beetje heel erg kapot dus dadelijk lekker op de bank tievie kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...