Spring naar bijdragen

De Huiskamer 17-8-2019


Robbin

Aanbevolen berichten

Mogge, iedereen een goede nacht gehad? Hier prima geslapen vanacht. Inmiddels ben ik op 5 mg Diazepam aangekomen en begin af en toe weer wat meer last te krijgen van de afbouw, maar in principe gaat het nog steeds redelijk goed. Hoe gaat het met jullie vandaag?  Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Robbin:

Mogge, iedereen een goede nacht gehad? Hier prima geslapen vanacht. Inmiddels ben ik op 5 mg Diazepam aangekomen en begin af en toe weer wat meer last te krijgen van de afbouw, maar in principe gaat het nog steeds redelijk goed. Hoe gaat het met jullie vandaag?  Fijne dag allemaal.

Mogguh @Robbin, Je bent goed bezig, de laatste milligrammen gaan er ook af! 

Ik heb op zich aardig geslapen, maar na 6 uur slaap ben ik klaar wakker, vanmorgen ook weer. Veel afbouwers zouden blij zijn met 6 uur, ik weet het. Wellicht moet ik het hier in de toekomst mee doen.
We gaan vanmiddag naar Den Bosch, hopelijk blijft het droog. 
Jullie nog plannen vandaag? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :)

Goed bezig @Robbin

Ik slaap ook meestal niet meer dan 6 uur @Cyclad58 op de één of andere manier ben ik dan ook klaar wakker, soms val ik nog heel even in slaap, maar meestal helpt dat er niet aan mee... Vaak functioneer ik dan best oke overdag, maar de afgelopen week blijf ik steeds best moe...misschien heeft het bij mij nu te maken met de maandelijkse perikelen, geen idee.
Veel plezier vanmiddag! Het zou vanuit het westen op gaan klaren in de middag, dus fingers crossed :)

Vandaag weer rustig aan verder met het inpakken van spullen voor ons midweekje weg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@RobbinWat heerlijk, het eind komt in zicht. Rustig aan nu met die laatste grammen! 

@Cyclad58Ik slaap ook meestal maar zo’n 6 uur, uitslapen zoals vroeger is er eigenlijk nooit meer bij. We moeten het er maar mee doen.... Veel plezier gewenst in Den Bosch! 

@EefjeJ Wat leuk, een midweekje weg, waar gaan jullie naar toe? ze voorspellen mooi weer, dus dat komt vast goed. Veel plezier, alvast!

Ik heb nu wel uitgeslapen, ik was gister ook extreem moe. Onvoorstelbaar, dat een autoritje binnen je woonplaats en een verjaardagsvisite zóveel spanning in je lichaam kunnen oproepen. Dat die spanning ná die tijd er nog steeds zit en zich lijkt vast te zetten. 

Nog een dom foutje gemaakt, ik had gisteravond een 3/4 van 10 mg Oxazepam willen nemen, maar met nog andere medicijnen heb ik, volgens de macht der gewoonte gewoon een hele pil gepakt en doorgeslikt. Nou ja, toch nog 2,5 mg minder dan anders . Ik ga me er ook niet druk om maken.n Vandaag ga ik weer gewoon proberen om de middagdosering over te slaan, het is een rustige hangdag, dus dat zou moeten lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei JohannaEliesje:

@EefjeJ Wat leuk, een midweekje weg, waar gaan jullie naar toe? ze voorspellen mooi weer, dus dat komt vast goed. Veel plezier, alvast!

Ik heb nu wel uitgeslapen, ik was gister ook extreem moe. Onvoorstelbaar, dat een autoritje binnen je woonplaats en een verjaardagsvisite zóveel spanning in je lichaam kunnen oproepen. Dat die spanning ná die tijd er nog steeds zit en zich lijkt vast te zetten. 

Nog een dom foutje gemaakt, ik had gisteravond een 3/4 van 10 mg Oxazepam willen nemen, maar met nog andere medicijnen heb ik, volgens de macht der gewoonte gewoon een hele pil gepakt en doorgeslikt. Nou ja, toch nog 2,5 mg minder dan anders . Ik ga me er ook niet druk om maken.n Vandaag ga ik weer gewoon proberen om de middagdosering over te slaan, het is een rustige hangdag, dus dat zou moeten lukken.

We gaan naar de Veluwe :) even totale rust in het bos...we wonen zelf tussen de weilanden, dus dan is dit een heerlijke afwisseling. Ben heel benieuwd hoe het gaat, in April waren we er een weekend en toen voelde ik me nog heel wazig en raar. Dus ben heel benieuwd hoe ik het nu ga beleven.

Ja ongelooflijk he hoeveel spanning dat kan geven. Ik had dat ook heel erg, het is nu minder geworden. Maar ik moet nog steeds uitkijken met teveel prikkels...
Daar moet je je ook zeker niet druk om maken, je bent goed bezig en ook erg positief ingesteld :) tenminste zo kom je op mij over. Vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei JohannaEliesje:

@RobbinWat heerlijk, het eind komt in zicht. Rustig aan nu met die laatste grammen! 

@Cyclad58Ik slaap ook meestal maar zo’n 6 uur, uitslapen zoals vroeger is er eigenlijk nooit meer bij. We moeten het er maar mee doen.... Veel plezier gewenst in Den Bosch! 

@EefjeJ Wat leuk, een midweekje weg, waar gaan jullie naar toe? ze voorspellen mooi weer, dus dat komt vast goed. Veel plezier, alvast!

Ik heb nu wel uitgeslapen, ik was gister ook extreem moe. Onvoorstelbaar, dat een autoritje binnen je woonplaats en een verjaardagsvisite zóveel spanning in je lichaam kunnen oproepen. Dat die spanning ná die tijd er nog steeds zit en zich lijkt vast te zetten. 

Nog een dom foutje gemaakt, ik had gisteravond een 3/4 van 10 mg Oxazepam willen nemen, maar met nog andere medicijnen heb ik, volgens de macht der gewoonte gewoon een hele pil gepakt en doorgeslikt. Nou ja, toch nog 2,5 mg minder dan anders . Ik ga me er ook niet druk om maken.n Vandaag ga ik weer gewoon proberen om de middagdosering over te slaan, het is een rustige hangdag, dus dat zou moeten lukken.

Het zijn de prikkels die je even moeilijk kunt verdragen. Dat zet zich dan inderdaad voor even vast in het lichaam. Vervelend, maar onderdeel van de afbouw/ontwenning. Die ene hele Oxazepam maakt in je afbouwtraject weinig uit. Wat je zegt, je bent desondanks aan het minderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei EefjeJ:

We gaan naar de Veluwe :) even totale rust in het bos...we wonen zelf tussen de weilanden, dus dan is dit een heerlijke afwisseling. Ben heel benieuwd hoe het gaat, in April waren we er een weekend en toen voelde ik me nog heel wazig en raar. Dus ben heel benieuwd hoe ik het nu ga beleven.

Ja ongelooflijk he hoeveel spanning dat kan geven. Ik had dat ook heel erg, het is nu minder geworden. Maar ik moet nog steeds uitkijken met teveel prikkels...
Daar moet je je ook zeker niet druk om maken, je bent goed bezig en ook erg positief ingesteld :) tenminste zo kom je op mij over. Vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen

Heerlijk @EefjeJ, naar de Veluwe! 
Ik weet wel zeker dat het nu beter zal gaan dan in april, je bent een eind verder en voelt je beter. Geniet van jullie midweek! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Robbin Op 5 mg, knap. Als ik me eerdere berichten van je goed herinner, dan begonnen de klachten wat af te nemen onder de 10 mg, heb je het idee dat het nu ietsje moeilijker wordt? Wat voor klachten moet ik dan aan denken, slapen, gespannenheid? Wandel je nog dagelijks?

Bij mij ook de prikkels die het moeilijk maken, @Cyclad58 en @EefjeJ. Gister het luide eindfeest van de studentenintroductie hier in de buurt, dan weet ik niet waar ik het zoeken moet...en slecht slapen geeft sowieso al meer klachten bij me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Briba, vervelend dat je het moeilijk hebt met al die prikkels. 

Klopt, onder de 10 mg begon het al vaak wat beter te worden. Nu mag ik niet echt klagen, maar er zijn wat klachten die weer wat vaker van zich laten horen, zoals het trekkende gevoel rond de maagstreek en vooral de mist in het koppie dat maar niet weg trekt. Gelukkig heb ik al wat dagen gehad dat het wel redelijk scherp was, dus ik weet dat het nog mogelijk is :-). Slapen gaat goed op het moment en een soort van spanning is tijdens de afbouw altijd wel aanwezig geweest. Ik ben de laatste tijd niet vaak meer aan het wandelen, maar wel meer in beweging door wat andere activiteiten. 

Hoe gaat het voorderest met de afbouw? Z’n gangetje? Of sta je even op pauze? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Briba:

@Robbin Een week pauze ingelast en nu weer begonnen met de microtaper, zit nu net onder de 15 mg temazepam en ben heel benieuwd of met het langzame tempo de klachten behapbaar blijven, ik blijf het in ieder geval langzaamaan doen.

Wat goed joh, als je maar langzaam genoeg blijft gaan, moet het te doen zijn. Een beetje vertrouwen erin houden, je kan altijd terugvallen op een kleine pauze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...