Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Momentum

Zaterdag 17 augustus 2019

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal en welkom terug Bert,

Hier gaat het met mijn hondje goed vooruit. Verder is hier morgen een kunstmarkt en ze hebben mij gevraagd een demonstratie schilderen te geven. Dus is de kleine een middag alleen met Mo. Lekker rustig voor haar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer @hub1 dat je niet meer komt schrijven.  Ik lees je altijd graag . Vanaf toen ik hier voor het eerst  kwam in juli 2017 hoor ik dat het voorheen veel beter was hier . Eerst was het veel te rustig en nu dus knalt het weer te veel en is er geen orde . 

Ik voel soms plaatsvervangend schaamte omdat het lijkt dat sinds ik hier ben het alleen maar dus slechter lijkt te gaan met het forum.  

Maar dan denk ik,  cleo hou het bij jezelf. Ik persoonlijk heb ontzettend veel aan dit forum.  Ik wil en kan het echt niet missen.  En ik ben ontzettend blij en dankbaar dat de "oudgedienden" tot op de dag van vandaag hier blijven schrijven.  Want wij allemaal zorgen ervoor dat dit forum bestaat.  Iedere dag weer . 

Je kan forummers blokkeren die je niet wil lezen of je kan schrollen met je wijsvinger of met je duim als het moet.  Maar laten we alsjeblief het forum in leven.  

@Etty , van harte meid , 1 jaar ADB :rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Cleo66 ah joh, je weet dat sowieso vroeger alles beter was he ;) maar het loopt nu soms de spuigaten uit en daar wordt niet meer op gemodereerd, dat is kut, want dat haalt de sfeer meteen de ruzieachtige in.

2 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen Morgon. 

Hahahaha, voor dat 'flikker'  had je 'vroeger' al een waarschuwing gehad. 

Bezoek gehad, maar nog geen consequenties. Maar de dag is nog jong en ik nog fris. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Cleo66, ik heb in het verleden, en dat gaat véél verder terug dan jouw aankomst hier, meerdere keren gedacht het bijltje er hier bij
neer te gooien. Een enkele keer deed ik dat daadwerkelijk maar langer dan een paar maanden hield ik dat nooit vol. Gelukkig nooit
helemaal uitgeschreven (dat kon toen geloof ik ook niet eens) omdat ik zelfs m'n eigen bijdragen uit dat verre verleden nog wel eens
teruglees om me vervolgens te verbazen hoe weinig ik veranderd ben in al die tijd. Die constatering helpt me dan weer om mezelf te
nemen zoals ik ben, met het grote verschil dat ik nu geen drank meer hoef.
Maar ik ben, net als jij, tot op de dag van vandaag nog altijd blij met m'n virtuele buitenwereld omdat m'n echte buitenwereld niet zo groot
en divers is als hier.

Gemopper en gekissebis is er altijd geweest en zal er waarschijnlijk ook altijd blijven. Net als de "rare figuren"...;)(kijkt in de spiegel)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Ik ben het wel eens met Hub. Het lijkt mij fatsoenlijk om persoonijke discussies die escaleren via pb uit te praten. 

Ik hou me daarom bewust op een afstand. Maar meld me wel dagelijks graag droog. Ik heb het forum nodig hiervoor. 

Hoi Bert, welcome to the club! 

bewerkt door CoconutWoman

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@CoconutWoman dat is dan wellicht een verschil in "vinden wat gepast is". Ik vind zelf dat als iets in alle openbaarheid escaleert, je niet achter de schermen moet wegkruipen, maar het juist ook in openbaarheid uit moet praten cq op moet zien te lossen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goh, toeval. Ik kijk toevallig even en meteen biedt @bolletje me de mogelijkheid om te typen. :)

Naar omstandigheden gaat het hier wel goed. Het huishouden is een beetje ontregeld, maar deels ook omdat het nog vakantie is.
M'n wederhelft hoeft nog niet de deur uit, overdag, dus kunnen we samen ons nu nog wat eenzame hondje een beetje in de gaten
houden.
De ontstane leegte wordt nog met grote regelmaat gevoeld, maar we hebben wel het gevoel er goed aan gedaan te hebben. Als het
beestje tien jaar jonger was geweest hadden we nog allerlei opties kunnen bekijken en proberen, maar een hond van bijna 17 doe je dat
allemaal niet meer aan. En hij had het zichtbaar/merkbaar moeilijk die laatste dagen.
Dus gemoedsrust is er wel. Maar het gemoed schiet nog wel af en toe vol. Niets mis mee.

Ik ben trouwens blij voor je dat het met jouw hondje allemaal zo goed gaat. Je schrikt je een hoedje als er plotseling zo iets raars met 
zo'n diertje is. Maar het herstellend vermogen van dieren heeft mij in het verleden (en hopelijk ook voor de toekomst) vaak aangenaam
verrast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

*Laat maar,, snap het inmiddels al wel, denk ik*

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmorgen zoonlief uitgezwaaid/ geknuffeld.

Een 9- tal jongens (leeftijd 16, 17)  bepakt en bezakt in legeruitrusting. Ze zagen eruit als stoere jongemannen maar Oh wat waren ze breekbaar. Stil en in zichzelf gekeerd.
Zo kwetsbaar. 

Gewapend met een mes, touw, een zaag, een aansteker, blikjes food, een gasbrandertje, rolletje wc papier, een schepje en een zeiltje om onder te slapen..een overlevingspakket eigenlijk, en redt jullie maar eens week in de bergen en bossen van Polen tegare. Geen contact met de buitenwereld, geen mobiel, geen alcohol, geen drugs, geen geld, geen bewoonde wereld en elke dag zwaar bepakt lopen om je doelen te halen. Afzien; en kijk eens waar je toe in staat bent, wat je kunt als je echt wilt!

Volgende week komen 9 jongens ons tegemoet lopen hoop ik. Zo kwetsbaar ze vertrokken, zo stil, vol spanning en bang ook..maar zo stoer, het lef.

Trots op mijn zoon dat hij mee is gegaan. Bikkels.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben helemaal naar van wat ik zonet las, misselijk, letterlijk en figuurlijk.

Doet de moderator dan helemaal niets meer lieve mensen? Ik weet het niet want ik volg niet meer zo, komt door de vakantieperiode nu. Maar wat ik las is behoorlijk stuitend.
Ben gewoon ontdaan ervan.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Bor:

Ik ben helemaal naar van wat ik zonet las, misselijk, letterlijk en figuurlijk.

Doet de moderator dan helemaal niets meer lieve mensen? Ik weet het niet want ik volg niet meer zo, komt door de vakantieperiode nu. Maar wat ik las is behoorlijk stuitend.
Ben gewoon ontdaan ervan.

Ik denk te weten waar je op doelt , ik denk inderdaad dat de moderator ontslagen mag worden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, nu snap ik het wat jullie bedoelen @Quinn

Dit kan toch niet wel?! Potverdorie ik was net zonet gewoon even bang..echt waar.

Een psychopaat of zo..

* of bang; een adrenalinestoot zeg maar*

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Quinn:

Nee @Bor, die doet niks. De @moderator vindt blijkbaar dat het forum zichzelf moet reguleren, ofzo. Of denkt dat wij hier als hulpverlening functioneren.

Dat is dan pas sinds kort , ik kan me nog goed herinneren dat jopie haar bericht compleet verwijderd werd (zeer onterecht in mijn ogen ). Ook mijn bericht werd "gekuisd " terwijl er geen onvertogen woord was gebruikt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Bor:

Ja, nu snap ik het wat jullie bedoelen @Quinn

Dit kan toch niet wel?! Potverdorie ik was net zonet gewoon even bang..echt waar.

Een psychopaat of zo..

Hij heeft zo te lezen al een waarschuwing gehad , laat dit voldoende zijn om de daad bij het woord te voegen en dat zijn account asap verwijderd word.  

bewerkt door Cleo66

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...