Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 augustus 2019


Momentum

Aanbevolen berichten

@Cleo66 ah joh, je weet dat sowieso vroeger alles beter was he ;) maar het loopt nu soms de spuigaten uit en daar wordt niet meer op gemodereerd, dat is kut, want dat haalt de sfeer meteen de ruzieachtige in.

2 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen Morgon. 

Hahahaha, voor dat 'flikker'  had je 'vroeger' al een waarschuwing gehad. 
 

Bezoek gehad, maar nog geen consequenties. Maar de dag is nog jong en ik nog fris. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66, ik heb in het verleden, en dat gaat véél verder terug dan jouw aankomst hier, meerdere keren gedacht het bijltje er hier bij
neer te gooien. Een enkele keer deed ik dat daadwerkelijk maar langer dan een paar maanden hield ik dat nooit vol. Gelukkig nooit
helemaal uitgeschreven (dat kon toen geloof ik ook niet eens) omdat ik zelfs m'n eigen bijdragen uit dat verre verleden nog wel eens
teruglees om me vervolgens te verbazen hoe weinig ik veranderd ben in al die tijd. Die constatering helpt me dan weer om mezelf te
nemen zoals ik ben, met het grote verschil dat ik nu geen drank meer hoef.
Maar ik ben, net als jij, tot op de dag van vandaag nog altijd blij met m'n virtuele buitenwereld omdat m'n echte buitenwereld niet zo groot
en divers is als hier.

Gemopper en gekissebis is er altijd geweest en zal er waarschijnlijk ook altijd blijven. Net als de "rare figuren"...;)(kijkt in de spiegel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Ik ben het wel eens met Hub. Het lijkt mij fatsoenlijk om persoonijke discussies die escaleren via pb uit te praten. 

Ik hou me daarom bewust op een afstand. Maar meld me wel dagelijks graag droog. Ik heb het forum nodig hiervoor. 

Hoi Bert, welcome to the club! 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, toeval. Ik kijk toevallig even en meteen biedt @bolletje me de mogelijkheid om te typen. :)

Naar omstandigheden gaat het hier wel goed. Het huishouden is een beetje ontregeld, maar deels ook omdat het nog vakantie is.
M'n wederhelft hoeft nog niet de deur uit, overdag, dus kunnen we samen ons nu nog wat eenzame hondje een beetje in de gaten
houden.
De ontstane leegte wordt nog met grote regelmaat gevoeld, maar we hebben wel het gevoel er goed aan gedaan te hebben. Als het
beestje tien jaar jonger was geweest hadden we nog allerlei opties kunnen bekijken en proberen, maar een hond van bijna 17 doe je dat
allemaal niet meer aan. En hij had het zichtbaar/merkbaar moeilijk die laatste dagen.
Dus gemoedsrust is er wel. Maar het gemoed schiet nog wel af en toe vol. Niets mis mee.

Ik ben trouwens blij voor je dat het met jouw hondje allemaal zo goed gaat. Je schrikt je een hoedje als er plotseling zo iets raars met 
zo'n diertje is. Maar het herstellend vermogen van dieren heeft mij in het verleden (en hopelijk ook voor de toekomst) vaak aangenaam
verrast.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Myle:

Laten we gewoon de dag weer oppakken. Zoiets.

Goed idee.

Ik heb een vraag, aan de mensen die ervaring hebben met invloed alcohol op de bloeddruk.
Ik kan het moeilijk vinden, maar het lijkt er op dat na zo’n 3wkn ook je bloeddruk weer wat zakt. 
Herkennen mensen dat ook echt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vol:

Goed idee.

Ik heb een vraag, aan de mensen die ervaring hebben met invloed alcohol op de bloeddruk.
Ik kan het moeilijk vinden, maar het lijkt er op dat na zo’n 3wkn ook je bloeddruk weer wat zakt. 
Herkennen mensen dat ook echt? 

Ik. Ik kon geen operatie aan mijn gebit hebben vanwege te hoge bloeddruk. Naar de huisarts verwezen. Drankgebruik verteld. Twee weken niets. Daarna bloeddruk in orde. 'Als een jonge meid' Volgens de huisarts.

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bor:

Lieve @bolletje van mij mag iedereen welkom zijn en schrijven en aftikken wat die nodig acht, maar zodra iemand zich gaat gedragen als een soort van psychopaat met moordende verhalen, pure horror en lijken, gaat gedragen als een pedofiel ook...dan houden mijn bijdragen op. Ik hoef en wil daar niks van leren.

En als ik pas stoer ben als ik het hardop zeg...Ik wil dat @Steffen geband wordt, ja. He is scary.

Maar t schiet zo weinig op als ie onder een andere naam net zo hard weer binnenkomt en iedereen duikt erop om m te helpen tot ie weer raar gaat doen. Etcetera ad infinitum met die terugkomers want er zijn er meerdere. 

Ik kijk eigenlijk uit naar een normaal persoon die teveel drinkt. Wil ik niets ten nadele van de anderen mee zeggen hè ;) dat spreekt voor zich. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steffen heeft problemen genoeg, dat spreekt voor zich. Ik ben ook angstig voor hoe hij die problemen uit. Maar laten we hem niet allemaal uitkotsen. Daar heeft niemand iets aan lijkt me. Ik zie ook liever iemand die gewoon zijn problemen fatsoenlijk uitspreekt, maar daar is hij blijkbaar niet goed toe in staat. Mijn advies is dan ook om hem te laten voor het moment. 
De moderators lijken op vakantie, dus we moeten er zelf iets van maken. Laat het geen slachtpartij worden alsjeblieft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het ergens met je eens @Bor. Ik vind het lastig, dit. 
Ik heb ook gelezen wat er is geschreven aan Clare en ik vind dit buiten proportie en totaal niet kunnen. 
@bumperjim Ik weet al de hele dag niet of je me wel of niet serieus neemt. Ik ga er even vanuit dat je het wel doet.
Ik sta aan geen kant. Ik kies geen kant. Ik ga alleen in op het moment zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...