Spring naar bijdragen

Slaapcentrum


Ien

Aanbevolen berichten

  • 5 weeks later...

Ik kan ook niet slapen. Heb teveel pammetjes gehad denk ik. Drie jaar lang. Lorezepam 5mg is op mijn verzoek afgebouwd. Ik heb nog 2mg alprazolam en 125 mg imipramine antidepressiva. Ik ben niet meer depri maar wil alle rotzooi afbouwen. Ik ben de hele dag nerveus zonder reden en slaap niet. Mij wordt gewezen op mindfulness maar daar heb ik niks aan. Ik kan niet slapen en ik ging vandaag voor vrijwilligerswerk want ik wil niet stilzitten maar de bedrijfsarts adviseert maar een halve dag. Is toch te gek. Ik weet niet of ik afkickverschijnselen heb van de lorezepam. Ik weet alleen maar dat ik doordraai van niet slapen en nerveusiteit. Ik kon eerst heel goed slapen en probeer niks te vermijden. Exposure

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Wanhopige:

Ik kan ook niet slapen. Heb teveel pammetjes gehad denk ik. Drie jaar lang. Lorezepam 5mg is op mijn verzoek afgebouwd. Ik heb nog 2mg alprazolam en 125 mg imipramine antidepressiva. Ik ben niet meer depri maar wil alle rotzooi afbouwen. Ik ben de hele dag nerveus zonder reden en slaap niet. Mij wordt gewezen op mindfulness maar daar heb ik niks aan. Ik kan niet slapen en ik ging vandaag voor vrijwilligerswerk want ik wil niet stilzitten maar de bedrijfsarts adviseert maar een halve dag. Is toch te gek. Ik weet niet of ik afkickverschijnselen heb van de lorezepam. Ik weet alleen maar dat ik doordraai van niet slapen en nerveusiteit. Ik kon eerst heel goed slapen en probeer niks te vermijden. Exposure

Komt mijn slaap wel terug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

 Belangrijk is zorgen voor volwaardige voeding en een stabiele bloedsuikerspiegel, door geen losse koolhydraten te eten. Bepaalde voedingssupplementen kunnen helpen bij de aanmaak van allerlei neurotransmitters. Vraag hierbij advies. Electrosmog zoveel mogelijk vermijden kan ook schelen. Zelf twee dooozz-schijfjes naast m'n bed, waardoor beter slapen. Soms kan bijnieruitputting aan de orde zijn en moet je daar wat aan doen. met dit soort maatregelen is een slaapcentrum vaak niet meer nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...