Spring naar bijdragen

with a little help of your friends


meratje

Aanbevolen berichten

hallo,

ben hier nieuw en ik hoop hier wat steun van lotgenoten te vinden. ik heb denk ik, zo'n 25 jaar rivotril geslikt zonder te beseffen wat een "killer" dit eigenlijk is. Ik las hier een poos geleden de ervaringen van "Gaba" en toen besloot ik om af te bouwen. ik heb altijd druppeltjes genomen en ben van 8 druppels naar 2 gekomen. Was heel zwaar met momenten maar nu heb ik het best zwaar. is er iemand die ervaringen wil uitwisselen? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei meratje:

hallo,

ben hier nieuw en ik hoop hier wat steun van lotgenoten te vinden. ik heb denk ik, zo'n 25 jaar rivotril geslikt zonder te beseffen wat een "killer" dit eigenlijk is. Ik las hier een poos geleden de ervaringen van "Gaba" en toen besloot ik om af te bouwen. ik heb altijd druppeltjes genomen en ben van 8 druppels naar 2 gekomen. Was heel zwaar met momenten maar nu heb ik het best zwaar. is er iemand die ervaringen wil uitwisselen? 

 

HI Meratje, 25 jaar... dat is niet niks. Natuurlijk willen we je hier graag steunen. Contact met lotgenoten is de beste steun die je maar kan wensen. Hoevel medicijn zit er in 1 druppel? 
Als je naar  het hoofdstuk Ditjes, Datjes en Dagraad gaat, daar openen we elke dag een nieuwe huiskamer van die dag. Daar zijn de mensen die hier schrijven makkelijk te vinden.

Heel veel sterkte bij de afbouw van de ritrovil. DAt is niet makkelijk.
Heb je gewoon elke keer een hele druppel weggelaten en dan gewacht totdat het dragelijk werd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...