Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 15 Augustus 2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen :)

Hoe gaat het vandaag met jullie allemaal??? Beetje kunnen slapen???

Gisteren had ik een heftig ochtendje, tenminste emotioneel gezien. Ik had ook even geen puf om het gisteren te vertellen.... Ik was naar mijn oude werk en daar was ik sinds de paniekaanvallen niet meer geweest en ik ging mijn spullen inleveren. Ik dacht dat doe ik even en ik drink even een kopje thee met mijn oud collega's....nou dat viel even tegen, want het kwam ineens allemaal best hard binnen wat er de afgelopen tijd is gebeurd. Gelukkig was mijn ex-baas er niet, want daar had ik echt geen behoefte aan. Ze heeft nooit meer wat van zich laten horen, wel mijn collega's in Mei een mail gestuurd met de vraag of ik mijn spullen al had ingeleverd. Als ze nou gewoon had gebeld dan had ik kunnen vertellen dat ik daar toen nog niet tot in staat was... Maar ik hoorde al dat het helemaal niet meer leuk is daar op de werkvloer en dat ze alles naar de *piep* helpt...heel veel hebben ontslag genomen... Sneu want de bewoners (verzorgingshuis) zijn er de dupe van.
Maar goed ik zat daar dus te huilen als een klein kind...ik heb mijn collega's wel alles verteld, ook over mijn baas...ik kreeg gelukkig veel steun. Daarna was ik bekaf en heb de hele middag op de bank gelegen ;) Gelukkig wel een goede nacht gehad, wel weer wat onrustig vanmorgen en wat lichte overslagen, maar verder oke... Ook niet gek na zo'n dag denk ik...

Nou dat wilde ik toch even kwijt -_-

Ik hoop dat jullie een goede dag hebben vandaag X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ Dit soort zijn voor mij zo herkenbaar en slopend. Het verbaast me niet dat je eenmaal thuis voor pappus op de bank hebt gelegen. Jammer he dat het zo moet aflopen op een werkplek, zeker als het gaat om een huis waar mensen wonen die verzorging krijgen. Die zijn inderdaad ook de dupe van dit alles.

Ik zit zelf ook even in een moeilijke tijd, maar dit komt in mijn geval omdat de relatie van 7 jaar van mijn zoon, uit is gegaan. Ze maakte het gisteren, nadat ze vorige week nog samen op vakantie waren, plotseling uit. Mijn zoon heeft voor het eerst in jaren een uur lang zitten huilen bij zijn vader. Hij woont bij zijn vader en ik voel me zo machteloos en bezorgd. Ben er niet gerust op hoe hij dit zal verwerken.  Ze hadden al verkering toen zij 14 was en hij 16, waardoor ik altijd heb gedacht dat het mogelijk uit zou gaan op een gegeven moment, maar nu het moment daar is .... 
Nadat ik het had gehoord merkte ik dat ik moeite had met rustig ademen en en werd heel onrustig. Toen heb ik eerst vrienden geprobeerd te bellen, maar die waren er niet, dus uiteindelijk uitgehuild en alles eruit gegooid bij mijn vader. Daarna was mijn hoofd een box met watten en wilde het allemaal niet meer. Ook vandaag ben ik nog niet in balans.  Wel net even mijn dochter gebeld, die wel ook bij mijn zoon en haar vader woont en dus wel wat oog heeft op de situatie. Dat stelde me enigzins gerust, maar toch kan ik nog steeds wel janken en voel ik me een zombie. Ik merk dat ik een dreun heb gehad op de één of andere manier.
Nu ga ik maar aan de slag, want hierover blijven piekeren gaat niet helpen. Ik kan beter wat gaan doen en mijzelf afleiden met normale dingen.

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier heel stil en ik weet dat dat komt omdat er ook heel wat zijn die zich niet goed voelen. Ik ben er juist wel omdat ik me ook niet goed voel. Aan de depri kant door wat er is gebeurd. Gelukkig niet in paniek. Maar ik zie gelijk hoe het leven erin kan hakken in onze kwetsbaarheid. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter, want nu wil mijn hoofd niets dan rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Liz, ik voel met je mee. Ik begrijp helemaal dat je je nu niet goed voelt. De afbouw van de Venlafaxine doet er natuurlijk ook geen goed aan. 

Ik had zelf een paar prima dagen en vanmorgen om half 5 al klaar wakker. Dan word ik onrustig en haal verkeerd adem. Wat dat betreft lijkt het op een vorm van chronische hyperventilatie.

Nu wel op het werk en het is vol te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat sneu @Kannietmeer voor je zoon... 7 jaar is dan al een beste tijd en dan ook zo onverwachts...heel naar  :(
Dit geeft natuurlijk weer een hoop stress voor je lichaam en dat is iets wat we nog niet goed aankunnen. Vind het rot voor je dat je je nu zo voelt....sterkte lieverd xxx

@Cyclad58 helpt het je niet om dan een bodyscan oefening te doen? Het heeft mij wel geholpen toen ik verkeerd adem haalde... Hopelijk slaap je komende nacht weer langer door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal.

Met mij is er iets afschuwelijks gebeurd.

Ik vertel heel kort. De diazepam ging paradixaal werken. Uk dacht echt gek te worden. 2 lotgenoven van hier liz en jacky hebben mij geholpen en oude vriende van mij te vragen baar me toe te komen. Ondertussen heb ik de crisesdienst gebeld. Die zei...nou dan stopt u er toch mee !

Vrienden jwamen en zijn daar mee aan de slag gegaan . Mijn lijk sloeg op hol met helze paniek. Na 4 telefoontjes en 2 uur later werden er 2 ixazepanmen en 5 ng  olanzepine gebracht. Uiteindelijj sliep ik oo de olabzepilr.

Ik dorst geen dia meer in te nemen.

Vandaag kwam casemaeger van ggz. 

Ik MOESTverderop diazepan. Daar ga ik weer en olabzepune moet gestopt.

Ik beem ny 4 x 2 1/2 DUA PER DAG.

Uk durf niet mee

Lfs Henbie ( vervloenen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbloemen wat schrijf je toch onduidelijk, ik kan er weinig wijs uit, echt. Komt dat nu door de medicatie?

K.N.M. wat zou ik toch graag iets voor je willen betekenen, waardoor de pijn minder wordt.:sun:

Met mij is het vandaag gelukkig wat beter gegaan dat de laatste week. Ik was ontzettend moe van het gebeuren met m'n kleine hondje maar ow wat doet ze het goed zeg, wat is het een klein doorzettertje. Ze valt nog wel wat met het achterlijfje, maar staat zelf op en gaat weer verder. Ik ben zo trots op haar.

Zo nu eerst ff eten anders ga ik aan de koek en heb geen honger meer daarna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei bolletje:

Verbloemen wat schrijf je toch onduidelijk, ik kan er weinig wijs uit, echt. Komt dat nu door de medicatie?

K.N.M. wat zou ik toch graag iets voor je willen betekenen, waardoor de pijn minder wordt.:sun:

Met mij is het vandaag gelukkig wat beter gegaan dat de laatste week. Ik was ontzettend moe van het gebeuren met m'n kleine hondje maar ow wat doet ze het goed zeg, wat is het een klein doorzettertje. Ze valt nog wel wat met het achterlijfje, maar staat zelf op en gaat weer verder. Ik ben zo trots op haar.

Zo nu eerst ff eten anders ga ik aan de koek en heb geen honger meer daarna.

Ja sorry bolletje.  Maar kan niet meer en mevr 54 kunnen het miss beter uitleggen. Sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Wie is mevr. 54???????????????????

@bolletjeDat ben ik,ik had eerst een gele Buddha afbeelding,maar werd kriegelig van de Kleur:)Ik heet Jacky, en heb elke dag contact met Hennie om haar te steunen en er doorheen proberen te praten ,ze gaat momenteel door een hel,er is een hoop gebeurt bij haar qua medicatie.En hopelijk met hulp van Liz en mijzelf komt ze weer op het goede spoor.

bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Verbloemen:

Lieve allemaal.

Met mij is er iets afschuwelijks gebeurd.

Ik vertel heel kort. De diazepam ging paradoxaal werken. Ik dacht echt gek te worden. 2 lotgenoten van hier Liz en Jacky hebben mij geholpen om oude vrienden van mij te vragen naar me toe te komen. Ondertussen had ik de crisisdienst ook gebeld. Die zei...nou dan stopt u er toch mee !

Vrienden kwamen en zijn daar mee aan de slag gegaan. Mijn lijk sloeg op hol met helse paniek. Na 4 telefoontjes en 2 uur later werden er 2 oxazepanmen en 5 mg  olanzepine gebracht. Uiteindelijj sliep ik op de olanzepine.

Ik dorst geen dia meer in te nemen.

Vandaag kwam de casemanager van ggz. 

Ik MOEST verderop diazepan. Daar ga ik weer en olanzepine moet gestopt.

Ik neem ny 4 x 2 1/2 Diazepam per dag.

Ik durf niet meer

Liefs Hennie ( Verbloemen )

1

Hi Bolletje, even de vertaling voor jou ;-). @bolletje

Mogelijk was het paradoxaal, maar na heel wat gepraat denken we dat het toch waarschijnlijker is dat het gewoon hele heftige ontwenning is.  Hennie heeft het vreselijk zwaar. Maar zou het niet geweldig zijn als we haar op een dag vrij van medicatie en weer gezond zien?!  We gaan er voor @Verbloemen lieve Hennie!!  Het zal allemaal niet  voor niets zijn.

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-8-2019 om 16:51 zei Verbloemen:

Lieve allemaal.

Met mij is er iets afschuwelijks gebeurd.

Ik vertel heel kort. De diazepam ging paradixaal werken. Uk dacht echt gek te worden. 2 lotgenoven van hier liz en jacky hebben mij geholpen en oude vriende van mij te vragen baar me toe te komen. Ondertussen heb ik de crisesdienst gebeld. Die zei...nou dan stopt u er toch mee !

Vrienden jwamen en zijn daar mee aan de slag gegaan . Mijn lijk sloeg op hol met helze paniek. Na 4 telefoontjes en 2 uur later werden er 2 ixazepanmen en 5 ng  olanzepine gebracht. Uiteindelijj sliep ik oo de olabzepilr.

Ik dorst geen dia meer in te nemen.

Vandaag kwam casemaeger van ggz. 

Ik MOESTverderop diazepan. Daar ga ik weer en olabzepune moet gestopt.

Ik beem ny 4 x 2 1/2 DUA PER DAG.

Uk durf niet mee

Lfs Henbie ( vervloenen )

Hennie komt goed groetjes Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...