Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 14-8-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve strijders,

Even een update. Puck is thuis met een flinke jaap over haar ruggetje. Ze waggelt nog wel maar gelukkig veel minder. Ze is daar in de dierenkliniek in België heel goed verzorgd, heeft hydrotherapie gehad, is gemasseerd zodat de spieren wat gestimuleerd worden, en verder is ze veel verwend met knuffels. Ze moet veel rusten en wat slanker worden omdat ze te dik is. nou dat was het. Ik ga zo weer wat rusten want ben best wel erg moe.

Verder niets gelezen, gewoon omdat ik er de puf niet voor had maar als het dadelijk weer wat beter met haar gaat gebeurd dat ook weer hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen lieve strijders,

Even een update. Puck is thuis met een flinke jaap over haar ruggetje. Ze waggelt nog wel maar gelukkig veel minder. Ze is daar in de dierenkliniek in België heel goed verzorgd, heeft hydrotherapie gehad, is gemasseerd zodat de spieren wat gestimuleerd worden, en verder is ze veel verwend met knuffels. Ze moet veel rusten en wat slanker worden omdat ze te dik is. nou dat was het. Ik ga zo weer wat rusten want ben best wel erg moe.

Verder niets gelezen, gewoon omdat ik er de puf niet voor had maar als het dadelijk weer wat beter met haar gaat gebeurd dat ook weer hoor.

Ha lieve @bolletje fijn dat Puck zo goed geholpen is. Nu maar zorgen voor een zo goed mogelijk herstel, maar alle ingrediënten lijken me daarvoor aanwezig. 
Neem je rust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier verder stil vandaag. Is dat goed nieuws? Ik hoop het! 
Hoe is het met @Verbloemen en @Wilhelmina?
Lukt het jullie om de verschijnselen een beetje het hoofd te bieden? 

Ik heb een paar uitstekende dagen achter de rug. Vandaag is het wat minder, maar ik ben nu wel zover dat ik begrijp waarom dat gebeurt/kan gebeuren. Ik heb wel rustig kunnen werken. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...