Spring naar bijdragen

Hoe volhouden??


Elfje

Aanbevolen berichten

Ik ben niet zo van de lange verhalen tikken dus ik hou het kort... Op de een of andere manier is het steeds bij mij 5 a 6 weken op en 1 week af. Als ik een terug val week heb gehad ben ik weer gemotiveerd om te stoppen en voel me na de ontwenningsverschijnselen weer goed. Maar dit houd 5 a 6 weken aan en dan komen die allesbeheersende trek weer terug. Ik lijk te vergeten hoe verschrikkelijk het is om te drinken, hoe ziek en emotioneel labiel ik word... Nou ja.. ik vergeet het niet maar het lijkt opeens allemaal wel mee te vallen en ik begin weer met excuses te verzinnen om te gaan drinken wat dan meestal ook gebeurd. Ik heb in een schriftje al opgeschreven hoe ontzettend klote het is om te drinken maar ik kan het terug lezen maar als ik trek heb doet het me niks... ik probeer er alles aan te doen om niet te drinken maar op de een of andere manier is het me nog niet gelukt. Heeft iemand tips? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit forum wordt druk bezocht maar Je zit hier in een rustig gedeelte. Als je in de dagdraad van vandaag wat neerzet, krijg je heel snel reactie.

https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/12527-dinsdag-13-augustus-2019/

Of je stelt je eerst voor in de "wie is wie" dat lezen ook veel mensen. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...