Spring naar bijdragen

Zondag 11 augustus 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Hallo lieve frummers, kom ff buurten en zo ff bijlezen. Heb het tot nu toe droog gehouden, hoewel ik het drinken niet heb uitgesloten deze vakantie voelde het tot nu toe niet goed om het wel te doen. Het is heerlijk hier, behalve dat de jongste soms erg lastig is. Maar toch hebben we het naar onze zin, goed contact met andere twee. Er lag bij aankomst een fles wijn in koelkast, vanavond gingen we uit eten en buurvrouw aan tafeltje vroeg of ik haar wijn wilde want ze had teveel bestel, plus ober zette ongevraagd glas ouzo voor mn neus..Alles afgeslagen maar wat komt die alcohol toch veel op je pad...nu ff bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor vraag ik me ook af, hoe voel je je hierbij? Hou je haaks:heart: @Cleo66 sterkte deze week, heerlijk dat je er even tussenuit kan, dat heb je zo verdiend! Als je alles hebt voorbereid en je bent daar, kan je alles hopelijk even loslaten en genieten. @Lika veel plezier in Frankrijk. Ik merk steeds meer dat niet drinken me sterker maakt, ik weet nog dat ik 3 jaar geleden ook in Griekenland was en nog dronk en rookte. In de namiddag biertjes op het strand, daarna wijn bij het eten en s avonds nog een afzakkertje. Nu ik erover nadenk was het heel dwangmatig, er moest wel echt standaard een fles wijn in de koelkast liggen, stel dat dat niet zo was... heel fijn dat dat niet meer hoeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lika:

Yes. Het nageslacht is terug van kamp. Ze ruiken 'bijzonder...' Zijn in 1 week drie jaar ouder. 

Nog 1 dag werken  en dan gaan we weg. Ben eraan toe. Frankrijk: ik kom eraan! Nog 3 nachtjes slapen.

Ik heb de thermostaat omlaag gedraaid voor jullie. Tis nou beneden de 30. Ik zie je wel verschijnen. Als je Frankrijk binnenkomt bij de bakker linksaf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Bor:

Zo lang over nagedacht maar mijn antwoord is zo complex dat ik het antwoord maar beter kan laten, zoveel verschillende kanten schieten mijn gevoelens hierover op.

Ok. Dan klopt mijn beeld met wat ik meende te lezen. Take care @Bor

Tis ook complex.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...