Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
bumperjim

Za 10 aug 2019

Aanbevolen berichten

Wij vandaag weer een dansje doen op festival.  Wel harde wind.  Hopelijk her horror bericht van op ons vorige festival achter ons laten . Je komt dan letter lijk van de hemel in de hel terecht . We waren heel gezellig bij electronic family toen we telefoontje kregen dat onze zwager aan een hartstilstand overleden was , brrr. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen leuk bericht Cleo, als je gezellig op een festival bent ,überhaupt is het nooit een leuk bericht waar je ook bent.

vandaag maar een lekker dansje doen ook al waait het hard hopelijk blijft de regen achterwege voor jullie 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Twee plakken brood met gebakken eieren en kaas, en een appel verder..... (nog steeds honger). 4 bakje's koffie, twee glazen water en nog steeds dorst. 

Keuken schoon, wasgoed opgevouwen, wasmachine draait alweer, meubels afgenomen, spullen gesorteerd en zo even stofzuigen; dan heb dan meer gedaan dan in de afgelopen dagen bij elkaar. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei IJsvogel:

Sterkte @Rosee dit is echt niet leuk. Ik duim voor je dat het toch  nog lukt.  

Dagpact

Manou

Yvonne

Lika

Vernis

IJsvogel

Jane

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zakdoekje, duim in de mond, dekentje over mij heen en heb mijn nap-time weer gehad :moon:

Vermoeidheid sloeg ineens in als een bom en heb er maar heel even aan toe gegeven, hoort ook bij herstel denk ik dan maar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Een droge zaterdag. 
Laatste dagen veel last van zweten door de overgang. Wel een paar keer per dag kletsnat en dan het gevoel dat mn lichaam in plastic is verpakt. 
Jakkes. 
Gister de slaapkamer helemaal leeggehaald en alles helemaal schoon weer ingericht. Vandaag verder met leuke dingetjes toevoegen om het fijn en knus te maken. 

Fijn weekend! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel fijn Rosee
Ben erg blij voor je :D
Fijne vakantie, en rust lekker uit

Hier een schoffel ochtend achter de rug
Net weer een berg boodschappen gedaan en vermoeidheid overvalt me nu
Straks nog 2 uurtjes werken

Morgen 3 uur werken op 2 verschillende adressen
In de middag een tuin barbeque van wel 15 man ofzo
Vriend heeft heel zijn familie en tuinburen uitgenodigd
Pfff, enfin, hij mag daar de inkopen voor gaan doen
(Doet hij ook wel hoor )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Straks naar een bbq feest, geen zin in maar ja...

Vraag me af hoe ze dat dan precies gaan organiseren want het waait hier storm..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Rosee Gelukkig! Hele fijne vakantie:sun:

@Bor Hoop dat de BBQ niet de lucht in waait.. 

Hier nu wel een rustige en ook productieve dag. Opgeruimd en schoongemaakt,  keuken heringedeeld.

Nu even op de bank een broodje ei eten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou @Asterix laat ik me daar maar stil over houden..voor je het weet zijn er weer preutse, gillende meiden over de vloer die bij het idee alleen al lopen te hijgen.

bewerkt door Bor
letter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik gisteren iemand echt beledigd heb, dan spijt me dat oprecht. Ik heb het Dagpact gisteren niet gehaald en vandaag ga ik er niet eens aan beginnen. Ik kan de reacties van gisteren ook niet lezen. Ik schaam me te diep.

Er moest iets knallen en het spijt me dat jullie daar bij betrokken zijn.

Ik ben gestopt met roken, na zó'n 38 jaar. Reden: vorige week een enorme hoestbui, waarna ik een mond vol bloed had. Ik durfde de huisarts niet te spreken. 

Die zoon van mij, die harddrugs gebruikt, die leek clean, maar dat was hij niet. Zijn broer was bij hem en heeft midden i de nacht zeer verontrustende berichten naar mij verstuurd, op mijn logeeradres. Ik zag dat pas 's morgens. Ik kreeg geen contact, noch met de oudste, noch met de jongste. Ik heb de politie gebeld, die mochten niks zeggen. Wel raadden ze me aan om bij de dichtstbijzijnde politiepost langs te gaan. Ik ben eerst langs huis gegaan, die treinreis zal ik nooit vergeten, ik dacht dat ik elk moment van mijn stokje kon gaan. In huis was er niemand. De glazen deur naar de hal lag in gruzelementen, het was een grote troep.

Allebei de jongens hebben vastgezeten. Ze hadden gevochten. Voor ik daar achter was. Ze mogen met de nieuwe privacywet echt niks méér zeggen. Kon het toen nog erger? Ja natuurlijk! Gisterenmorgen zit ik met verslaafde zoon te praten, ik DACHT een normaal gesprek. Maar opeens pakt hij zijn telefoon en belt 112. Ik hoor hem zeggen dat zijn moeder in een psychose zit ( ik dus), binnen no time staan er 4 politieagenten hier voor de deur.

En toen krapte er iets.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...