Spring naar bijdragen

Za 10 aug 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, 

Een droge zaterdag. 
Laatste dagen veel last van zweten door de overgang. Wel een paar keer per dag kletsnat en dan het gevoel dat mn lichaam in plastic is verpakt. 
Jakkes. 
Gister de slaapkamer helemaal leeggehaald en alles helemaal schoon weer ingericht. Vandaag verder met leuke dingetjes toevoegen om het fijn en knus te maken. 

Fijn weekend! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel fijn Rosee
Ben erg blij voor je :D
Fijne vakantie, en rust lekker uit

Hier een schoffel ochtend achter de rug
Net weer een berg boodschappen gedaan en vermoeidheid overvalt me nu
Straks nog 2 uurtjes werken

Morgen 3 uur werken op 2 verschillende adressen
In de middag een tuin barbeque van wel 15 man ofzo
Vriend heeft heel zijn familie en tuinburen uitgenodigd
Pfff, enfin, hij mag daar de inkopen voor gaan doen
(Doet hij ook wel hoor )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik gisteren iemand echt beledigd heb, dan spijt me dat oprecht. Ik heb het Dagpact gisteren niet gehaald en vandaag ga ik er niet eens aan beginnen. Ik kan de reacties van gisteren ook niet lezen. Ik schaam me te diep.

Er moest iets knallen en het spijt me dat jullie daar bij betrokken zijn.

Ik ben gestopt met roken, na zó'n 38 jaar. Reden: vorige week een enorme hoestbui, waarna ik een mond vol bloed had. Ik durfde de huisarts niet te spreken. 

Die zoon van mij, die harddrugs gebruikt, die leek clean, maar dat was hij niet. Zijn broer was bij hem en heeft midden i de nacht zeer verontrustende berichten naar mij verstuurd, op mijn logeeradres. Ik zag dat pas 's morgens. Ik kreeg geen contact, noch met de oudste, noch met de jongste. Ik heb de politie gebeld, die mochten niks zeggen. Wel raadden ze me aan om bij de dichtstbijzijnde politiepost langs te gaan. Ik ben eerst langs huis gegaan, die treinreis zal ik nooit vergeten, ik dacht dat ik elk moment van mijn stokje kon gaan. In huis was er niemand. De glazen deur naar de hal lag in gruzelementen, het was een grote troep.

Allebei de jongens hebben vastgezeten. Ze hadden gevochten. Voor ik daar achter was. Ze mogen met de nieuwe privacywet echt niks méér zeggen. Kon het toen nog erger? Ja natuurlijk! Gisterenmorgen zit ik met verslaafde zoon te praten, ik DACHT een normaal gesprek. Maar opeens pakt hij zijn telefoon en belt 112. Ik hoor hem zeggen dat zijn moeder in een psychose zit ( ik dus), binnen no time staan er 4 politieagenten hier voor de deur.

En toen krapte er iets.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schuddend in de storm in ons busje net ten zuiden van Malmö met de kop in de wind en uitzicht op zee. Helemaal alleen. Prachtige buienluchten trekken voorbij en soms over ons. Morgen Denemarken weer in en langzaam maar zeker terug naar huis. Hopelijk mogen we de brug over ivm de wind. Fijne vakantie zo.. kleine stukjes en daardoor happy hondjes. Morgen wel een servicepunt zoeken om toilet en grijs water te legen/lozen.. water hebben we genoeg aan boord. Net als kladdkakka (kleine brosse kleffe chocoladekoekjes) Oud hondje is hier in Zweden overgestapt van seniorbrokken (geweekt in water) op frollic wat van zichzelf vrij zacht is. Hij bliefde het oudemannenvoer ineens niet meer.. op zijn zeer oude dag mag hij wat niet al te onredelijke eisen stellen. Wat ongezonder eten is beter dan niets eten.

Niet zo'n reisverslag als van @Bob, maar wel een heel klein beetje op de hoogte houden. Foto's plaatsen begin ik niet aan. Kan ik niet. 

Groetjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het berichtje van Nadia gelezen en denk, is het wel verstandig dat ik ook m'n verhaal doe. Misschien heel kort.

Mijn klein poepie is gisterenavond geopereerd en alles ik goed gegaan. Ze heeft vanochtend al wat gedronken maar niets gegeten. Heeft al; wat gelopen en dat ging redelijk goed. Ze heeft wel erge dikke billetjes vond de chirurg. Ik zei "mens dat is juist zo mooi, daar geniet ik juist van. Een teken dat ze het bij mij goed heeft". Maar goed ik weet dat Belgische dierenartsen hun dieren graag wat slanker zien. Verder heeft ze vanmiddag weer gebeld en maandag  mag ze naar huis. God wat mis ik haar zeg. Heb heel m'n leven honden gehad maar zoveel ik van haar houd is niet te beschrijven. Morgen belt ze weer en ik ga maandag met de dierenambulance naar België.

Verder vanochtend weer om 9uur ff naar bed gegaan en heb ruim 2 1/2 uur nog geslapen. en vanmiddag ook nog een uur. Nog wel veel verdriet.

Gisteren kwam ik een kennis tegen toen ik naar de dierenarts ging en meteen kwamen die tranen weer. Maar even tegen haar vertellen was al genoeg om me wat sterker te voelen. Haar reactie deed me goed.

Dat was het voor vandaag dadelijk weer plat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...