Spring naar bijdragen

9-8-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Gisteren een rotdag gehad. Mijn hondje had uitvalsverschijnselen, dus ik naar de dierenarts. Heeft ze een hernia. Kan het laten opereren maar geeft geen garantie kosten e3000,-- Of met heel veel rusten. Dan kan het ook overgaan. Dat zijn de momenten dat het erg moeilijk is dat ik alleen ben.

Dadelijk weer terug en dan kijken we maar. Kan zijn dat ik een poosje niet op het forum kom. Maar ik laat wel iets weten als het veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach jeetje wat naar @bolletje ja het kan inderdaad overgaan, evt in een bench? Is misschien even niet leuk, maar het kan echt helpen (ben een tijdje assistente geweest). Of evt nog een second opinion, al ben je dan natuurlijk ook weer geld voor een consult kwijt... Vreselijk als er iets met je dieren is.....sterkte!! Ik ga voor je duimen dat het goedkomt :heart:

Hoe gaat het met de rest vandaag???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Achh zo zielig...Heeft mijn hondje ook last van,toen hij haast niet meer kon lopen natuurlijk pijn stilling gehad en ik heb een bench aangeschaft en daar heb ik een matrasje met traagschuim voor laten maken....en zo goed als mogelijk dat 6 weken proberen vol te houden alleen eruit om te plassen .....Hij krijgt nu omega-3 supplement en 1 met glucosamine/chondroitine en msn....als hij veel pijn heeft een pijnstiller.Hij is nu 11 en loopt nog steeds rond ....laat hem nu s,avonds ook nog steeds in de bench slapen dat matrasje doet goed voor zijn rug... de eerste nachten ben ik bij hem blijven slapen kon wel janken dat ik hem op moest sluiten....maar hij was er  redelijk snel er aan gewend.Ik hoop zo voor je dat dit bij jouw hondje ook het geval is ....heel veel sterkte @bolletje:heart:

 
bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal, 

hoop dat het met jullie beter gaat dan met mij. Ik voel me afschuwelijk. Van bepaalde klachten weet ik dat ze benzo gerelateerd zijn (brainzapps, spierschokken en trekkingen, derealisatie) maar ik heb nu zoveel stress en van bepaalde klachten weet ik het ook niet goed meer. Ik voel me echt heel slecht en heel ziek. Zou vandaag met mijn vader kijken voor een kledingkast maar ik kan het niet. Barstende hoofdpijn, nek/schouder en armpijn. Mijn ochtend begon weer met huilen. Ik wil niet in de slachtoffer rol gaan zitten want dat schiet niet op maar het is wel heel veel allemaal. Zo ziek voel ik me, al zo lang.... en dan nog een vechtscheiding erover en eigenlijk kan ik nergens terecht. Ik kan niet meer bij mijn moeder en stiefvader blijven. Ze zetten me niet letterlijk de deur uit maar pushen me elke dag zo erg dat ik gek word. Ze dragen “oplossingen” aan die geen oplossing zijn. Zoals een woning met 800 euro huur terwijl ik nu een ziektewet uitkering op bijstandsniveau heb. Het maakt me kwaad want ik snap maar niet waarom ze dat blijven doen. De kamer bij mijn vader is nog niet af. Douche en toilet wel. Ik ga morgen toch mijn spullen halen. Ik wil geen dag meer bij mijn moeder en stiefvader zijn. Voel me zo onwelkom daar. Mijn stiefvader heeft ook iets tegen me gezegd wat ik hier niet eens wil herhalen. En ik begrijp niet wat ik heb gedaan waar ik dat aan verdiend heb. Ik snap dat het niet leuk voor hen is om mij in huis te hebben. Maar ik ben zo ziek en in een vechtscheiding. Voel me behoorlijk in de steek gelaten door hun. Ben blij dat ik naar mijn vader kan, al is dat verre van ideaal. De slaapkamer heeft nog geen gordijnen. Vloer is nog niet klaar. Hoop dat de vloer morgen afkomt en dat in elk geval een bed erin kan staan. Ik slaap zo slecht en ben bang dat ik zonder gordijnen niet kan slapen daar. Misschien moet ik zo maar kijken of ik een slaapmasker kan kopen. Ik weet het ook niet meer. Mijn vader begrijpt het allemaal ook niet dat het zo moet en dat ik niet even rustig daar kan blijven. Maar inmiddels wil ik er ook niet meer blijven. Verkies ik liever een woning vol troep die niet af is, dan ergens zo niet welkom te zijn. Ik hoop dat jullie wel veel steun ervaren van familie. Heb hier vanmorgen lang in bad gelegen. Hoofdpijn is gezakt gelukkig. Maar wel heel duizelig en raar gevoel aan 1 kant van mijn gezicht. Doof gevoel. Het is net alsof ik scheel de wereld in kijk met een hoofd vol watten. Ik vraag me af of ik ooit beter ga worden, want ik woon straks in een bouwval, maar ga ik daar mijn rust vinden? Ik weet het niet... ik zal proberen mijn ogen te sluiten voor de troep en kijken of ik zoveel mogelijk in mijn kamertje kan zitten die af is en eventueel de natuur opzoeken daar. Ik zou niet meer weten welke diagnose je mij moet geven; burn-out, benzo ontwennningssyndroom, depressie... volgens mij passen ze inmiddels allemaal. Ik had overigens geen depressie maar ben het nu wel. Wat een rotzooi zeg mijn leven zo... ik kijk er wel naar uit dat mijn eigen lieve poes morgen met me meegaat! Die heb ik zo ongelooflijk gemist de afgelopen weken! Eindelijk weer herenigd! Zal wel wennen worden voor haar in een ander huis...

veel liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een hele stomme vraag misschien maar zijn er hier mensen die bewust het UWV hun uitkering hebben laten zitten omdat ze teveel pushten? Het gesprek met de UWV arts was vreselijk maar ik wacht nog steeds op bericht. Maar verwacht dat ze me aan het werk willen hebben en ik zou niet weten hoe. Kan niks, kan niet eens mijn eigen verhuizing regelen. Dingen in het huishouden gaan vrijwel niet. Maar dit in blijkbaar heel onbegrijpelijk. Soms zou ik willen dat ik een bekende erge ziekte had i.p.v. dit. Iets wat aantoonbaar was... waarvan men zei; jeetje wat erg dat je dat hebt, neem je tijd... stressgeralteerde ziektes zijn zo onbegrijpelijk, zelfs voor artsen en afbouwen van medicatie al helemaal.. maar daar zitten jullie denk ik ook allemaal mee. Soms denk ik; misschien moet ik het UWV gedag zeggen, dan maar geen uitkering maar dan heb ik die druk en verantwoording afleggen niet meer. Maar heb ook geen idee wanneer ik beter ben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje: Hè wat naar voor jou en je lieve hond. Heel veel sterkte gewenst, hopelijk komt het goed. 

@Annie87, ah lieverd, wat vind ik dit naar en verschrikkelijk om te lezen. Je hebt er niks aan, maar dit ligt ECHT niet aan jou en dit verdien jij never nooit niet. De verklaring is dat je omgeving, je naasten, er totaal niet mee om kunnen gaan en daardoor dit verschrikkelijke gedrag maar gaan vertonen (helaas spreek ik uit ervaring, ook vanuit mijn verleden voor de benzo’s). 

Ik vind dit onbegrijpelijk. Op je ergste moment word je in de steek gelaten. Heel praktisch: in het huis van je vader vuilniszakken voor de ramen plakken als dit mogelijk is. Zonder gordijnen is niet te doen. Dit doen wel meer mensen die echt in een duistere kamer willen liggen. 

Is er iets wat ik voor je kan doen verder? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ELL:

@bolletje: Hè wat naar voor jou en je lieve hond. Heel veel sterkte gewenst, hopelijk komt het goed. 

@Annie87, ah lieverd, wat vind ik dit naar en verschrikkelijk om te lezen. Je hebt er niks aan, maar dit ligt ECHT niet aan jou en dit verdien jij never nooit niet. De verklaring is dat je omgeving, je naasten, er totaal niet mee om kunnen gaan en daardoor dit verschrikkelijke gedrag maar gaan vertonen (helaas spreek ik uit ervaring, ook vanuit mijn verleden voor de benzo’s). 

Ik vind dit onbegrijpelijk. Op je ergste moment word je in de steek gelaten. Heel praktisch: in het huis van je vader vuilniszakken voor de ramen plakken als dit mogelijk is. Zonder gordijnen is niet te doen. Dit doen wel meer mensen die echt in een duistere kamer willen liggen. 

Is er iets wat ik voor je kan doen verder? 

Thx voor je lieve begrip. Ik denk ook dat het anders was geweest als mijn ouders bij elkaar geweest waren. Ik denk dat mijn moeder ook een beetje met de rug tegen de muur staat omdat haar man het niet wil en dit geeft spanningen tussen hen. Maar ik snap niet dat ze me maar dingen blijft sturen zoals die woningen terwijl ze weet dat het niet kan. Dat irriteert me dan weer. En ik snap eerlijk gezegd niet dat ze mij en mijn vader niet wat meer tijd gunnen zodat de boel daar gewoon af is. Vanaf begin heb ik al druk gevoeld bij hun. Ik kan er niks aan doen maar dit zal mijn band met hun voorgoed veranderen. 

Vreselijk ELL had jij dit ook met familie? Partner? Weet jouw verhaal even niet zo goed meer. Mag je ook privé sturen. 

Dikke knuffel en dankje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ELL:

Gaat er wel iemand mee naar de gesprekken bij het UWV lieve @Annie87?

Mijn vader heeft gezegd dat hij de eerstvolgende keer meegaat en ik zal denk ik ook over gaan naar een UWV instantie in noord Nederland. Mijn vader snapt meer hoe slecht het gaat. Misschien ook omdat hij vroeger zelf eens erg overspannen geweest is.... denk dat het wel beter is dat er iemand meegaat want ik zat huilend en wanhopig aan tafel daar het hele gesprek en somde wel 12 erge symptomen op waar ik nog steeds heel veel last van heb en die UWV arts zei leuk; ik zie wel mogelijkheden. Ik viel stil toen... kan er niet meer tegen vechten eerlijk gezegd. Ik kom amper de dag door en simpele huishoudelijke taken kosten zeer veel moeite. Ik vind het echt een rot instantie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverd, inderdaad, je vader moet echt mee volgende keer. En neem het gesprek op. Officieel moet je dit van tevoren aangeven, dan maakt de UWV arts ook een audio-opname. Ik heb dit bij mijn gesprek wel aangegeven. Als reden voor opname gaf ik op: ik ben zo vergeetachtig en kan me achteraf dingen zo slecht herinneren vanwege mijn situatie, daarom wil ik het gesprek graag opnemen. 

Mijn vriend had ‘stiekem’ ook opgenomen voor als mijn telefoon het ongemerkt niet zou doen. Ik ga je inderdaad even privebericht sturen, om nog wat tips te geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ELL:

Lieverd, inderdaad, je vader moet echt mee volgende keer. En neem het gesprek op. Officieel moet je dit van tevoren aangeven, dan maakt de UWV arts ook een audio-opname. Ik heb dit bij mijn gesprek wel aangegeven. Als reden voor opname gaf ik op: ik ben zo vergeetachtig en kan me achteraf dingen zo slecht herinneren vanwege mijn situatie, daarom wil ik het gesprek graag opnemen. 

Mijn vriend had ‘stiekem’ ook opgenomen voor als mijn telefoon het ongemerkt niet zou doen. Ik ga je inderdaad even privebericht sturen, om nog wat tips te geven. 

O dat is wel een goeie ja, want ik hoor welleens mensen zeggen dat het UWV zegt je kan zus en zo wel terwijl ze dat helemaal niet gezegd hebben of dat ze dingen verdraaien. Te erg voor woorden vind ik dat... hoe lang zit jij nu thuis? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat had ik dus ook gelezen en gehoord. Dus ik was al gewapend van tevoren :-|. 

En als je dan aangeeft dat het vanwege je slechte geheugen etc is zijn ze ook niet meteen alert op dat je ze niet vertrouwt. Het is berekenend, maar ja, ze zijn daar zelf ook berekenend...

Ik kwam in november 2018 thuis te zitten. Daarna steeds verder afgegleden, en sinds maart dit jaar langzaam gaan stabiliseren. 

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje

Sterkte met je hond en hopelijk herstelt het met voldoende rust.

@Annie87

Je hebt al rock bottem bereikt met benzo ontwenning en al die sores er om heen krijg je er ook nog bij. Na een week benzo ontwenning moest ik ook weer aan de gang wtf ik weet nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb kunnen krijgen achter af denk ik dat doe ik echt niet nog een keer over. Ik hoop dat je dadelijk wat rust kan krijgen bij je vader en dat je snel verder herstelt. En dat het UWV en al die werkdeskundige je met rust laten in de loop van der tijd.

Sinds deze maand sta ik ook weer bij het UWV ingeschreven. Het benieuwd me hoe dat dit uitgaat pakken omdat ik nergens onder reguliere behandeling ben. Ik wil nog wat verwerken en al de medicatie afbouwen ik hoop dat ze mij de tijd daar voor gunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Deligaf1:

@bolletje

Sterkte met je hond en hopelijk herstelt het met voldoende rust.

@Annie87

Je hebt al rock bottem bereikt met benzo ontwenning en al die sores er om heen krijg je er ook nog bij. Na een week benzo ontwenning moest ik ook weer aan de gang wtf ik weet nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb kunnen krijgen achter af denk ik dat doe ik echt niet nog een keer over. Ik hoop dat je dadelijk wat rust kan krijgen bij je vader en dat je snel verder herstelt. En dat het UWV en al die werkdeskundige je met rust laten in de loop van der tijd.

Sinds deze maand sta ik ook weer bij het UWV ingeschreven. Het benieuwd me hoe dat dit uitgaat pakken omdat ik nergens onder reguliere behandeling ben. Ik wil nog wat verwerken en al de medicatie afbouwen ik hoop dat ze mij de tijd daar voor gunnen.

Poeh jeetje Tim petje af hoor! Ik kan het echt niet aan om te werken nu. Maar eigenlijk ben jij ook veel te snel aan het werk gegaan en daardoor ben je nu weer ziek en weer bij het UWV. Belachelijk eigenlijk. Kan me voorstellen dat je een boel te verwerken hebt nog. Hoeveel heb je nu afgebouwd van je AP? Super goed dat je dat doet want het schijnt heel slecht te zijn om daar lang op te zitten. Veel sterkte ook lieve Tim! Hoop dat ze je dit keer wat tijd gunnen. Liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Annie87:

Poeh jeetje Tim petje af hoor! Ik kan het echt niet aan om te werken nu. Maar eigenlijk ben jij ook veel te snel aan het werk gegaan en daardoor ben je nu weer ziek en weer bij het UWV. Belachelijk eigenlijk. Kan me voorstellen dat je een boel te verwerken hebt nog. Hoeveel heb je nu afgebouwd van je AP? Super goed dat je dat doet want het schijnt heel slecht te zijn om daar lang op te zitten. Veel sterkte ook lieve Tim! Hoop dat ze je dit keer wat tijd gunnen. Liefs 

Ik heb geprobeerd naar de 50mg te gaan 4 dagen lang maar nee dat was het niet het juiste moment om dat te doen. ik ben nog aan het genezen van de emotional detox en mijn hersenen zijn vol op bezig met neuroplasticiteit ( nieuwe verbindingen maken ) daarom ben ik nu weer terug op 100mg. 

Ik slik ze nu denk ik anderhalf jaar. Buiten het feit dat ze mij goed hebben geholpen zijn het ook maar rot pillen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Deligaf1:

Ik heb geprobeerd naar de 50mg te gaan 4 dagen lang maar nee dat was het niet het juiste moment om dat te doen. ik ben nog aan het genezen van de emotional detox en mijn hersenen zijn vol op bezig met neuroplasticiteit ( nieuwe verbindingen maken ) daarom ben ik nu weer terug op 100mg. 

Ik slik ze nu denk ik anderhalf jaar. Buiten het feit dat ze mij goed hebben geholpen zijn het ook maar rot pillen. 

 

Zijn dit pillen die je kan delen? Of kan je alleen een stap nemen van 100 naar 50? Is een flinke stap namelijk. Zijn taperingstrips anders een optie voor je? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Annie87:

Zijn dit pillen die je kan delen? Of kan je alleen een stap nemen van 100 naar 50? Is een flinke stap namelijk. Zijn taperingstrips anders een optie voor je? 

Het zijn medicijnen met verlengde afgifte dus mag je ze officeel niet breken. Tapering strips heb ik voor gebelt en die zijn er pas over 3 maanden. Heb ook geen psychiater meer die mij daar in kan helpen alleen de HA en de apotheek.

Ik heb wel wat opties om ze af te bouwen:

Optie 1 

wachten op taperen.

Optie 2 

zelf gaan taperen

Optie 3

Dag 1 100mg Dag 2 50mg Dag 3 100mg Dag 4 50mg Dag 5 50mg ect...  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Deligaf1:

Het zijn medicijnen met verlengde afgifte dus mag je ze officeel niet breken. Tapering strips heb ik voor gebelt en die zijn er pas over 3 maanden. Heb ook geen psychiater meer die mij daar in kan helpen alleen de HA en de apotheek.

Ik heb wel wat opties om ze af te bouwen:

Optie 1 

wachten op taperen.

Optie 2 

zelf gaan taperen

Optie 3

Dag 1 100mg Dag 2 50mg Dag 3 100mg Dag 4 50mg Dag 5 50mg ect...  

 

OW jeetje ook fijn weer zeg. Je erop zetten prima maar eraf komen pfffff. Wat een ellende dat het alleen zo kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...