Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Yvonne

Vrijdag 9 augustus 2019

Aanbevolen berichten

@Steffen ziet er heerlijk uit.... maarrrrr, is dit een eigen foto van de taart???... als ja... hoe doe je dat, want mij lukt het al tijden niet meer om een eigen foto te plaatsen... 

@Lika wow, de 5 kilo grens... petje af. En WW... ja, ben er al meer dan 25 jaar voor het eerst naar toe gegaan... Top. 

En het hoofdstuk 'lekker of lekker'..... image.jpeg.e789103642dae65ad5fdeb35a0ec32e1.jpeg, kom op mensen,  moet kunnen toch ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moest er eigenlijk wel erg om lachen:D Ga ook maar mijn onderbroek uitdoen en dromen over iemand haha.

Ja sorry dit was gewoon grappig en lachen is heerlijk ontspannend.

Ziet er lekker uit @Steffen wel wat bewaren he!!

Fijne avond allen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Steffen:

Foto met mijn telefoon en dan op de pc zetten, foto openen, schermpje kleiner maken en vervolgens een screenschot maken om de grote van het bestand laag te houden, vervolgens sleep en drop in het bericht. 

Potverdrie Steffen... lukt hier al een hele poos niet meer, misschien bij de laatste update van het forum weer geactiveerd.... ga het toch ook weer eens proberen. 
Maar nogmaals.... ziet er heerlijk uit.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij kijken nu Apocalypse Now op Canvas (net begonnen). Hond begint me toch tegen het scherm te blaffen! Was even heel bang. Nu ligt ie de andere kant op liggend met zijn kop te tukken. 

bewerkt door Lika

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Nadia:

Ow, mensen toch, zit ik hier toch zonder onderbroek op een bootje! En buiten hsband zijn er natuurlijk altijd ....hijg.....hijg..best wel idioten die...hijg.....hijg..best...wel.....soms wel 5x ow! 

Ja oediwieeeeee!

Nou Nadia, waar precies doet je dit zo overstuur hijgen en gillen? Of deze je een beetje heel gelaten heeft hoef ik niet eens te vragen want dat lijkt me wel duidelijk. Eentje die je een toontje lager doet zingen helpt je vast meer...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...