Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Yvonne

Vrijdag 9 augustus 2019

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Lika:

Ik ben juist wel blij met de droom van Bor, want ik voel me wat bleh en kan wel een lach gebruiken 

Ik hoop eigenlijk niet dat het lachwekkend was, maar een goede lach gun ik je van harte. Maar, witlof? Voelt dat niet gewoon meer blegh? Ik ga straks pannenkoeken bakken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Bor:

Nou ja ik heb er helemaal geen (bij) bedoelingen mee hoor.

@Quinn ook niet volgens mij, dus volgens mij reageer jij nu zelf als een 12 jarige @Clare

Nou ja sorry..@bor jij bracht het naar v oren dat je dacht/droomde van @Quinn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben vandaag blij met mijn effect op mensen, het is zomaar ineens een dag met een zonnetje geworden. 

En als je witlof lekker vindt, dan is het een.prima keus @Lika

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heerlijk @Lika, husband lust het niet dus maak ik het nooit maar ik vind dat ook erg lekker!

(wel goed de "pit" eruit snijden anders wordt het zo bitter".)

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een pret: nieuw hok voor onze hamster gekocht.Als je zo'n beestje toch opsluit mag het wel een paleisje zijn.Grappig hoe hij het onderzoekt.Snapt de trappetjes nog niet zo dus stort zich naar beneden :unsure:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Clare:

Nou ja sorry..@bor jij bracht het naar v oren dat je dacht/droomde van @Quinn

Nope. Dat dacht ik niet maar dat was zo. En dat was niet voor het eerst. Nou en?

Wat is je probleem daarmee eigenlijk, waarom maak je daar zo een ophef over.. het is gewoon leuk toch, zo onschuldig als wat..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Witlof gestoofd met groene paprika en tomaat, en knoflook en dille. 

Vanavond vegan shoarma met sla en yoghurtsaus, niet te veel knoflook, want daarna naar het filmhuis voor de nieuwe Jarmusch. 

En laten we vandaag alleen happen als het witlof betreft, of andijviestamp met spekjes. Please. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu heb ik precies zin in pannenkoeken en witlof met ham en kaas..en een hamster in een paleisje lijkt me ook opeens zo leuk!

Hormonen hier...dan ga ik gekke sprongen maken vaak. Relaxxxxxx...

Andijvie met spekkies? Ook goed! Mjammie..

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En het grappige is, je dromen kun je niet beïnvloeden. Ik droomde altijd raar over collegae. Dat ik samen met één van hen kerstspullen aan het kopen was bij de Hema ofzo.

Idiote dingen.

Lang geleden dat ik me nog iets van een droom kan herinneren....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kwam de kroegbaas tegen in de supermarkt. Oeps. 
Hij zei: dat is lang geleden....
Uitgelegd dat ik niet meer kan drinken met mn medicijnen. 
Ik had helemaal geen zin in een gesprek. Gelukkig zei iemand anders me gedag en kon ik het gesprek afronden. 
Ik ga het ook snel weer vergeten, deze ontmoeting. Bah. Wat een verwoesting, die kroeg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De nieuwe Jim! Good for you @Etty laat je weten wat je vond?

Jim heeft in schilderij vorm lang boven mijn bed gehangen. toenmalige vriend had hem geschilderd. Heeeeel groot. Heeft nooit tot dromen geleid overigens.

bewerkt door Lika

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bureau opgeruimd. Geeft ook weer inzicht in waar van alles is gebleven....

Naar de afvalbak nu. Hoppa!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh ja, toetje: ijs. Nieuwe OPPO ijs mag ik van de ww. Alles mag, maar pakt qua punten goed uit. Chocola hazelnoten vandaag. 1 bolletje Lika. Niet de hele handel.

Aaaaaargh. Mateloosheid, mateloosheid

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei Yvonne:

Is er een reden of oorzaak dat je je bleh voelt Lika?? 

Denk dat het hormonaal is en ik vergelijk me met een collega die ik top vind. Weet dat het zinloos is en niet helpend, gaat wel weer over. 

Heb het werk dapper gedaan en nu is ze terug en stort ik even in. Geeft niets mag best. Ik zie het en doe rustig aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Quinn:

Dagpact 

Lika

Yvonne

Vol

Jane

Nadia

Manou

Gezond2019

Reacher. 

IJsvogel... 

Quinn 

Myle

Goedemiddag iedereen:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Bor ik maak er geen issue  over dat je loopt te ....g..dromen over relax joh.....je wilt de hele tijd aandacht ..heb je je het  is het weer niet goed....droom lekker ..en hoop dat je lekker slaapt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Lika:

De nieuwe Jim! Good for you @Etty laat je weten wat je vond?

Jim heeft in schilderij vorm lang boven mijn bed gehangen. toenmalige vriend had hem geschilderd. Heeeeel groot. Heeft nooit tot dromen geleid overigens.

Oh jammer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bor:

Tip bij slagroom klopppen/ mixen;

De schaal afdekken met vershoudfolie scheelt meer dan de helft spetters.

Goede tip, want dit was niet echt schoon en makkelijk werken. Ik probeerde nog met een handdoek een beetje mijzelf te beschermen maar alsnog de rest er onder natuurlijk. 

Ondertussen mijn eerste stuk geproefd en het is heerlijk! Als ik het perfect wil hebben moet ik een iets stevigere bodem gebruiken als smaak en denk dan aan Bastogne koekjes, ook moet ik het slagroom iets beter opkloppen omdat het volgens mij niet luchtig genoeg was. Maar voor een eerste poging is het heerlijk en goed gelukt :) @Lonster bedankt voor het aanhalen van mascarpone, dit is echt de smaak van vroeger wat ik bedoelde! 

568959218_Schermafbeelding2019-08-09om17_15_36.png.4c69210875c7ec0059a996ce854db60a.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb ook ooit bij de weight watchers gezeten @Lika,  geleerd maat te houden daar in de wetenschap dat je toch alles kunt eten wat je lekker vindt, alleen minder.     Als ik nu boven een bepaald gewicht kom dan tel ik twee weken calorieën,  ben ik ook weer op het spoor.   Het komt denk ik op hetzelfde neer.  Ik vind het wel leuk ook, beetje boekhouden: uitgaven en inkomsten:). 

De film krijgt niet zulke goede reviews, maar ik ga toch.  Supercast. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...