Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 augustus 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Lika en Jane. 
Jeetje Jane, hoever wonen wij nou helemaal van elkaar vandaan? 
Lijkt wel een ander werelddeel, hier nog steeds hoogzomer hoor. 
En op die 2 mm regen van maandag  na (hooguit vier minuten duurde het), 
al weken en weken geen drup..... 
Je zou hier beter komen wonen, maar ja, geen strand van enige betekenis in de buurt... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen weer !

Fris opgestaan voor het dagpact, ik ga dan met koffie eens teruglezen hier.
Ik ben na het overlijden van Lars niet meer hier geweest, maar nu na de zomer en met het boek 'kick the drink...easily' voor de helft gelezen (zo weer verder lezen!) wil ik me hier graag weer melden.

Dagpact 
Lika
Yvonne
Vol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een rotdag gehad. Mijn hondje had uitvalsverschijnselen, dus ik naar de dierenarts. Heeft ze een hernia. Kan het laten opereren maar geeft geen garantie kosten e3000,-- Of met heel veel rusten. Dan kan het ook overgaan. Dat zijn de momenten dat het erg moeilijk is dat ik alleen ben.

Dadelijk weer terug en dan kijken we maar. Kan zijn dat ik een poosje niet op het forum kom. Maar ik laat wel iets weten als het veranderd.

En ik houd het natuurlijk droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei bolletje:

Gisteren een rotdag gehad. Mijn hondje had uitvalsverschijnselen, dus ik naar de dierenarts. Heeft ze een hernia. Kan het laten opereren maar geeft geen garantie kosten e3000,-- Of met heel veel rusten. Dan kan het ook overgaan. Dat zijn de momenten dat het erg moeilijk is dat ik alleen ben.

Dadelijk weer terug en dan kijken we maar. Kan zijn dat ik een poosje niet op het forum kom. Maar ik laat wel iets weten als het veranderd.

En ik houd het natuurlijk droog.

Stap voor stap @bolletje. Kijken wat rust en pijnstilling doen. Moeilijk he. Zou je niet juist meer hier naartoe willen komen om met ons te sparren over je hondje? Er zijn hier heel wat hondenliefhebbers toch? Ik heb weinig verstand van honden maar ben wel een @bolletjeliefhebber :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Lika

Yvonne

Vol

Jane

Nadia

Manou

Reacher

IJsvogel

 

Dat is echt rot Bolletje! Maar idd wat reacher zegt,  je hebt ons om te delen, jammer om minder te komen.  Je hoeft niet alles te lezen maar schrijf het van je af. Dat voelt misschien iets minder alleen in de zorgen :rose:

bewerkt door IJsvogel
Typefoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach @bolletje wat naar... ik hoop dat je met de dierenarts tot een goede voorlopige oplossing komt straks. 
En niet wegblijven hoor, kom maar vaak hier. 
En @Nadia, de zomer duurt nog héééél lang hoor. 
@IJsvogel, nu mik jij Gezond er weer af... :) 

 

Dagpact 

Lika

Yvonne

Vol

Jane

Nadia

Manou

Gezond2019

Reacher. 

IJsvogel... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...