Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 8-8-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen iedereen,

Heb van gisteren niet veel gelezen dus dadelijk eerst even doen. Ben zo terug hoor...…………………………………..

Deligaf, dat Netflix hé, kun je daar ook allemaal docu's kijken van b.v. paranormale dingen enz.? ik geef niets meer om films.

Tja dat slapen dames en heren dat is toch een fiks probleem. Ik zweer er bij dat 's middags ff rusten voor diegene die daar tijd voor hebben, de oplossing zou kunnen zijn.

Ik heb zo'n beetje m'n hele leven slecht geslapen, (en das al best lang). Ging altijd zo rond 23.30 na het laatste nieuws naar bed, en er was geen nacht bij dat ik voor 3 uur sliep. Nu al een paar  jaar helemaal geen last meer van.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Bolletje en de rest :)

Dat zijn dan inderdaad slechte nachten Bolletje pfoe...gelukkig dat het nu beter gaat.
Afgelopen nacht ging iets beter bij mij, wel vaak wakker, maar wel 6 uur geslapen denk ik, voel me wel oke in ieder geval...wel alweer hartoverslagen, maar vrij lichte...

Hoe gaat het met de rest vandaag???
De nacht een beetje goed doorgekomen hoop ik ?

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!  Hi Bolletje!

Ik heb Netflix en die heeft heel veel documentaires. Het paranormale weet ik niet zo goed. Maar je zou het eens kunnen proberen, want de eerste maand is gratis te proberen. En ook echt weer makkelijk opgezegd als je het niets vindt.

Hier gaat het redelijk goed, wat intensieve dagen achter de rug, met gisteren een begrafenis van de vader van een vriend van ons.  Soms voel ik me even heel ziek,, vooral met buikpijn en een beroerd gevoel waarbij ik bang ben dat ik ga instorten, maar dat gebeurd tot nog toe nooit  en dan lijkt het volledig verdwenen op andere moment.  Geen pijl op te trekken.

Ik wens jullie allemaal een goede dag.

@Cyclad58hoe gaat het bij jou?

@WilhelminaBen jij al bekend met onze huiskamer? Je bent van harte welkom gezellig mee te doen. Elke dag wordt er een nieuwe geopend.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal.

Na gisteren een heel klein beetje vetere dag is het nu weer helemaal mis.

Pijn schudden schokken misselijk en giga hoge stress.verkrampt.

Gister fysio gehad en nu beurs.

Ik heb bij buteyko ademhalings therapie aangevraagd en guster us ee bkiedgeprikt. Vandaag maar weer uitzitten.

Vandaag komt de huushoudhulp dus even 2 uurtjes niet alleen.

Iedereen veel sterkte vandaag.

Knuffel van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik ben eens een keer vroeg wakker :)

@bolletje paranormale docu’s weet ik eigelijk niet zo goed of zie die daar op staan kan wel keer kijken voor je.

4e dag op 50mg seroquel ik hebt het wel een paar dagen ff zwaar gehad het heeft mij goed geholpen alleen wat is het toch ook maar troep.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer gek he dat je soms maar momenten zijn, er is inderdaad geen pijl op te trekken...fijn dat het redelijk gaat in ieder geval, rustig aan x

@Verbloemen wel positief dat het gister een beetje beter ging...helaas vandaag weer slechter :unsure: Fijn dat er even iemand komt, sterkte! :rose: x

De hartoverslagen vliegen me om mijn oren, maar verder gaat het wel oké... Beetje in huis rommelen en de kinderen zorgen wel voor afleiding -_-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Hier vandaag ook wat meer onrust/ paniek, het slapen wordt nu ook een puntje ,het ergste vind ik die draaiduizeligheid en het gevoel door de grond getrokken te worden en  als een dronken malloot over straat te lopen, dat is heel de dag door het meeste aanwezig. Is dat bij jullie herkenbaar?Ik hoop dat dit snel minder wordt dan wordt de rest ook wat dragelijker denk ik. Gelukkig heb ik mijn hondjes die me verplichten  om naar buiten te gaan.Dus die helpen je wel om je grenzen te verleggen.Duizelig en paniek heee mevrouwtje wat nou wij willen poepen:lol: .

Ik wens jullie allen een goede dag:rose:

bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja graag Deligaf.

K.N.M. misschien moet ik dat doen als ik het weet van Deligaf.  Maar dank voor jouw antwoord.

Bij jou, lieverd heb ik altijd het gevoel dat je veel te veel doet en dat dat een hoop stres geeft waardoor die buikpijn enz. opkomt. Misschien eens opletten of je heel erg gespannen bent als je duizelig bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tikva, ik had hier net wat over geschreven bij een ander draadje. Na het stoppen kun je nog best even klachten hebben. Hoe lang dat duurt is bij iedereen verschillend.

ik heb nu na 15 dagen gestopt te zijn ineens weer meer klachten. Soms noemen ze dat de 14dagen piek. Ik hoop dat het nu toch ook langzaam aan weer beter gaat.

ook last van dat katerige gevoel, misselijk, maagpijn enz.

jij ook sterkte gewenst

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kannietmeer:

Goedemorgen allemaal!  Hi Bolletje!

Ik heb Netflix en die heeft heel veel documentaires. Het paranormale weet ik niet zo goed. Maar je zou het eens kunnen proberen, want de eerste maand is gratis te proberen. En ook echt weer makkelijk opgezegd als je het niets vindt.

Hier gaat het redelijk goed, wat intensieve dagen achter de rug, met gisteren een begrafenis van de vader van een vriend van ons.  Soms voel ik me even heel ziek,, vooral met buikpijn en een beroerd gevoel waarbij ik bang ben dat ik ga instorten, maar dat gebeurd tot nog toe nooit  en dan lijkt het volledig verdwenen op andere moment.  Geen pijl op te trekken.

Ik wens jullie allemaal een goede dag.

@Cyclad58hoe gaat het bij jou?

@WilhelminaBen jij al bekend met onze huiskamer? Je bent van harte welkom gezellig mee te doen. Elke dag wordt er een nieuwe geopend.

 

Ha Liz, bizar toch dat zo'n gevoel ineens kan omslaan. Fijn dat het snel weer omgeslagen is, maar het is toch niet zo leuk om te ondervinden. Gelukkig weet je wel wat daaraan ten grondslag ligt.

Vannacht weer van 12 tot iets na 6 uur kunnen slapen, dat is goed genoeg.
Goede dag gehad op het werk, dat geeft vertrouwen. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei mevrouwtje54:

het ergste vind ik die draaiduizeligheid en het gevoel door de grond getrokken te worden en  als een dronken malloot over straat te lopen, dat is heel de dag door het meeste aanwezig. Is dat bij jullie herkenbaar?

Ja dit is voor mij heel herkenbaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei mevrouwtje54:

het ergste vind ik die draaiduizeligheid en het gevoel door de grond getrokken te worden en  als een dronken malloot over straat te lopen, dat is heel de dag door het meeste aanwezig.

ik had vandaag last van mijn spieren, rechterarm deed pijn en linkerbeen waar ik gisteren ineens zware kramp in had na 1 trap bij mijn ouders een paar keer op en af te gaan. ( ik woon 4 hoog en heb geen lift, dus het niet zo dat ik niet gewend ben trap te lopen). Als gevolg botste ik vandaag makkelijk tegen vanalles aan. Ik heb altijd blauwe plekken doordat ik dingen niet goed inschat of het slecht uitvoer. Benzo-lompheid:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58zeker bizar, maar het went...

Het is al een stuk minder dan eerst, maar juist als je dan meer doet is het des te vervelender als je je dan slecht gaat voelen. Gisteren had ik een begrafenis van de vader van een vriend van ons. Islamitsche begrafenis. We hebben nog uren daarna met hen doorgebracht en werd Arabisch gesproken. Ik had toen ook een enorme energiedip, en heb zelfs even mijn ogen dicht gedaan op de tafel liggend met mijn hoofd op mijn armen, en echt even soort van weggeweest. Weet niet hoe lang, maar zooo moe zijn  dat je in gezelschap in een resstaurant in slaap valt is toch ook bizar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een rotdag gehad. Mijn hondje had uitvalsverschijnselen, dus ik naar de dierenarts. Heeft ze een hernia. Kan het laten opereren maar geeft geen garantie kosten e3000,-- Of met heel veel rusten. Dan kan het ook overgaan. Dat zijn de momenten dat het erg moeilijk is dat ik alleen ben.

Dadelijk weer terug en dan kijken we maar. Kan zijn dat ik een poosje niet op het forum kom. Maar ik laat wel iets weten als het veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...