Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 7-8-2019


Lightspacer

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen Jeroen...
Straks weer zwemmen? Ik lag vanaf 4.15 wakker gaaapppp....en was wat onrustig in bed, ik kwam niet meer in slaap. Straks misschien nog even liggen als de kleine slaapt...

Hoe gaat het met de rest vandaag???

Dikke knuffel voor @Verbloemen hoe gaat het? en uiteraard ook voor iedereen die hem nodig heeft ^_^

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Lightspacer:

Hallo allen,

ik ben best wel vroeg wakker vandaaag, rond 8:30. Zo maar even douchen. Voel me niet lekker, het is niet anders. Ik wens jullie een goede start van de dag! 

Jeroen

Mogguh, 8:30 uur wakker? Dat lukt me al 3 jaar niet meer. Vanmorgen 6 uur wakker en dat is al een verbetering. 

@EefjeJ, herkenbaar, dat vroege wakker worden. Zoiets geeft mij ook onrust. Wat doe je dan? Blijf je liggen of ga je eruit? Ik probeer altijd rustig te blijven liggen. Vandaag lukte dat, maar soms ga ik zoveel draaien dat ik er beter uit kan gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Cyclad58:

Mogguh, 8:30 uur wakker? Dat lukt me al 3 jaar niet meer. Vanmorgen 6 uur wakker en dat is al een verbetering. 

@EefjeJ, herkenbaar, dat vroege wakker worden. Zoiets geeft mij ook onrust. Wat doe je dan? Blijf je liggen of ga je eruit? Ik probeer altijd rustig te blijven liggen. Vandaag lukte dat, maar soms ga ik zoveel draaien dat ik er beter uit kan gaan. 

Ik blijf wel liggen, vaak val ik nog wel even in slaap, helaas vanmorgen niet...de onrust zakt vaak wel wat af en vooral op mijn rug of buik ben ik het rustigst.

Hoe gaat het met jou onrust?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei EefjeJ:

Ik blijf wel liggen, vaak val ik nog wel even in slaap, helaas vanmorgen niet...de onrust zakt vaak wel wat af en vooral op mijn rug of buik ben ik het rustigst.

Hoe gaat het met jou onrust?

Gisteren prima, vandaag is het er een klein beetje. Ik ben gisteren met de supplementen begonnen vanwege mijn D3- en B12 tekort, hopelijk ga ik me daardoor beter voelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, hier gisteren weer een Benzo vergeten en vanochtend weet ik ook niet of ik de andere medicatie goed heb ingenomen.poeh poeh Benzo brain weer aardig in de weer ^_^.4uurtjes geslapen, dus zit toch echt aan de koffie die ik wilde laten staan,vandaag maar weer medicijn doosjes tevoorschijn halen en als het me lukt ga ik toch proberen een stukje buiten te lopen. Ook deze dag komen we weer door people tjes:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie beschikt over Netflix en het aankan om een docu van 1 1/2 te bekijken moet "The Secret" (op zijn Nederlands de wet van aantrekkingkracht") maar is bekijken, de film is een beetje erg op z'n amerikaans en dus gedramatiseerd .maar de moeite waard, dus kijk daar maar doorheen .Ik geloof het wel,maar het toepassen is natuurlijk ook een puntje.

download.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei mevrouwtje54:

Wie beschikt over Netflix en het aankan om een docu van 1 1/2 te bekijken moet "The Secret" (op zijn Nederlands de wet van aantrekkingkracht") maar is bekijken, de film is een beetje erg op z'n amerikaans en dus gedramatiseerd .maar de moeite waard, dus kijk daar maar doorheen .Ik geloof het wel,maar het toepassen is natuurlijk ook een puntje.

download.jpg

@mevrouwtje54

Ik heb de film gekeken en het boek gelezen alles begint met een gedachten en het zijn allemaal universele wetten. 

Op netflix staat ook de film Heal zeker een aanrader en je kan het ook toepassen op benzo ontwenning. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Deligaf1 Ik heb hem toegevoegd aan mijn lijst dank je.....Ik moet zeggen dat ik het de laatste paar dagen  onbewust aan het toepassen ben denk ik ...Ik heb hem een half jaar geleden is zitten kijken en het kwam vandaag weer in mij op ,ik denk dat ik in de fase van het begrijpen en accepteren zit , positieve gedachten uitvoeren al is het maar 1 dingetje per dag :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...