Spring naar bijdragen

Wo 7 aug 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Het nadeel van thuis klussen is dat je de pakketjes voor de hele straat moet aannemen. Net nummer vier in ontvangst genomen. Zelf overkomt me dat zelden, dat ik iets bestel en het afgeleverd wordt op een dag dat ik niet thuis ben. Ik laat het bij voorkeur bij een afhaalpunt bezorgen, daar loop ik dan zelf even heen. 

Nou ja, zo leer ik weer wat nieuwe gezichten kennen. ;)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Ik meld me droog en blij. 
Vanavond dansles. De klusjes laat ik even voor wat het is, en ik ga lekker rommelen met kleding en kostuums. 
Morgen en het verdere weekend weer klusjes doen. 
Ik probeer elke dag 1 (rot) klusje te doen. Dat dan de rest blijft liggen is niet erg. Elke dag 1 klusje is 365 klusjes per jaar. 
Probeer wel een beetje te kijken naar prioriteiten. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei CoconutWoman:

Ik probeer elke dag 1 (rot) klusje te doen.

Mooi streven. Ik heb er nu veel te veel bij elkaar, dat is best lastig volhouden. Ik heb stapels papier, plastic en huisvuil weg te brengen omdat ik zo aan het ruimen ben. Pfff. Dat ga ik zo maar doen, dan mag ik daarna een zak friet kopen in het winkelcentrum :P met mayo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier zowaar redelijke internetverbinding en hier en daar terug gelezen. Voor mij teveel om te onthouden. Ik kom hier na de vakantie dan ook terug als nieuwkomer, stel ik me zo voor. Onbezoedeld door (recente) verkwikkelijkheden en onverkwikkelijkheden. 

(Als dát toch werkelijk eens zou kunnen...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei spirit:

ik heb hier geen kaboutertjes die het doen.

Dat heeft me aan het denken gezet spirit. Morgen komt een vriendin, die ga ik aan het werk zetten. Gezellig samen naar de afvalcontainers lopen. :lol: Vandaag al een deel gedaan, morgen met vereende krachten de rest. 

 

Leuk Niks, de eerste kennismaking op je nieuwe werk zit er op. 

bewerkt door Lonster
t
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Cleo66:

@Rosee, diep respect met je pubers.  Hoelang blijf je ?  Wij vliegen maandag over een week naar Karpathos . Geen kids mee , zalig . Al heb ik niet dezelfde pubers als jij meis . Je kent het verhaal van @IJsvogel . Hou dat in ie achterhoofd . Je hoeft je niet aan dezelfde steen te stoten al is die nog zo verleidelijk.   Hou je taai meid . En als het moeilijk is , wij zitten hier . Dan kom  je ff frummen  . Goede reis alvast :heart:

Dank je wel Cleo. We gaan 8 dagen. Het verhaal van Ijsvogel hou ik zeker in mijn achterhoofd. Heb er veel over nagedacht. Het kan mij ook zomaar gebeuren. Supergoed hoe je het weer hebt opgepakt Ijsvogel.

Ik ben blij dat ik me hier kan melden. Merk dat het idd verleidelijk is. Vooral omdat ik niet goed weet wat ik nu echt wil. Wel/niet drinken? En hoeveel max? Ik wil helemaal niet met mezelf onderhandelen. Misschien wordt het gewoon van te voren nee. Aan de ene kant heb ik het gevoel: dat overkomt me niet meer, dat ik de rem niet meer vind. Aan de andere kant zou het misschien wel goed zijn, dan weet ik eindelijk dat ik er voor eens en altijd vanaf moet blijven. Fijn dat jij ook even lekker weggaat Cleo, heb je wel verdiend.:heart:

bewerkt door Rosee
Was nog niet klaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets heel anders: het valt me op hoeveel grappen er op social media over drankmisbruik gaan. Een filmpje of foto van iemand die lam is en dan allemaal reacties of personen die worden getagd: 'haha dit zijn wij.' Moeders die niet zonder wijn kunnen en ergens een geheime wijnkraan hebben etc. Vroeger vond ik dat zelf ook heel grappig allemaal. Nu kan ik er helemaal niet meer om lachen. Word er zelfs somber van. Misschien herkennen jullie dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker herken ik dat. Ik zit nu in een vakantiehuisje waar een "grappig" tegeltje aan de muur hangt. Er staat een tuinman op die een fles bier in zijn mond leeggiet. De Duitse tekst erbij luidt vertaald: Het mooiste van het tuinieren is het gieten.

Haha, grappig ja.

Maar waarom zou je daar somber van worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bob omdat ik vind dat het allemaal zo gebagetaliseerd wordt. Mensen lachen het alcoholmisbruik gewoon weg terwijl zoveel levens kapot worden gemaakt door dat spul. Klink een beetje als een prediker maar dat soort humor maakt me zelfs kwaad. Want als je er goed over nadenkt: wat IS de humor eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Rosee:

@Bob omdat ik vind dat het allemaal zo gebagetaliseerd wordt. Mensen lachen het alcoholmisbruik gewoon weg terwijl zoveel levens kapot worden gemaakt door dat spul. Klink een beetje als een prediker maar dat soort humor maakt me zelfs kwaad. Want als je er goed over nadenkt: wat IS de humor eigenlijk?

OK, ik begrijp ,je. Maar realiseer je wel dat je van boosheid vooral zelf last hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...