Spring naar bijdragen

Zaterdag 3-8-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Hartstikke droog Rapi. 
Maar gelukkig wel een stuk koeler inmiddels, daar ben ik al heel blij om. 
Maar voor de natuur is het wel even ellendig: bomen die hun bladeren verliezen, echt in de herfststand gaan, eikels en kanstanjes die klein en groen al van de bomen vallen... 
struiken die doodgaan en hele plakkaten vergeeld gras. 
Afijn, het zal wel weer goed gaan komen ooit. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge, hier ook een wasje doen, de keukenkastjes verder schoonmaken want er zijn toch echt muizen geweest, zoals ik al vreesde. :angry: Wat die beestjes allemaal lusten; kokosmelk, paprikapoeder, juspoeder. Ook door het dikke plastic van afbakbroodjes lieten ze zich niet tegenhouden. Als het helemaal schoon is zet ik mijn kat in het kastje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen Cleo. 
@niks, ik heb het gevoel dat het niet zo goed met je gaat? Niet wegblijven hoor.... 

Het gaat goed Yvonne. Ik ben een paar dagen bij mijn ouders. Even uit de situatie, niet drinken. Ik ben jaren niet thuis geweest. Zo bijzonder om op mijn "eigen" slaapkamer te slapen. Mijn ouders verdienen een standbeeld. Niet vragen, maar wel luisteren als ik wat vertel. Wandelen met mijn vader, koken met mijn moeder en boodschappen doen. Het geeft me zoveel rust, dit had ik echt even nodig. Het gevoel dat ik er mag zijn, dat ze ondanks alles, nog steeds van me houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cleo66:

Goede morgen allen.  Wij hier standaard 2 honden @bumperjim. Een pup en een 12 jarige labrador.  aandacht verdelen blijft een waakzaam puntje.  

De logeerhond is ook een lab. Ik heb daar een beetje moeite mee. Dat komt overal maar binnendenderen met die slobbertong om duizend kusjes uit te delen aan iedereen. T werd me ff teveel, en onze hond ook, die viel ogenblikkelijk uit KLAK!!! Met zo'n kwaaie bek zoals wolven doen in horrorfilms. BACK OFF!! zoals Bor dat zegt. 

Inmiddels na een wandeling samen gaat het beter, omdat het een reutje is. Anders was er aan het gebitch geen einde gekomen vrees ik :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks wat fijn om dit te lezen, blij voor jou! Zo zie je het is veel aan het opleveren. Zal nog met vallen en opstaan gaan maar dat mag hoor.

@knakker hele fijne vakantie, geniet er lekker van. Las jouw verhaal en heb erg veel respect voor jou.

Hier gaat het best goed. Zit nu lekker in een ritme van avonddiensten. Boodschappen van te voren doen, wat koken, plannen van bezigheden. Lekker laat thuis. Dan nog even gezellig met partner nadien. Weinig tijd en gelegenheid om mij te kunnen verzuipen. Zo zal ik mijn vrije dagen ook moeten kunnen indelen. Hoort allemaal bij mijn plan. Kan natuurlijk niet 30 avonddiensten per maand draaien haha. Dus daar is nog veel aan te doen en dat geeft ook wel een goed gevoel. Het daar aan werken.

Fijne dag allemaal!

En wat mij opvalt de laatste tijd hier, is dat men gewoon eerlijk kan zeggen als men gedronken heeft terwijl dat niet het plan was. Daar wordt niet alleen veroordelend op gereageerd maar ook juist stimulerend van okay balen voor nu, maar morgen kun jezelf weer bijeen pakken. Denk dat dat helpend kan zijn en dat men juist daardoor hier ook blijft komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...