Spring naar bijdragen

Nieuw hier! Volgende week onder hypnose :/


Tikva

Aanbevolen berichten

Hee forum! 

Ik ben een alcoholist. Bij bijna alles wat ik doe wil ik drank. Ik lees net op dit forum dat sommige mensen het lastig vinden om drank te laten staan op feestjes, maar dat lukt me nog wel. Ik weet dat als ik thuis kom er altijd flessen op me zitten te wachten. Ik voel me een behoorlijk triest figuur, want stoppen lukt me écht echt echt niet. Ik ben altijd alert op openingstijden van de supermarkt, verstop mijn flessen, slik honderden vitaminepillen en slaap heel slecht. Dus. Ik ga volgende week een hypnosebehandeling proberen. Misschien dat ik er magisch ineens mee stop, eindelijk katervrij wordt, een nieuwe baan ga vinden, af ga vallen, m'n huis ga opruimen, noem maar op! Ik ben benieuwd of mensen hier ervaring hebben met hypnose, ik wil er alles over weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank. Gisteren de hypnose gehad. Behoorlijk raar was het. Ten eerste omdat het de helft van de tijd ging over betaling en nieuwe afspraken. Maar goed. In de komende sessies gaan we in gesprek met mijn verslaafde ik. Ik vind het allemaal best als ik die rotfles nou maar laat staan. Vanaf zaterdag niks meer gedronken, nog maar drie dagen dus. Toch werd ik vanochtend wakker met de gedachte: shit, ik heb weer een kater. Misschien zit mijn bloed wel gewoon vol alcohol van al die jaren. Vanaf wanneer ga je je echt weer fit voelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet zozeer je bloed maar je lichaam moet helemaal detoxen en dat kan echt weken duren. Het is veel meer dan alleen ontnuchteren. Vaak ben je wekenlang vermoeid. Gewoon naar bed wanneer je de kans hebt, hoort er helaas ff bij. Bewijst ook meteen dat je je lichaam geen plezier hebt gedaan al die tijd. 

Ik hoop dat het je gaat lukken. Hypnose is geen toverij hè, je moet het echt zelf ook willen en zelf het spul niet in huis halen/opdrinken. 

Mijn vrouw heeft zich laten hypnotiseren voor t stoppen met roken, niet echt een succes omdat de echte wil er denk ik niet is. Hopelijl bij jou wel. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tien dagen, dat is mooi! Voel je je al wat fitter?

Mij helpt een afspraak in een kroeg om de eerste voor je uit te blijven schuiven. Je hebt het vaste voornemen om niet te drinken.

Dan zeg je bijvoorbeeld: Nee, ik neem eerst een kop thee.  Daarna: Ik heb dorst, dus ik neem een tonic. Misschien doe ik straks mee. En zo stel je het uit, tot je naar huis gaat. Ondertussen houd je het prettige gevoel voor ogen, dat je de volgende ochtend wilt hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...