Spring naar bijdragen

Donderdag 1 augustus


Yana

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Rosee:

DAGPACT

Yana

Lika

Vernis

Catoo

Yvonne 

Jane

Gezond2019 

Quinn 

Nadia

Rosee

Myle

 

Goedemorgen. Heb er alweer een halve dag opzitten. Lekker veel gedaan al, met een fris hoofd. 
Vandaag weer op het dagpact. Ik zou willen dat het niet elke dag zo'n strijd was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Asterix:

Goedemorgen!

@bumperjim, is die film de moeite waard, ziet er erg duister uit.
Gisteren weer een aflevering van de Black Mirror serie bekeken, mwoah, tot nu toe niet de moeite waard.

De black mirrors zijn best wel verschillend, sommige erg goed, andere een beetje te lineair. 

Ja I am Mother is nogal duister, net als black mirror trouwens, beetje toekomstpessimistisch. Na BM heb je echt geen zin meer om een chip in je hoofd te laten zetten :) ik vond I am Mother wel OK, niet indrukwekkend maar wel wat stof tot nadenken/discussie. 

Ik ben na BM op zoek naar een andere goede serie. 

Love death and robots is af en toe goed maar heel erg variabel, bovendien zijn die heel kort. Ook weer toekomstpessimisme LOL misschien moet ik gewoon weer eens the Sound of music gaan kijken :D 

Das trouwens het irritante van netflix, begin je een bepaald genre te kijken, krijg je steeds meer van hetzelfde geserveerd. Filterbubbel :( 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben nu alleen nog maar de eerste 3 afleveringen van BM gezien, seizoen 1.
Eens zien hoe of wat.

Ben normaal niet zo van de series, behalve Friends, hahaha.

Geen last van een filterbubbel, want geen Netflix. ;)

Oh, nog een serie die we kijken....Polopos. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The 100 en The Walking Dead zijn goede series vind ik. En Orphan Black. Allemaal met redelijk veel seizoenen en te zien op netflix. Er zijn nog veel meer goede series, maar net waar je van houd. ;)

Rita is ook leuk, vooral heel droog en humoristisch, maar weer eens wat anders dan 'er wordt een lijk gevonden hier of daar"

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De koptelefoon is binnen. 
Wat een ontzettend goed idee is dit. Ik werd vandaag alweer helemaal geflipt van de buurhond. Wat een marteling is dat zeg. 
De koptelefoon sluit perfect om mn oren en filtert buitengeluiden af. 
Muziek klinkt prachtig. 
Nu komt alles goed. Ik kan in huis bewegen omdat het draadloos is. Zelfs op mn nieuwe loungebank met de vlierbessen limonade :)
Ik voel me helemaal opgelucht. Ik moet regelmatig rusten voor mn lijf en dat gaat echt niet als een hond zo tekeer gaat. 
Ik zal eens uitzoeken of mn tv geluid ook er op kan afgespeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei IJsvogel:

@Zbb hoe is het met je?

Gelukkig is het geen binge geworden afgelopen maandag,maar me zelfvertrouwen is wel weer tot het nulpunt gedaald. 

Hoe is het mogelijk he?!

het loopt gelijk helemaal weer uit de hand,na een slok !

na meer dan een half jaar droog. 

 

baal enorm van mezelf  

 

 

 

 

bewerkt door Zbb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...