Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 29-7-2019


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!! Ik wil even laten weten dat het sinds gisteren echt erg goed met me gaat. De ochtend onrust is bijna helemaal verdwenen en alleen als ik teveel doe nog last van overprikkeling. Bedankt voor jullie steun dat jullie mij door de omzetting hebben gepraat. Zo waardevol!  Zeker @Robbin @Kannietmeer @doorbijter En @Cyclad58. Ik heb meer vertrouwen dat het echt goed gaat komen en wat is die lorazepam een baggerzooi. Ik geef mezelf nog even rust en dan ga ik heel langzaam afbouwen. Fijne dag allemaal :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Leen:

Hi allemaal!! Ik wil even laten weten dat het sinds gisteren echt erg goed met me gaat. De ochtend onrust is bijna helemaal verdwenen en alleen als ik teveel doe nog last van overprikkeling. Bedankt voor jullie steun dat jullie mij door de omzetting hebben gepraat. Zo waardevol!  Zeker @Robbin @Kannietmeer @doorbijter En @Cyclad58. Ik heb meer vertrouwen dat het echt goed gaat komen en wat is die lorazepam een baggerzooi. Ik geef mezelf nog even rust en dan ga ik heel langzaam afbouwen. Fijne dag allemaal :rose:

echt super Leen. Met stap voor stap vooruitgang, ben ik reuze blij. Dat is het beste scenario dat we kunnen wensen. 
Laat het zeker tijdens de vakantie nog maar even inwerken en dan kijken we daarna naar de optie om op een goede manier af te bouwen.
Houd goed rekening met de overgevoeligheid van je zenuwstelsel en daag jezelf niet te veel uit in de vakantie. Dan kan je er mogelijk gewoon van genieten.

Dikke knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Leen:

Hi allemaal!! Ik wil even laten weten dat het sinds gisteren echt erg goed met me gaat. De ochtend onrust is bijna helemaal verdwenen en alleen als ik teveel doe nog last van overprikkeling. Bedankt voor jullie steun dat jullie mij door de omzetting hebben gepraat. Zo waardevol!  Zeker @Robbin @Kannietmeer @doorbijter En @Cyclad58. Ik heb meer vertrouwen dat het echt goed gaat komen en wat is die lorazepam een baggerzooi. Ik geef mezelf nog even rust en dan ga ik heel langzaam afbouwen. Fijne dag allemaal :rose:

Wat ontzettend fijn, @Leen!

Natuurlijk hoop ik dat het zo blijft en nog beter wordt. Ik wil je alleen toch meegeven niet te teleurgesteld te zijn als het een dagje wat minder is. Het grote voordeel is dat je nu weet dat het goed kan gaan, dat is echt een belangrijke doorbraak! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...