Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 juli 2019


Sowhat

Aanbevolen berichten

Oh dat is ook spannend Rosee, 16 jaar en (soort van) alleen naar Spanje. Hoe lang gaat hij? 

En dochter ging niet met tegenzin hoor. Maak me ook geen zorgen. Die komt wel weer heelhuids thuis, daar zorgt haar vader wel voor. Ik vind het zelf alleen een gek idee, 3 weken zonder kind om voor te zorgen :D

Refusal kan nét dat steuntje in de rug zijn Wiplala. Heeft mij in het begin ook geholpen. Pak die laatste kans hoor, nuchter zijn (en blijven) kan je zoveel opleveren. Even doorbijten nu, succes:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cleo66:

Goedemorgen,  vandaag afscheid zwager 

Gister zag ik op FB een foto voorbij komen van mijn collega's aan de BBQ . Ik voelde me buitengesloten.  Vreselijk last van , man zegt dat ik niet moet zeuren . Doe ik toch en hij smijt zijn ontbijt bord kapot op het aanrecht , de melk en de cornflakes drupt langs de deuren . Hij is weggereden . Ik voel me zo k..

 

Kwaad. OK. Laat maar gebeuren, trekt wel weer bij. Komt vanzelf terug om de rommel op te ruimen :) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@NickyLJ80 fijn dat je dochter het fijn vindt bij haar vader. Heerlijk en jij lekker aan jezelf toekomen. 3 weken lijkt veel maar zijn ook zo weer voorbij. Mn zoon gaat 6 dagen. Ik erger me kapot aan mijn ex, hij heeft met zijn vriendin 2 kinderen die 1 en 2 jaar jonger zijn dan die van ons. In al die 12 jaar dat we uit elkaar zijn, heeft hij ze nog nooit meegenomen op hun vakanties. Dat wil zijn vriendin niet, die wil op vakantie met haar 'eigen' gezin en tja zij boekt en betaalt. Mijn ex gaat dan in zijn eentje 4 dagen naar 1 of andere goedkope nederlandse camping met 1 van de jongens. En dan boos op mij worden dat ik mijn vakantie niet op die van hen heb afgestemd. Toch lukt het me nu veel meer om rustig te reageren ipv hem dronken woedende appjes te sturen zoals vroeger. Hij heeft al 12 jaar zgn geen geld, 9 jaar geen alimentatie betaald ( inmiddels wel weer, 300 per maand voor 2 puberzoons) ondertussen wel een peperduur huis gekocht. Maar er een zaal van maken kost zoveel energie en hij heeft een eigen bussiness waarbij hij op papier kan aantonen dat hij minder geld heeft. Pffff heel verhaal maar kan er af en toe weer woest om worden. En dan op facebook fotoos plaatsen van al zijn kinderen en wat een rijkdom het toch voor hem is. Om van te kotsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei bumperjim:

Haja ja t is soms gewoon voyeurisme

En niets anders, ik doe er zelf ook aan mee.
Ik plaats nooit iets, maar kijk wel wat mijn 'vrienden' doen.

Ik heb ook al vaak gedacht om het account op te heffen, maar denk dan dat ik iets mis.

Met name de paar oude lagere school vrienden die ik anders nooit meer meemaak en voorgoed uit het oog zal verliezen.
Dom idee, ik weet het..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waardeloos zo'n ex Rosee. Om woest van te worden inderdaad. Omdat je machteloos bent. Die ellende heb ik gelukkig niet met ex.

Hoop dat je zoon een leuke week heeft. En dat ie dat zo heel af en toe eens laat weten aan je;)

Hier niks aan social media. Geen enkele behoefte aan. En dan weten sommigen het zo te draaien dat dat wel wat egoïstisch is. Want ik heb geen interesse in alle wetenswaardigheden die ze plaatsen. Klopt ook helemaal natuurlijk. Het kan me serieus niet boeien hoe je ovenschotel op je bord ligt.

Cleo, je wordt geleefd op zulke dagen. Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Cleo66:

Dank allen , onderweg nu   

En ja ik snap ook niet waar ik me zo druk over maak,  had er toch niet bij geweest.  Gaat nergens over , maar owow wat ben ik zielig . 

Het word tijd voor betere tijden . 

Kom op Clé. 

10 mimuten zielig maar nu weer door hee. 

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Even een kort berichtje. 
Duffe dag vandaag maar dat mag best een keertje. 
Zorghondje gaat zo goed sinds ze in het natuurwater is geweest. Wonderlijk. 
Eens zien of we dat vaker kunnen doen. Misschien ergens een plekje zoeken waar geen andere honden zijn. 
Maar ja, dat mag dan vaak weer niet. 
Misschien zou zeewater ook wel goed voor haar zijn. 

Fijn weekend! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...