Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
GewoonDoen

Vrijdag 26 juli 2019

Aanbevolen berichten

Op AD mag je niet drinken. Dus dat is voor t eerstvolgende half jaar niet aan  orde. Ben ik een minderaar die niet drinkt. Wordt ingewikkeld zo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet dat ik t daar super moeilijk mee heb btw maar t is in t begin altijd lastiger als je iets niet 'mag'. T is anders als je iets niet wil. 

Maar mentale gezondheid komt altijd op eerste plaats.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

AD,  maar dat slik je nu weer sinds kort dus @fleurtje?  Dat duurt altijd toch even voor dat goed werkt . 

Zit je nog wel op de juiste plek qua werk dan ? Als je AD moet slikken om te kunnen werken?  Is er geen mogelijkheid ergens anders aan de slag te gaan ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik neem t nu zes weken @Cleo66. Normaal moet je t effect ervan al merken na twee weken zei de dokter. T is een lage dosis.

Ja of t nog de juiste plek voor me is, is een goede vraag. Momenteel probeer ik ff terug iets of wat in balans te geraken. Baas denkt dat t miss beter zou zijn als ik wat langer thuis blijf om er voor te zorgen dat ik niet op mijn reserves teer.

De AD is deels ook preventief. Heb last van paniekaanvallen. De laatste is al heel lang geleden maar stress is een trigger. AD moet daar bij helpen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Manlief is het ook opgevallen dat we (ik) weer meer ben gaan drinken. Ik heb al een paar keer geroepen dat ik maar weer helemaal ga stoppen, maar voor het weekend haal ik dan toch weer wijn in huis. Ik ben sinds 2 weken op dieet (keto) en mag daar eigenlijk niet bij drinken. Mijn man doet vanaf morgen mee. Dat dieten vindt hij nu weer heel moeilijk. Dus misschien moet hij mij helpen minder te drinken en ik hem met anders eten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei fleurtje:

Ik neem t nu zes weken @Cleo66. Normaal moet je t effect ervan al merken na twee weken zei de dokter. T is een lage dosis.

Ja of t nog de juiste plek voor me is, is een goede vraag. Momenteel probeer ik ff terug iets of wat in balans te geraken. Baas denkt dat t miss beter zou zijn als ik wat langer thuis blijf om er voor te zorgen dat ik niet op mijn reserves teer.

De AD is deels ook preventief. Heb last van paniekaanvallen. De laatste is al heel lang geleden maar stress is een trigger. AD moet daar bij helpen

Ad heeft mij goed geholpen tegen mijn angst- en paniekstoornis. Ik heb me er echter niet door laten weerhouden een drankprobleem te ontwikkelen... maar dat is niet slim en was 12 jaar later. 

Pas op jezelf @fleurtje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu stort ik me op een andere verslaving, netflix? een andere manier om aan de werkelijkheid te ontsnappen, ik weet het niet. Het voelt tenminste niet zo desastreus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik neem mijn slaapmedicatie en dan naar bed. Kan denk ik voor het eerst in hele lange tijd zeggen dat ik nuchter en droog naar bed ga! Voelt goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...